Inscrie firma »
Solutiile DocPlus pentru document management

Solutiile DocPlus pentru document management

Tip produs: document management | Gestiunea Informatiei | Automatizarea Proceselor
 

Prezentare Solutiile DocPlus pentru document management

Prezentare solutii DocPlus pentru managementul documentelor
FivePlus propune solutii inovatoare care integreaza procesele de business, angajatii si tehnologia pentru crearea unei valori reale de business, oferind mediul adecvat pentru distributia informatiilor si ideilor.
Solutiile FivePlus sunt proiectate pentru a asigura suportul pentru cresterea eficientei, productivitatii, profitabilitatii, pentru imbunatatirea comunicarii in cadrul echipelor de lucru si reducerii costurilor administrative.

Solutiile DocPlus dezvoltate de catre specialistii FivePlus Solutions au la baza conceptul de comunicare si colaborare interna pe diferite activitati, in functie de domeniul specific al fiecarei companii.
Solutiile sunt orientate spre zona de managementul documentelor si al informatiilor.

Aplicatiile DocPlus sunt construite pe infrastructura IBM Lotus Domino, platforma de mesagerie electronica interna si externa, comunicare in timp real, calendar individual si de grup, accesul la aplicatii facandu-se prin intermediul clientului Lotus Notes. Aplicatiile includ functionalitatile platformei IBM SameTime, fiind accesibile informatii privind disponibilitatea persoanelor.

Securitatea solutiilor este asigurata prin infrastructura IBM Lotus Domino si prin controlul accesului fiecarui utilizator in cadrul aplicatiilor pe baza de roluri si permisii in functie de care se pot accesa informatii si documente.

Aplicatiile sunt prevazute cu zone de configurare specifice, administratorii acestora avand posibilitatea de a opta pentru jurnalizarea actiunilor efectuate sau includerea de protectii suplimentare la nivelul fiecarui document.

Componenta de baza, DocPlus Basic, este formata din module care acopera necesitatile de organizare si colaborare. DocPlus Basic reprezinta fundatia pentru aplicatiile de managementul documentelor, aducand un plus semnificativ zonei de comunicare interna prin:
structurarea tematica a informatiilor in cadrul grupurilor de lucru sau a departamentelor;
automatizarea proceselor interne de aprobare, informare;
gestionarea informatiilor despre clienti si realizarea de campanii de marketing.

DocPlus Enterprise are in componenta o serie de aplicatii punctuale care raspund cerintelor de business, aplicatii focalizate pe activitati concrete, contribuind la cresterea productivitatii personalului si a vitezei de reactie organizationala prin crearea suportului de disponibilitate a informatiei si de luare a deciziilor intr-un timp mult mai scurt.

Aplicatiile DocPlus Enterprise se bazeaza pe modulele din DocPlus Basic, constituind un veritabil instrument de control al activitatilor interne ale companiei, contribuind la "automatizarea" proceselor de afaceri si la reducerea substantiala a timpului de regasire a informatiilor si documentelor prin gestionarea structurata a acestora, avand acces rapid la valorile si cunostintele organizatiei.
PREZENTARE F*****************
MEMBRU
GRATUIT
F*****************
24 198 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
F*****************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Categorie principala:
Computere/Soft/Internet » Dezvoltare Web

PRODUSE ASEMANATOARE CU SOLUTIILE DOCPLUS PENTRU DOCUMENT MANAGEMENT

DocPlus Managementul DocumentelorDocPlus Managementul Documentelor
DocPlus Managementul Documentelor
FivePlus propune solutii inovatoare care integreaza procesele de business, angajatii si tehnologia pentru crearea unei ...
DocPlus OrganigramaDocPlus Organigrama
DocPlus Organigrama
Modulul DocPlus Organigrama este utilizat cu precadere de catre departamentul de resurse umane si de catre management, ...
DocPlus Circuitul DocumentelorDocPlus Circuitul Documentelor
DocPlus Circuitul Documentelor
Documentele circula in interiorul organizatiilor, activitatea diferitor departamente, servicii sau persoane depinzand de ...
DocPlus RegistraturaDocPlus Registratura
DocPlus Registratura
DocPlus Registratura permite inregistrarea documentelor de intrare si iesire din organizatie, precum si a celor interne, ...
DocPlus AvizierDocPlus Avizier
DocPlus Avizier
DocPlus Avizier centralizeaza informatii generale, utile pentru orice persoana din cadrul organizatiei sau in versiunea ...
DocPlus Librarii de DocumenteDocPlus Librarii de Documente
DocPlus Librarii de Documente
In majoritatea organizatiilor, informatiile obtinute de-a lungul timpului sunt depozitate in fisete, registre, arhive, ...
Fise de interventieFise de interventie
Fise de interventie
FivePlus se implica in realizarea de aplicatii personalizate ca urmare a cerintelor concrete de business. Fise de ...
DocPlus Evidenta ContractelorDocPlus Evidenta Contractelor
DocPlus Evidenta Contractelor
DocPlus Evidenta Contractelor permite inregistrarea, evidenta, regasirea si urmarirea informatiilor referitoare la ...
DocPlus CRM Proiecte si OportunitatiDocPlus CRM Proiecte si Oportunitati
DocPlus CRM Proiecte si Oportunitati
DocPlus CRM Proiecte si Oportunitati DocPlus CRM Proiecte si Oportunitati este o solutie robusta de gestionare simpla ...