Inscrie firma »
DocPlus CRM Proiecte si Oportunitati

DocPlus CRM Proiecte si Oportunitati

Tip produs: CRM Proiecte si Oportunitati | DocPlus Enterprise | Management de Documente
 

Prezentare DocPlus CRM Proiecte si Oportunitati

DocPlus CRM Proiecte si Oportunitati
DocPlus CRM Proiecte si Oportunitati este o solutie robusta de gestionare simpla si eficienta a proiectelor si a oportunitatilor de vanzari.
Atat managementul, cat si echipa de vanzari si project management sau alte persoane interesate, pot urmari cu ajutorul acestei aplicatii istoricul relatiei cu clientii si stadiul fiecarei oportunitati de vanzari, precum si derularea efectiva a proiectelor, putand previziona incasarile viitoare, pe baza informatiilor. Mai mult, aplicatia vine in sprijinul derularii proceselor interne ale organizatiei, urmarind structurarea eficienta a documentelor schimbate in relatia cu clientii, furnizorii, colaboratorii.

Utilizatorii mobili sunt avantajati de tehnologia offline, caracteristica aplicatiilor DocPlus® care permite lucrul cu aplicatia din orice locatie din afara biroului.

Aplicatia permite urmarirea stadiului oportunitatilor, parcurgand intregul ciclu de vanzare, de la identificarea potentialului client, ofertare si pana la incheierea contractului, trecand prin toate etapele specifice unei vanzari.

Inregistrarile in aplicatie permit regasirea rapida a informatiilor, obtinerea unui istoric al proiectului, de la prima interactiune pana la finalizarea acestuia, fie ca se gestioneaza documentele specifice activitatii de vanzari, fie ca se colecteaza documentele, informatiile rezultate din derularea unui proiect.
Un factor important: date raman in organizatie indiferent de miscarile de personal si pot fi utilizate fara a mai pierde timp pentru reconstituirea informatiilor critice, in majoritatea cazurilor reconstituirea fiind practic imposibila.

Rapoartele generate ofera o viziune de ansamblu a oportunitatilor de afaceri, previzionand inceperea derularii unor proiecte si valoarea acestora.

Aplicatia permite gestiunea produselor si serviciilor oferite, grupate pe mai multe criterii, oferind o baza centralizata utila departamentelor interesate.

Beneficii
-Ofera un cadru unitar si standardizat pentru gestiunea relatiilor cu clientii
-Asigura crearea unor fise electronice de proiect care cuprind informatiile necesare pentru identificarea proiectului, organizarea acestuia si definirea persoanelor responsabile
-Ofera instrumente pentru monitorizarea oportunitatii cu datele detaliate ale acesteia (valoare, perioada prognozata de inchidere, stadiul in care se afla)
o imagine detaliata a proiectului prin gruparea documentelor in functie de etapele de proiect (ofertare, contractare, derulare proiect, monitorizare etc.) si de tipurile de documente (corespondenta, oferte, intalniri, documente interne etc.)
-Asigura organizarea documentelor si a informatiilor rezultate din interactiunea cu partenerii, informatii provenite din surse diverse:
-Continutul e-mail-urilor primite si transmise
-Fisiere in format electronic (Word, Excel, Power Point, Autocad, alte formate)
Imagini scanate (in diverse formate) ale faxurilor receptionate si transmise, a corespondentei si a altor tipuri de documente: cereri de oferta, oferte, comenzi, contracte, desene, schite de mana, specificatii tehnice etc.
Note de convorbiri telefonice, minute intalniri, discutii etc.
-Permite obtinerea de rapoarte dupa diferite criterii - data document, cereri primite, oferte transmise, comenzi/contracte, responsabil de proiect etc.
-Ofera posibilitatea cautarii si regasirii documentelor electronice dupa cuvinte cheie
-Permite vizualizarea rapida a ultimelor documente schimbate cu partenerii, oferte, contract, alte documente, precum si ultimele activitati efectuate de responsabilii de proiect
-Asigura protejarea informatiilor despre proiecte - acces pentru grupuri restranse de utilizatori
-Asigura suport pentru planificarea si organizarea activitatii zilnice, urmarirea, intretinerea si inchiderea oportunitatilor
-Ofera suport pentru utilizatorii mobili (laptop) pentru a lucra off-line (fara conexiune permanenta cu serverul de aplicatie) sau pentru a se conecta la serverul companiei (prin tehnologia de replicare)
-Asigura suport pentru luarea deciziilor, pe baza previzionarii vanzarilor, in functie de calificarea si consolidarea oportunitatilor, oferind o viziune de ansamblu a procesului de vanzare
-Optimizeaza procesul de vanzari de la prospectarea clientilor pana la inchiderea vanzarii, oferind o metodologie de calificare a oportunitatii pentru toti responsabilii de vanzari
-Permite adaugarea si vizualizarea activitatilor aferente fiecarui proiect, rezultand un control mai eficient al relatiei cu partenerul
-Pune la dispozitie o lista structurata a produselor si serviciilor furnizate de companie, impreuna cu diferite caracteristici, specificatii functionale, pret

DocPlus CRM Proiecte si Oportunitati face parte din modulul DocPlus Enterprise.

FivePlus este partener IBM (IBM Advanced Business Partner), specializat in implementarea de solutii pentru managementul documentelor, aplicatii colaborative, mesagerie electronica si invatamant la distanta (eLearning).
PREZENTARE F*****************
MEMBRU
GRATUIT
F*****************
24 191 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
F*****************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Categorie principala:
Computere/Soft/Internet » Dezvoltare Web

PRODUSE ASEMANATOARE CU DOCPLUS CRM PROIECTE SI OPORTUNITATI

DocPlus Evidenta ContractelorDocPlus Evidenta Contractelor
DocPlus Evidenta Contractelor
DocPlus Evidenta Contractelor permite inregistrarea, evidenta, regasirea si urmarirea informatiilor referitoare la ...
DocPlus RegistraturaDocPlus Registratura
DocPlus Registratura
DocPlus Registratura permite inregistrarea documentelor de intrare si iesire din organizatie, precum si a celor interne, ...
DocPlus Resurse UmaneDocPlus Resurse Umane
DocPlus Resurse Umane
DocPlus Resurse Umane este o aplicatie adresata departamentelor de resurse umane sau managementului organizatiei, care ...
DocPlus AvizierDocPlus Avizier
DocPlus Avizier
DocPlus Avizier centralizeaza informatii generale, utile pentru orice persoana din cadrul organizatiei sau in versiunea ...
DocPlus OrganigramaDocPlus Organigrama
DocPlus Organigrama
Modulul DocPlus Organigrama este utilizat cu precadere de catre departamentul de resurse umane si de catre management, ...
Solutiile DocPlus pentru document managementSolutiile DocPlus pentru document management
Solutiile DocPlus pentru document manage...
Prezentare solutii DocPlus pentru managementul documentelor FivePlus propune solutii inovatoare care integreaza ...
DocPlus Librarii de DocumenteDocPlus Librarii de Documente
DocPlus Librarii de Documente
In majoritatea organizatiilor, informatiile obtinute de-a lungul timpului sunt depozitate in fisete, registre, arhive, ...
DocPlus Circuitul DocumentelorDocPlus Circuitul Documentelor
DocPlus Circuitul Documentelor
Documentele circula in interiorul organizatiilor, activitatea diferitor departamente, servicii sau persoane depinzand de ...
DocPlus Managementul DocumentelorDocPlus Managementul Documentelor
DocPlus Managementul Documentelor
FivePlus propune solutii inovatoare care integreaza procesele de business, angajatii si tehnologia pentru crearea unei ...
DOCPLUS CRM PROIECTE SI OPORTUNITATI - PRODUSE SIMILARE