Prezentare DocPlus Organigrama
Modulul permite generarea si modificarea structurii organizatorice, declararea sucursalelor organizatiei, a punctelor de lucru, a directiilor si departamentelor, a structurilor ierarhice ale organizatiei, precum si definirea posturilor din organigrama cu caracteristicile acestora.
Beneficii
-Asigura acces la structura ierarhica a unitatilor organizatorice pana la nivel de post de lucru oferind posibilitatea modificarii sau completarii acesteia in functie de evolutia companiei, adaugarea de pozitii sau modificarea acestora fiind usor de realizat si de prezentat angajatilor
-Ofera o imagine completa a structurii organizatorice, grupata pe departamente, posturi de lucru, posturi ocupate sau vacante, fiind utila in cadrul sedintelor de management pentru luarea deciziilor de recrutare/disponibilizare si reflectarea acestor decizii in bugetul de venituri si cheltuilei
-Permite obtinerea de rapoarte privind posturile vacante ale organizatiei pentru sprijinirea activitatii departamentului de resurse umane care, in functie de solicitarile departamentelor poate urmari recrutarea de personal pentru acoperirea deficitului de forta de munca care afecteaza productivitatea si performanta
-Ofera baza de informatii pentru alte aplicatii: modulul de gestionare a documentelor specifice din aplicatia de resurse umane, aplicatia de urmarire a sarcinilor, registratura electronica sau modulul de raportari interne, existand o integrare nativa intre aplicatii
DocPlus Organigrama este parte integranta a modulului DocPlus Basic.
FivePlus este partener IBM (IBM Advanced Business Partner), specializat in implementarea de solutii pentru managementul documentelor, aplicatii colaborative, mesagerie electronica si invatamant la distanta (eLearning).
Pentru a vizualiza datele companiei
F*****************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
LoginF*****************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Computere/Soft/Internet » Dezvoltare Web
PRODUSE ASEMANATOARE CU DOCPLUS ORGANIGRAMA
DocPlus Resurse Umane
DocPlus Resurse Umane este o aplicatie adresata departamentelor de resurse umane sau managementului organizatiei, care ...
Solutiile DocPlus pentru document manage...
Prezentare solutii DocPlus pentru managementul documentelor
FivePlus propune solutii inovatoare care integreaza ...
DocPlus Managementul Documentelor
FivePlus propune solutii inovatoare care integreaza procesele de business, angajatii si tehnologia pentru crearea unei ...
DocPlus Registratura
DocPlus Registratura permite inregistrarea documentelor de intrare si iesire din organizatie, precum si a celor interne, ...
DocPlus Librarii de Documente
In majoritatea organizatiilor, informatiile obtinute de-a lungul timpului sunt depozitate in fisete, registre, arhive, ...
DocPlus Evidenta Contractelor
DocPlus Evidenta Contractelor permite inregistrarea, evidenta, regasirea si urmarirea informatiilor referitoare la ...
DocPlus Managementul Calitatii
DocPlus Managementul Calitatii reprezinta un puternic instrument pentru crearea unui mediu de lucru standardizat si ...
DocPlus Avizier
DocPlus Avizier centralizeaza informatii generale, utile pentru orice persoana din cadrul organizatiei sau in versiunea ...
DocPlus Circuitul Documentelor
Documentele circula in interiorul organizatiilor, activitatea diferitor departamente, servicii sau persoane depinzand de ...
DOCPLUS ORGANIGRAMA ESTE LISTAT IN:
DOCPLUS ORGANIGRAMA - PRODUSE SIMILARE