Produse din Call Center
Produse si Oferte din Call Center
Centrala telefonica + 2 telefoane Panasonic KX-T30810B prevazuta cu 3 CO (linii externe analogice) si 8 linii interioare si / sau hibride
Centrala telefonica + 2 telefoane Panasonic KX-T30810B prevazuta cu 3 CO (linii externe analogice) si 8 linii interioare si / sau hibride ... »
Centrala telefonica + 2 telefoane Panasonic KX-T30810B prevazuta cu 3 CO (linii externe analogice) si 8 linii interioare si / sau hibride ... »
Centrala telefonica Siemens Hicom 106 SW C287-A
Centrala telefonica Siemens Hicom 106 SW C287-AConectare: 3 linii analogice si 8 interioare. ... »
Centrala telefonica Siemens Hicom 106 SW C287-AConectare: 3 linii analogice si 8 interioare. ... »
Centrala telefonica NEC Univerge SV8100 cu Patch panel si cablu
Centrala telefonica NEC Univerge SV8100 cu Patch panel si cabluSistem IP/SIP cu posibilitati de TDM. Voice Mail, ACD & SIP integrate. Automatic Attendand si IVR (+optional casute VoiceMail) Distribuire in retea prin protocol proprietar cu o transparenta a facilitatilor de 100% (functioneaza ca un si ... »
Centrala telefonica NEC Univerge SV8100 cu Patch panel si cabluSistem IP/SIP cu posibilitati de TDM. Voice Mail, ACD & SIP integrate. Automatic Attendand si IVR (+optional casute VoiceMail) Distribuire in retea prin protocol proprietar cu o transparenta a facilitatilor de 100% (functioneaza ca un si ... »
SynPTT - statie radio in GPRS
Tip produs: statie radio in gprs - ptt - comunicatie radio SynPTT - statie radio in GPRS. Sistemul SynPTT este o solutia avansata de comunicatii tip 'push-to-talk' sau 'two-way-radio' ce permite comunicatii 1 la N sau 1 la 1 avand o legatura 'on-line' (canal de comunicatie deschis in permanenta) intre agentii din teren si dispecerii aflati in puncte fixe. ... »
Tip produs: statie radio in gprs - ptt - comunicatie radio SynPTT - statie radio in GPRS. Sistemul SynPTT este o solutia avansata de comunicatii tip 'push-to-talk' sau 'two-way-radio' ce permite comunicatii 1 la N sau 1 la 1 avand o legatura 'on-line' (canal de comunicatie deschis in permanenta) intre agentii din teren si dispecerii aflati in puncte fixe. ... »
Solutii Software
Tip produs: software - call center Telecom Call Center are in dotare un centru de dezvoltare software intern , oricand va putem oferi servicii in ceea ce priveste : Sistemele telefonice, Erp, Crm, Telemarketing si telecomunicatii in general. Suntem specializati in : Microsoft .Net, Java, PHP, C, C++ Perl Ruby on ... »
Tip produs: software - call center Telecom Call Center are in dotare un centru de dezvoltare software intern , oricand va putem oferi servicii in ceea ce priveste : Sistemele telefonice, Erp, Crm, Telemarketing si telecomunicatii in general. Suntem specializati in : Microsoft .Net, Java, PHP, C, C++ Perl Ruby on ... »
Servicii de CallCenter
Tip produs: call center - inbound Servicii oferite de Telecom Call Center INBOUND: Preluare de apeluri * Gestionarea numerelor verzi (gen 0800) * Asistenta clienti (Client service) * Jocuri si concusuri * Info Line pentru produse, servicii si materiale promotionale * Order Line – centru de comenzi ... »
Tip produs: call center - inbound Servicii oferite de Telecom Call Center INBOUND: Preluare de apeluri * Gestionarea numerelor verzi (gen 0800) * Asistenta clienti (Client service) * Jocuri si concusuri * Info Line pentru produse, servicii si materiale promotionale * Order Line – centru de comenzi ... »
Software Call Center
Tip produs: software - call center Este un software conceput pentru a interactiona cu sistemul telefonic open-source ASTERISK PBX astfel creand o solutie completa pentru Call Centere INBOUND si OUTBOUND. Interfata Operatorului de Call Center este un set de pagini web, care functioneaza prin intermediul unui browser oferind ... »
Tip produs: software - call center Este un software conceput pentru a interactiona cu sistemul telefonic open-source ASTERISK PBX astfel creand o solutie completa pentru Call Centere INBOUND si OUTBOUND. Interfata Operatorului de Call Center este un set de pagini web, care functioneaza prin intermediul unui browser oferind ... »
Sistem Call Center Inbound
Tip produs: call center - inbound Caracteristicile sistemului Inbound Telecom Call Center: 1. RealTime Raport posibilitatea de a asculta operatorii in timp real ( spy). posibilitatea de a inchide un apel a unui agent de catre supervisor (remote control). posibilitatea de a deloga un agent . posibilitatea de a vizualiza ... »
Tip produs: call center - inbound Caracteristicile sistemului Inbound Telecom Call Center: 1. RealTime Raport posibilitatea de a asculta operatorii in timp real ( spy). posibilitatea de a inchide un apel a unui agent de catre supervisor (remote control). posibilitatea de a deloga un agent . posibilitatea de a vizualiza ... »
Studii de piata si sondaje
Tip produs: sondaje - studii de piata Telecom Call Center ofera servicii si solutii avangardiste care imbunatatesc eficienta si optimizeaza procesele de afaceri prin aplicarea celor mai avansate tehnologii. - Exigentele pietii actuale necesita operatiuni orientate spre detaliu, pentru a deschide o noua afacere, a lansa un nou produs ... »
Tip produs: sondaje - studii de piata Telecom Call Center ofera servicii si solutii avangardiste care imbunatatesc eficienta si optimizeaza procesele de afaceri prin aplicarea celor mai avansate tehnologii. - Exigentele pietii actuale necesita operatiuni orientate spre detaliu, pentru a deschide o noua afacere, a lansa un nou produs ... »
Teleselling and Telemarketing
Tip produs: teleselling - telemarketing Telecom Call Center ofera servicii si solutii avangardiste care imbunatatesc eficienta si optimizeaza procesele de afaceri prin aplicarea celor mai avansate tehnologii. Telecom Call Center detine sistemul complet pentru definirea, administrarea si raportarea campaniilor de teleselling, ... »
Tip produs: teleselling - telemarketing Telecom Call Center ofera servicii si solutii avangardiste care imbunatatesc eficienta si optimizeaza procesele de afaceri prin aplicarea celor mai avansate tehnologii. Telecom Call Center detine sistemul complet pentru definirea, administrarea si raportarea campaniilor de teleselling, ... »
Credit Managment
Tip produs: credit managment Telecom Call Center ofera servicii si solutii avangardiste care imbunatatesc eficienta si optimizeaza procesele de afaceri prin aplicarea celor mai avansate tehnologii. Procedura de recuperare de creante "extrajudiciara" permite evitarea cresterii costurilor si timpilor prin mijloace legale, dar ... »
Tip produs: credit managment Telecom Call Center ofera servicii si solutii avangardiste care imbunatatesc eficienta si optimizeaza procesele de afaceri prin aplicarea celor mai avansate tehnologii. Procedura de recuperare de creante "extrajudiciara" permite evitarea cresterii costurilor si timpilor prin mijloace legale, dar ... »
Outsourcing
Tip produs: outsourcing Outsourcing-ul este astazi unul dintre avantajele globalizarii, fiind determinat de necesitatea societatilor moderne de a-si optimiza procesele de business, de a face o diferenta in raport cu concurenta si implicit de a conduce o afacere fara sincope si cu un profit sporit. Dorim sa devenim un ... »
Tip produs: outsourcing Outsourcing-ul este astazi unul dintre avantajele globalizarii, fiind determinat de necesitatea societatilor moderne de a-si optimiza procesele de business, de a face o diferenta in raport cu concurenta si implicit de a conduce o afacere fara sincope si cu un profit sporit. Dorim sa devenim un ... »
Call Center
Tip produs: call center - tehnologia voip - ivr Tehnologia VOIP Sistemul de voce este cel mai important sistem de comunicare folosit azi. Acesta a evoluat de la centrala telefonica clasica la serverul de comunicatii, care poate gestiona resurse analogice, digitale, IP atat si conexiuni externe (trunchiuri) cat si interne (terminale ... »
Tip produs: call center - tehnologia voip - ivr Tehnologia VOIP Sistemul de voce este cel mai important sistem de comunicare folosit azi. Acesta a evoluat de la centrala telefonica clasica la serverul de comunicatii, care poate gestiona resurse analogice, digitale, IP atat si conexiuni externe (trunchiuri) cat si interne (terminale ... »
Telefon Gigaset DX 800A
Tip produs: telefon voip ip - telefon isdn - telefon display - conectare analogica / VoIP / ISDN - posibilitate de montare birou - agenda telefonica online - posibilitatea de vizualizare a ultimelor 30 de apeluri pierdute cu data si ora apelului. - posibilitatea de reapelare a ultimelor 20 de numere formate - CLIP - vizualizarea numarului apelantului - ... »
Tip produs: telefon voip ip - telefon isdn - telefon display - conectare analogica / VoIP / ISDN - posibilitate de montare birou - agenda telefonica online - posibilitatea de vizualizare a ultimelor 30 de apeluri pierdute cu data si ora apelului. - posibilitatea de reapelare a ultimelor 20 de numere formate - CLIP - vizualizarea numarului apelantului - ... »
Telefon Gigaset DL 500A
Tip produs: telefon analogic - telefon cu display - telefon ecran - posibilitate de montare birou - agenda telefonica online - posibilitatea de vizualizare a ultimelor 30 de apeluri pierdute cu data si ora apelului. - posibilitatea de reapelare a ultimelor 20 de numere formate - CLIP - vizualizarea numarului apelantului - DECT / GAP - 5 melodii si 7 tonuri ... »
Tip produs: telefon analogic - telefon cu display - telefon ecran - posibilitate de montare birou - agenda telefonica online - posibilitatea de vizualizare a ultimelor 30 de apeluri pierdute cu data si ora apelului. - posibilitatea de reapelare a ultimelor 20 de numere formate - CLIP - vizualizarea numarului apelantului - DECT / GAP - 5 melodii si 7 tonuri ... »
Casca monoaurala Sennheiser SH 230 IP USB
Tip produs: casca ip - casca usb - casca monoaurala - flexibila si usoara, de dimensiune mica - tehnologie ActiveGard pentru protejarea auzului - HD voice clarity - ideala pentru conectare la software-uri VOIP, prin intermediul PC-ului - cablu foarte rezistent ( Kevlar ) - microfon omni-directional - nu necesita cablu de conectare ... »
Tip produs: casca ip - casca usb - casca monoaurala - flexibila si usoara, de dimensiune mica - tehnologie ActiveGard pentru protejarea auzului - HD voice clarity - ideala pentru conectare la software-uri VOIP, prin intermediul PC-ului - cablu foarte rezistent ( Kevlar ) - microfon omni-directional - nu necesita cablu de conectare ... »
Casca monoaurala Sennheiser SH 230
Tip produs: casti sennheiser - casca monoaurala - casca cu fir - flexibila si usoara, de dimensiune mica - tehnologie ActiveGard pentru protejarea auzului - perna speciala de spuma pentru canalizarea sunetului - solutia ideala pentru telecomunicatii profesionale (Call Center) - cablu foarte rezistent ( Kevlar ) - microfon omni-directional cu functia Ultra ... »
Tip produs: casti sennheiser - casca monoaurala - casca cu fir - flexibila si usoara, de dimensiune mica - tehnologie ActiveGard pentru protejarea auzului - perna speciala de spuma pentru canalizarea sunetului - solutia ideala pentru telecomunicatii profesionale (Call Center) - cablu foarte rezistent ( Kevlar ) - microfon omni-directional cu functia Ultra ... »
Casca monoaurala Sennheiser CC 530
Tip produs: casca monoaurala - casca cu fir - casti sennheiser - monoaurala, extrem de robusta - solutie 2 in 1- fixare pe ureche/cap (prin inlocuire) - tehnologie ActiveGard pentru protejarea auzului - design confortabil pentru ureche - solutia ideala pentru telecomunicatii profesionale (Call Center) - cablu foarte rezistent ( Kevlar ) - microfon ... »
Tip produs: casca monoaurala - casca cu fir - casti sennheiser - monoaurala, extrem de robusta - solutie 2 in 1- fixare pe ureche/cap (prin inlocuire) - tehnologie ActiveGard pentru protejarea auzului - design confortabil pentru ureche - solutia ideala pentru telecomunicatii profesionale (Call Center) - cablu foarte rezistent ( Kevlar ) - microfon ... »
Casca bluetooth biaurala Sennheiser MM 450
Tip produs: casca bluetooth - casac biaurala - casti sennheiser - acumulator incorporat - se poate conecta la mobil, laptop, mp3 player - se poate folosi si ca handsfree pt mobil - microfon invizibil omni-directional - butoane multifunctionale - in ascultare pana la 10 h / in convorbire pana la 20 h - posibilitate conectare si prin cablu; jack 3.5 mm - ... »
Tip produs: casca bluetooth - casac biaurala - casti sennheiser - acumulator incorporat - se poate conecta la mobil, laptop, mp3 player - se poate folosi si ca handsfree pt mobil - microfon invizibil omni-directional - butoane multifunctionale - in ascultare pana la 10 h / in convorbire pana la 20 h - posibilitate conectare si prin cablu; jack 3.5 mm - ... »
Casca biaurala Sennheiser SC 260
Tip produs: casca biaurala - casti - casca cu fir - tehnologie Circleflex pentru un confort sporit - tehnologie ActiveGard pentru protejarea auzului - perna speciala de spuma pentru canalizarea sunetului - solutia ideala pentru telecomunicatii profesionale (Call Center) - claritate HD a sunetului - microfon cu functia Noise Canceling ce ... »
Tip produs: casca biaurala - casti - casca cu fir - tehnologie Circleflex pentru un confort sporit - tehnologie ActiveGard pentru protejarea auzului - perna speciala de spuma pentru canalizarea sunetului - solutia ideala pentru telecomunicatii profesionale (Call Center) - claritate HD a sunetului - microfon cu functia Noise Canceling ce ... »
32 FXS FXO Port Enterprise VoIP Gateway|VoIP ATA|VoIP Adapter
Tip produs: voip gateway - ata - ip pbx TAG1032E is a well-designed high-speed and high performance 32 analog port voip access gateway, which combine the FXO and FXS, lifeline ports by subcards. There are 4 types of subcard, 8 FXS, 8 FXO, 4 FXS+4FXO, 4FXS+4Lifeline. It is suitable for general enterprises, government and public offices. ... »
Tip produs: voip gateway - ata - ip pbx TAG1032E is a well-designed high-speed and high performance 32 analog port voip access gateway, which combine the FXO and FXS, lifeline ports by subcards. There are 4 types of subcard, 8 FXS, 8 FXO, 4 FXS+4FXO, 4FXS+4Lifeline. It is suitable for general enterprises, government and public offices. ... »
Call Recorder Inoventif EyeISDN USB A8
Tip produs: inregistrare apeluri - urmarire spionare apeluri - call center inregistrare raportare - call recorder - dispozitiv de testare si masurare a parametrilor conexiunii analogice - colectarea informatiilor referitoare la apeluri ( CDR ) - echipamentul suporta 8 conexiuni analogice - modul pentru montaj in PC - posibilitatea de integrare cu alte aplicatii software. ... »
Tip produs: inregistrare apeluri - urmarire spionare apeluri - call center inregistrare raportare - call recorder - dispozitiv de testare si masurare a parametrilor conexiunii analogice - colectarea informatiilor referitoare la apeluri ( CDR ) - echipamentul suporta 8 conexiuni analogice - modul pentru montaj in PC - posibilitatea de integrare cu alte aplicatii software. ... »
Call Recorder Inoventif EyeISDN USB A2
Tip produs: inregistrare apeluri - urmarire spionare apeluri - call center inregistrare raportare - call recorder - dispozitiv de testare si masurare a parametrilor conexiunii analogice - colectarea informatiilor referitoare la apeluri ( CDR ) - echipamentul suporta 2 conexiuni analogice - posibilitatea de integrare cu alte aplicatii software. ... »
Tip produs: inregistrare apeluri - urmarire spionare apeluri - call center inregistrare raportare - call recorder - dispozitiv de testare si masurare a parametrilor conexiunii analogice - colectarea informatiilor referitoare la apeluri ( CDR ) - echipamentul suporta 2 conexiuni analogice - posibilitatea de integrare cu alte aplicatii software. ... »
Telefon Cordless ISDN COMfortel DECT 900
Tip produs: telefon fara fir isdn cordless - dect isdn - telefoane isdn Telefon dect ISDN cu: Display color Tonuri de apelare polifonice 140 de numere in agenda Hands-free CLIP Jack pentru casti Autonomie pana la 17 ore in conversatie si 147 in asteptere ... »
Tip produs: telefon fara fir isdn cordless - dect isdn - telefoane isdn Telefon dect ISDN cu: Display color Tonuri de apelare polifonice 140 de numere in agenda Hands-free CLIP Jack pentru casti Autonomie pana la 17 ore in conversatie si 147 in asteptere ... »
Call recorder
Tip produs: inregistrare apeluri - inregistrare conferinte - monitorizare ASK TIM SRL comercializeaza si instaleaza Call Recordere - dispozitive pentru inregistrarea apelurilor telefonice. Dispozitivele pentru inregistrarea convorbirilor permit conexiune analogica, digitala, ISDN BRA ( ISDN 2 ), ISDN PRA ( ISDN 30 ) sau VOIP. Acestea pot fi de la un simplu dispozitiv ... »
Tip produs: inregistrare apeluri - inregistrare conferinte - monitorizare ASK TIM SRL comercializeaza si instaleaza Call Recordere - dispozitive pentru inregistrarea apelurilor telefonice. Dispozitivele pentru inregistrarea convorbirilor permit conexiune analogica, digitala, ISDN BRA ( ISDN 2 ), ISDN PRA ( ISDN 30 ) sau VOIP. Acestea pot fi de la un simplu dispozitiv ... »
Produse recomandate
a - b Alba
|
Altele
|
Arad
|
Arges
|
Bacau
|
Bihor
|
Bistrita-Nasaud
|
Botosani
|
Braila
|
Brasov
|
Bucuresti
|
Buzau
|
c - d Calarasi | Caras severin | Cluj | Constanta | Covasna | Dambovita | Dolj |
g - i Galati | Giurgiu | Gorj | Harghita | Hunedoara | Ialomita | Iasi | Ilfov |
m - p Maramures | Mehedinti | Mures | Neamt | Olt | Prahova |
s - v Salaj | Satu Mare | Sibiu | Suceava | Teleorman | Timis | Tulcea | Valcea | Vaslui | Vrancea | Toate judetele
c - d Calarasi | Caras severin | Cluj | Constanta | Covasna | Dambovita | Dolj |
g - i Galati | Giurgiu | Gorj | Harghita | Hunedoara | Ialomita | Iasi | Ilfov |
m - p Maramures | Mehedinti | Mures | Neamt | Olt | Prahova |
s - v Salaj | Satu Mare | Sibiu | Suceava | Teleorman | Timis | Tulcea | Valcea | Vaslui | Vrancea | Toate judetele