Inscrie firma »
S************************* Prezentare firma Produsele firmei Contact
Call Center

Call Center

Tip produs: Call Center | Tehnologia VOIP | Ivr
Producator: Telecom Call Center
 

Prezentare Call Center

Tehnologia VOIP

Sistemul de voce este cel mai important sistem de comunicare folosit azi. Acesta a evoluat de la centralã telefonicã clasicã la serverul de comunicaþii, care poate gestiona resurse analogice, digitale, IP atât ºi conexiuni externe (trunchiuri) cât ºi interne (terminale telefonice).

Telefonia VOIP se caracterizeazã prin conversia vocii în pachete de date ce se transmit prin rețele IP de la sursã la destinație, unde sunt puse din nou în ordinea inițialã și convertite înapoi în semnale acustice. Cea mai cunoscutã rețea IP este Internetul, conectând milioane de utilizatori la nivel mondial. Alte rețele IP sunt cele interne ale companiilor, rețele private între utilizatori sau diferite instituții.

Avantajul principal al VoIP fațã de telefonia clasicã este prețul redus, datorat faptului cã se utilizeazã rețeaua IP care poate fi folositã în același timp și pentru alte servicii, precum navigare web, e-mail, e-banking și multe altele. Utilizatorul își poate folosi serviciul VoIP indiferent de locul unde se conecteazã la Internet. D.p.d.v. tehnic este astfel posibil sã locuiascã într-o zonã geograficã și sã aibã numãr de telefon dintr-o altã zonã geograficã. Totuși, în ultima vreme, tendința este ca astfel de numere sã fie evitate.

Totalitatea abonatilor serviciilor Voice over IP a fost estimata in 2013 la 288 milioane de abonati, o statistica relevanta, care poate sa ofere o idee despre stabilitatea tehnologica obtinuta prin anumite solutii; la aceasta statistica se adauga o crestere a adoptarii tehnologiei in domeniul firmelor cu un indice de crestere de aproximativ 27%.

Unul dintre sectoarele in care adoptarea serviciului Voip merge cel mai repede este sectorul de call center, angajati in activitatea de customer-care ( serviciu clienti), telemarketing si telesales(promovare si vanzari telefonice).

Acest sector pare a fi intr-o extindere atat globala, cat si nationala in Romania. Ajunge sa constatam, spre exemplu, ca Romania continua sa fie considerata o oportunitate importanta pentru realizarea centrelor de contact dedicate pietei europene, cu preponderenta pentru tari ca Franta, Italia si Spania,acest sector raportand, in ciuda crizei, o crestere continua in termeni de capital investit si creare de locuri de munca.Iata decica firmele au nevoie din ce in ce mai mult de a imbunatati si de a investi in procesul de comunicare directa cu proprii clienti, si ca din ce in ce mai mult considera serviciile de customer-care si telemarketing ca fiind esentiale pentru dezvoltarea activitatii, a afacerii; este interesant de observat cum aceasta constientizare , pana in acest punct consolidata in lumea marilor firme, migreaza din ce in ce mai mult inspre realitatea firmelor medii si mici, deschid un nou spatiu al pietei, creaza o niºã.
Ivr

Una dintre cele mai noi provocari este Broadcasting -ul telefonic (in particular acest serviciu permite generarea apelurilor telefonice fara a fi nevoie de folosirea personalului, conectand in automat clientul la un sistem IVR.

Call Center-ul este un serviciu pro activ, în care factorul uman si tehnologia converg catre acelasi tel, acela al satisfacerii clientilor si ofera în prezent cea mai ieftina si eficienta cale de a întretine relatii apropiate cu acestia.

Serviciul IVR poate fi utilizat pentru : servicii informative,voturi&sondaje,concursuri, voice mail. Accesul acestora se efectueaza cu numere normale sau scurte (short number) pe orice tip de tarifare : gratuita, normala sau premium.

Detalii suplimentare despre serviciul IVR in Romania puteti afla de la specialistii nostri .
PREZENTARE S*************************
MEMBRU
GRATUIT
S*************************
3 413 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S*************************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: call center - telemarketing - teleseling

PRODUSE ASEMANATOARE CU CALL CENTER

Teleselling and TelemarketingTeleselling and Telemarketing
Teleselling and Telemarketing
Telecom Call Center ofera servicii si solutii avangardiste care imbunatatesc eficienta si optimizeaza procesele de ...
Servicii de CallCenterServicii de CallCenter
Servicii de CallCenter
Servicii oferite de Telecom Call Center INBOUND: Preluare de apeluri * Gestionarea numerelor verzi (gen ...
Studii de piata si sondajeStudii de piata si sondaje
Studii de piata si sondaje
Telecom Call Center ofera servicii si solutii avangardiste care imbunatatesc eficienta si optimizeaza procesele de ...
Credit ManagmentCredit Managment
Credit Managment
Telecom Call Center ofera servicii si solutii avangardiste care imbunatatesc eficienta si optimizeaza procesele de ...
Sistem Call Center InboundSistem Call Center Inbound
Sistem Call Center Inbound
Caracteristicile sistemului Inbound Telecom Call Center: 1. RealTime Raport posibilitatea de a asculta operatorii in ...
OutsourcingOutsourcing
Outsourcing
Outsourcing-ul este astazi unul dintre avantajele globalizarii, fiind determinat de necesitatea societatilor moderne de ...
Software Call CenterSoftware Call Center
Software Call Center
Este un software conceput pentru a interactiona cu sistemul telefonic open-source ASTERISK PBX astfel creand o solutie ...
Solutii SoftwareSolutii Software
Solutii Software
Telecom Call Center are in dotare un centru de dezvoltare software intern , oricand va putem oferi servicii in ceea ce ...