Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului
Producator: PoliromPrezentare Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului
Marketingul direct si-a largit in ultimii ani cimpul de actiune apelind, pe linga canalele mediatice clasice, si la noile tehnologii. Din dorinta de a-si gestiona mai bine relatiile cu clientii si a-si creste vinzarile, tot mai multe firme recurg la marketingul „multicanal”. Volumul prezinta marketingul direct multicanal la toate nivelurile – tehnic, juridic, financiar, organizational – si propune metode inedite de exploatare a diferitelor canale de comunicare: presa scrisa, Internetul, MMS-ul, bus-mailingul, televiziunea interactiva etc.
Cuprins: Din cuprins: Prospectarea: strategii, actiuni si factori-cheie ai succesului - Obiectivele prospectarii - Fidelizarea: strategii, practici si conditii de reusita - Cele sapte particularitati ale fidelizarii on-line - Profilul clientului - Cum pot fi recistigati clientii? - Stabilirea bugetului si reducerea costurilor - Suporturile marketingului direct multicanal - Redactarea unui mesaj eficient
PRODUSE ASEMANATOARE CU MARKETINGUL DIRECT MULTICANAL. PROSPECTAREA, FIDELIZAREA SI RECISTIGAREA CLIENTULUI
Marketingul prin e-mail. Prospectatrea c...
Prezinta metodele de obtinere a bazelor de date despre clientii potentiali, etapele si secretele conceperii si ...
RON 32.95
Inteligenta Marketing Plus (Editia a II-...
„Ciclul de viata al produselor ajunge in puncte de inflexiune, pietele se segmenteaza, comportamentul ...
RON 24.95
Fundamentele marketingului
Aceasta carte nu este scrisa pentru specialistii de marketing consacrati, ci este dedicata tuturor acelora care vor sa ...
RON 14.9
Revolutia in marketing. O abordare radic...
Traducere de Carmen Padurariu Cresterea si diversificarea ofertei, mai ales in domeniul serviciilor, schimbarile in ...
RON 34.95
Ghidul complet al marketingului direct s...
Ghidul complet al marketingului direct si interactiv este un manual esential pentru orice persoana care vrea sa se ...
RON 39.9
Publicitatea. De la planificarea strateg...
Editia a II-a revazuta si adaugita Intr-o societate in plina schimbare, publicitatea se confrunta tot mai des cu ...
RON 29.95
Conform lui Kotler
Cea mai importanta autoritate in marketing iti raspunde la intrebari Conform lui Kotler evidentiaza gandirea ...
RON 45
Psihologia marketingului si a comunicari...
Cu o impresionanta incarcatura inovatoare, volumul abordeaza tema competitivitatii psihologice a produsului / ...
RON 20
2239 de secrete testate pentru un market...
Numar pagini: 496 Format carte: 13 x 20 Data publicarii: 09-2007 Traducator: Liana Tomescu; Cristina Balteanu Orice ...
RON 45
MARKETINGUL DIRECT MULTICANAL. PROSPECTAREA, FIDELIZAREA SI RECISTIGAREA CLIENTULUI ESTE LISTAT IN:
MARKETINGUL DIRECT MULTICANAL. PROSPECTAREA, FIDELIZAREA SI RECISTIGAREA CLIENTULUI - PRODUSE SIMILARE