Conform lui Kotler
Producator: BrandbuildersPrezentare Conform lui Kotler
Conform lui Kotler evidentiaza gandirea revolutionara a unuia dintre cei mai apreciati experti pe probleme de marketing din lume, Philip Kotler.
Lucrarea extrage esenta intelepciunii si a anilor de experienta in domeniu ale acestui guru pe probleme de marketing, sub forma unor intrebari si raspunsuri extrem de accesibile.
Autorul raspunde in aceasta carte la o serie de intrebari ce i-au fost adresate de-a lungul carierei sale de catre clienti, studenti, oameni de afaceri si ziaristi, intrebari ce vizeaza probleme de tipul:
– procesele-cheie din cadrul marketingului si importanta lor,
– abilitatile necesare oamenilor de marketing pentru a avea succes,
– pietele si marketingul, strategia de marketing, instrumentele de marketing,
– planificarea, organizarea, controlul, domeniile de aplicare si excelenta in marketing.
Philip Kotler ofera raspunsuri instructive legate si de strategiile de marketing care functioneaza in timpul perioadelor de recesiune, rolul marketingului in contextul actual al globalizarii si al noilor tehnologii si departamentul de marketing al viitorului.
„Nimeni nu cunoaste marketingul la fel de bine precum Kotler. Profunzimea si varietatea cunostintelor sale sunt imense. Toata lumea – inclusiv expertii in marketing – va trage foloase din lectura acestei noi si cuprinzatoare carti“ – Al Ries, coautor al lucrarii „The Origin of Brands“.
„Kotler dovedeste inca o data faptul ca gandirea sa inovatoare il face o lectura actuala si necesara pentru directorii executivi de astazi.“ Sergio Zyman, presedinte si fondator al companiei The Zyman, Group, LLC Autor(i): Philip Kotler An aparitie: 2006
Nr. pagini: 196
Format: 20 x 13 cm
PRODUSE ASEMANATOARE CU CONFORM LUI KOTLER
10 pacate capitale de marketing - Semne ...
(Philip Kotler), 163 pag. In ziua de azi, marketingul pare sa nu mai dea rezultatele de odinioara. Rata cu care esueaza ...
RON 29
10 pacate capitale de marketing - Semne ...
(Philip Kotler), 163 pag. In ziua de azi, marketingul pare sa nu mai dea rezultatele de odinioara. Rata cu care ...
RON 29
Marketing lateral
(Philip Kotler, Fernando Trias de Bes), 223 pag.Intr-o economie de consum suprasaturata, cu produse omogene si ...
RON 35
Marketing lateral
(Philip Kotler, Fernando Trias de Bes), 223 pag. Intr-o economie de consum suprasaturata, cu produse omogene si ...
RON 35
Strategia portofoliului de brand
Numar pagini: 430 Format carte: 13 x 20 Data publicarii: 11-2006 Traducator: Raluca Andrei; Renata NicolescuStrategia ...
RON 55
Sun Tzu - Strategii de marketing
Ce ii poate invata un geniu militar din China antica pe oamenii de afaceri despre castigarea razboiului de marketing? In ...
RON 43
Strategia si tactica stabilirii preturil...
Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a managerilor si administratorilor de firme, ca ...
RON 150
Strategia si tactica stabilirii preturil...
Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a managerilor si administratorilor de firme, ca ...
RON 150
Fundamentele marketingului
Aceasta carte nu este scrisa pentru specialistii de marketing consacrati, ci este dedicata tuturor acelora care vor sa ...
RON 14.9