Inscrie firma »
S**************************** Prezentare firma Produsele firmei Contact
Cum sa ne pastram clientii

Cum sa ne pastram clientii

 

Prezentare Cum sa ne pastram clientii

Autor: Glen Urban
Descriere:

Marketingul traditional nu mai este eficient. Chiar si relatiile bine consolidate cu clientii se destrama.

In mediul economic actual trebuie creata aceasta incredere exceptionala in relatia cu clientii care detin mai mult ca oricand numeroase informatii, optiuni si experiente. Trebuie excelat in marketingul relatiei cu clientii pentru a maximiza interesele lor si a consolida parteneriate cu acestia. Aceasta carte va invata sa imbunatatiti elementele strategiei consilierii clientilor.

Glen Urban este profesor de marketing la MIT Alfred P. Sloan School of Management si fondator/ presedinte al Experion Systems Inc. A creat metodologia accelerarii informatiei pentru simularea vanzarilor, o metoda ce a economisit milioane de dolari din costurile de dezvoltare ale producatorilor. Este coautorul a sase carti, Inclusive Digital Marketing Strategy, Design and Marketing of New Products, editia a doua, si Advanced Marketing Strategy.

PREZENTARE S****************************
MEMBRU
GRATUIT
S****************************
4 050 307 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S****************************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Categorie principala:
Constructii/Amenajari/Mobilier » Mobilier de Gradina

PRODUSE ASEMANATOARE CU CUM SA NE PASTRAM CLIENTII

Fundamentele marketinguluiFundamentele marketingului
Fundamentele marketingului
Autor: Hans-Dieter ZollondzDescriere: Aceasta carte nu este scrisa pentru specialistii de marketing consacrati ci ...
RON 11.92
Guerrilla Marketing, autor Jay Conrad LevinsonGuerrilla Marketing, autor Jay Conrad Levinson
Guerrilla Marketing, autor Jay Conrad Le...
Nu stii ce sa mai faci pentru a starni interesul consumatorilor? Apeleaza la metode neconventionale! Este ieftin si de ...
RON 39.2
Conform lui Kotler, autor Philip KotlerConform lui Kotler, autor Philip Kotler
Conform lui Kotler, autor Philip Kotler
Cartea "Conform lui Kotler" aduce in prim plan gandirea revolutionara a unuia dintre cei mai apreciati experti ...
RON 36
Marketingul in era digitala, autor Philip Kotler, Dipak Jain, Suvit MaesinceeMarketingul in era digitala, autor Philip Kotler, Dipak Jain, Suvit Maesincee
Marketingul in era digitala, autor Phili...
Internetul, globalizarea si hiperconcurenta influenteaza semnificativ situatia pietelor, schimband modul in care se fac ...
RON 33.75
Marketing in sectorul public , autor Philip Kotler, Nancy LeeMarketing in sectorul public , autor Philip Kotler, Nancy Lee
Marketing in sectorul public , autor Phi...
Marketing in sectorul public este o lucrare fundamentala in care sunt prezentate zeci de povesti de succes ale unor ...
RON 17.5
Cercetarea practica de marketing, autor Prof. Dr. Petre DatculescuCercetarea practica de marketing, autor Prof. Dr. Petre Datculescu
Cercetarea practica de marketing, autor ...
Aceast volum este editia a doua a lucrarii Cercetarea de Marketing publicata de autor la editura Brandbuilders in 2006. ...
RON 96
2239 de secrete testate pentru marketingul direct, autor Don Jackson2239 de secrete testate pentru marketingul direct, autor Don Jackson
2239 de secrete testate pentru marketing...
Orice disciplina – de la neurochirurgie pana la fabricarea de automobile sau marketing – se bazeaza pe munca ...
RON 36
Cele 22 de legi imuabile ale marketingului, autor Al RiesCele 22 de legi imuabile ale marketingului, autor Al Ries
Cele 22 de legi imuabile ale marketingul...
Cele 22 de legi imuabile ale marketingului este o carte atat de buna, incat sper din toata inima ca n-o va citi si ...
RON 28
Marketingul prin e-mail, autor Yan ClaeyssenMarketingul prin e-mail, autor Yan Claeyssen
Marketingul prin e-mail, autor Yan Claey...
Instrument de prospectare, fidelizare si informare, marketingul prin e-mail este canalul de marketing direct cel mai ...
RON 15.96

CUM SA NE PASTRAM CLIENTII ESTE LISTAT IN: