Inscrie firma »
S**************************** Prezentare firma Produsele firmei Contact
Guerrilla Marketing, autor Jay Conrad Levinson

Guerrilla Marketing, autor Jay Conrad Levinson

Producator: Business Tech International
 

Prezentare Guerrilla Marketing, autor Jay Conrad Levinson

Nu stii ce sa mai faci pentru a starni interesul consumatorilor? Apeleaza la metode neconventionale! Este ieftin si de impact. Bineinteles, daca stii cum sa procedezi. Pentru asta, exista "Guerrilla Marketing", cartea care e declansat revolutia marketingului de gherila, acum intr-o editie extinsa si complet actualizata pentru aceasta perioada tulbure. Jay Conrad Levinson, cel care in 1984 a creat conceptul de guerrilla marketing, a deschis practic calea catre consumatori. Hartuiti si plictisiti de reclame, ei au nevoie de interactiune si de experiente autentice cu brandul. Levinson ofera intregul arsenal de arme iesite din tipar pentru asigurarea succesului afacerilor aflate la inceput de drum, dar si pentru cele mari si stabile: strategii de marketing on-line, idei pentru a pune la lucru noile tehnologii, tactici neconventionale de marketing prin media, programe pentru atragerea potentialilor clienti, lectii de management. "Guerrilla Marketing" - o carte pe care trebuie sa o aiba in biblioteca orice...
PREZENTARE S****************************
MEMBRU
GRATUIT
S****************************
4 025 910 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S****************************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Categorie principala:
Constructii/Amenajari/Mobilier » Mobilier de Gradina

PRODUSE ASEMANATOARE CU GUERRILLA MARKETING, AUTOR JAY CONRAD LEVINSON

Kotler despre marketing, autor Philip KotlerKotler despre marketing, autor Philip Kotler
Kotler despre marketing, autor Philip Ko...
Kotler despre marketing" ne ofera un esential, mult asteptat ghid de marketing pentru manageri, proaspat scris pe ...
RON 40
Guerrilla Creativity, autor Jay Conrad LevinsonGuerrilla Creativity, autor Jay Conrad Levinson
Guerrilla Creativity, autor Jay Conrad L...
Guerrilla Creativity arata cum poate cineva, chiar cineva care nu se considerea creator, sa creeze propriul meme si sa-l ...
RON 17.92
Fundamentele marketinguluiFundamentele marketingului
Fundamentele marketingului
Autor: Hans-Dieter ZollondzDescriere: Aceasta carte nu este scrisa pentru specialistii de marketing consacrati ci ...
RON 11.92
Conform lui Kotler, autor Philip KotlerConform lui Kotler, autor Philip Kotler
Conform lui Kotler, autor Philip Kotler
Cartea "Conform lui Kotler" aduce in prim plan gandirea revolutionara a unuia dintre cei mai apreciati experti ...
RON 36
Cele 22 de legi imuabile ale marketingului, autor Al RiesCele 22 de legi imuabile ale marketingului, autor Al Ries
Cele 22 de legi imuabile ale marketingul...
Cele 22 de legi imuabile ale marketingului este o carte atat de buna, incat sper din toata inima ca n-o va citi si ...
RON 28
Cum sa ne pastram clientiiCum sa ne pastram clientii
Cum sa ne pastram clientii
Autor: Glen UrbanDescriere: Marketingul traditional nu mai este eficient. Chiar si relatiile bine consolidate cu ...
RON 27.92
Esentialul despre promotii, autor Don SchultzEsentialul despre promotii, autor Don Schultz
Esentialul despre promotii, autor Don Sc...
Aceasta este prima carte despre promotii in limba romana si reprezinta o lectura obligatorie pentru toti cei implicati ...
RON 39.2
Diferentiaza-te sau mori, autor Jack TroutDiferentiaza-te sau mori, autor Jack Trout
Diferentiaza-te sau mori, autor Jack Tro...
Jack Trout si Steve Rivkin, doi dintre cei mai importanti oameni de marketing ai momentului, iti dezvaluie multiple ...
RON 39.2
Marketingul in era digitala, autor Philip Kotler, Dipak Jain, Suvit MaesinceeMarketingul in era digitala, autor Philip Kotler, Dipak Jain, Suvit Maesincee
Marketingul in era digitala, autor Phili...
Internetul, globalizarea si hiperconcurenta influenteaza semnificativ situatia pietelor, schimband modul in care se fac ...
RON 33.75

GUERRILLA MARKETING, AUTOR JAY CONRAD LEVINSON ESTE LISTAT IN: