Inscrie firma »

E*********************

Prezentare firma Produsele firmei Contact
 

Prezentare E*********************

Societate cu experienta in achizitiile publice, beneficiind de experti in domeniu, oferim servicii complete in acest sector, la cele mai inalte standarde de performanta. Intocmim documentatii, asiguram asistenta juridica si tehnica pe intreg parcursul procedurilor, inclusiv pentru redactarea si sustinerea contestatiilor.
Sistemul achizitiilor publice din Romania, instrumentul structural prin care se accede la fondurile publice, este similar celorlalte state membre UE, intrucat legislatia comunitara in domeniu a fost transpusa cu rigurozitate in legislatia romana.
Cunoasterea si intelegerea actelor normative care stau la baza sistemului este esentiala pentru toti participantii la procesul achizitiilor publice intrucat fiecare etapa a acestuia poate ascunde numeroase capcane pentru ofertanti, o mica greseala de forma sau de fond putand conduce la eliminarea din competitie.
Din acest motiv, este esentiala respectarea cu strictete a tuturor cerintelor din anuntul/invitatia de participare, din documentatia de atribuire, precum si din eventualele clarificari transmise/publicate de autoritatile contractante.
Pentru ca participarea la procedurile de achizitie publica sa fie incununata cu succes exista o solutie sigura si la indemana dumneavoastra: colaborarea pe tot parcursul derularii acestora cu profesionistii in achizitii publice.
Beneficiind de experti in domeniul achizitiilor publice, ECHIPA NOASTRA este astazi in masura sa furnizeze un serviciu complet pentru acest segment de activitate, la cele mai inalte standarde de performanta.

Servicii de consultanta pentru firme (Operatori Economici) :


- Inregistrarea operatorilor economici in SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) in vederea participarii in calitate de ofertant/candidat la procedurile de atribuire on-line;

- Configurarea catalogului electronic de produse / servicii / lucrari in SEAP (Sistemul Electronic de Achizitii Publice) pentru operatorii economici inregistrati;

- monitorizare intentii de cumpararea/ analiza anunturi si/sau invitatiile de participare din domeniul de interes al operatorului economic,

- Analizarea documentatiilor de atribuire publicate de autoritatile contractante in scopul identificarii procedurilor pentru care operatorul economic interesat indeplinineste conditiile de calificare. Se elimina astfel costurile nejustificate ocazionate de intocmirea ofertelor/candidaturilor pentru participare la proceduri de atribuire in cadrul carora nu sunt indeplinite condițiile minimale de calificare;

- Identificarea celei mai bune solutii de participare- oferta individuala, asociere, sustinere tehnico- profesioanala si/sau sustinere economico- financiara, subcontractare- implicatii, consecinte;

- Solicitarea de clarificari din partea autoritatiilor contractante cu privire la aspecte de natura tehnica, economica, juridica si/sau procedurala, in vederea intocmirii ofertelor in conditii optime;

- Intomirea ofertei/candidaturii- in forma completa- eligibilitate/ propunere financiara/ propunere tehnica- in vederea depunerii acesteia in cadrul procedurilor de achizitie publica care prezinta interes pentru operatorii economici solicitanti in conditii care sa permita maximizarea sanselor de castig;


- Asistenta/reprezentare in cadrul intalnirilor cu autoritatatile contractante (ex.: sedinta de deschidere a ofertelor / candidaturilor, desfasurarea rundelor de dialog / negociere, negocierea si semnarea contractului / acordului-cadru, etc.);

- Consiliere in vederea utilizarii cailor de atac, daca este cazul – contestatie/plangere; Asigurarea consultantei si elaborarea documentatiilor necesare in cazul eventualelor contestatii cu privire la derularea procedurilor in fata CNSC

- Asistenta pentru negocierea contractului de achizitie publica/acordului-cadru si asistenta pe parcursul derularii acestora;

- Asistenta pentru renegocierea contractului de achizitie publica/acordului-cadru si/sau ajustarea pretului acestora;

- Notificarea modificarilor legislative din domeniul achizitiilor publice si prezentarea implicatiilor acestora asupra activitatii curente;

- Contributie la imbunatatirea pozitiei companiei dvs. in palierul achizitiilor publica prin modelarea fiselor de date in urma solicitatilor de clarificari sau a contestatiilor prin dialog permanent cu autoritattae contractanta achizitoare astfel incat sa ne asiguram ca intelesul dat de noi prevederilor documentatiilor de atribuire este identic cu intentia autoritatii contractante.

Servicii de consultanta pentru Autoritati Contractante:


- Intocmirea/ Reactualizarea Programului Anual al Achizitiilor Publice in functie de previziunile si, ulterior, creditele bugetare si/sau de angajament;

- Supravegherea legalitatii derularii procedurilor de achizite publica;

- Consiliere pentru alegerea procedurii de atribuire optime, dintre cele prevazute de OUG 34/2006 si realizarea „calendarului” procedurii;

- Consiliere in vederea respectarii obligatiei de a utiliza mijloacele electronice pentru aplicarea procedurilor de atribuire si pentru realizarea achizitiilor directe, intr-un procent de cel putin 40% din valoarea totala a achizitiilor publice efectuate in cursul anului fiscal, astfel cum este prevazut in lege;

- Intocmirea documentatiei de atribuire – fisa de date a achizitiei, caietul de sarcini, modelele de formulare si modelul de contract/acord-cadru;

- Indrumare in utilizarea Sistemului Electronic de Achizitii Publice (SEAP) pentru publicarea de anunturi/invitatii, documentatii de atribuire, eventuale clarificari/erate, etc.;

- Furnizarea de modele de documente necesar a fi intocmite pe parcursul procedurilor de atribuire;

- Conceperea si redactarea documentelor necesar a fi intocmite pe parcursul procedurilor de atribuire;

- Asistenta pe parcursul derularii procedurii de atribuire;

- Participare in comisia de evaluare in calitate de expert extern cooptat;

- Asistenta in relatia cu institutiile statului cu competente in domeniul achizitiilor publice;

- Pregatirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru;

- Completarea si pregatirea pentru arhivare a dosarului achizitie publice;

- Notificarea modificarilor legislative din domeniul achizitiilor publice si prezentarea implicatiilor acestora asupra activitatii curente
PREZENTARE E*********************
MEMBRU
GRATUIT
E*********************
613 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
E*********************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: licitatii publice - achizitii - constructii

ULTIMELE PRODUSE ALE EDELWEISS HOLDING SRL

Documentatii complete pentru achizitiile publiceDocumentatii complete pentru achizitiile publice
Documentatii complete pentru achizitiile publice
Societate cu experienta in achizitiile publice, beneficiind de experti in domeniu, oferim servicii complete in acest ...