Customer Service Perspective
Tip produs: selectie personal Relatii cu clientii | aptitudini lucrul cu publicul | evaluare personal relatii cu publiculProducator: Profiles International
3% reducere pentru contactele prin clubafaceri.ro
Prezentare Customer Service Perspective
Prin utilizarea etaloanelor posturilor, create special in functie de necesitatile fiecarei organizatii, se pot identifica cei mai buni candidati sau se pot identifica metodele cele mai potrivite pentru a indruma angajatii existenti. Un exemplu de raport este atasat in Anexa E.
Customer Service Perspective evalueaza:
Increderea | Tactul | Empatia | Constiinciozitatea | Conformitatea | Amabilitatea | Concentrarea | Flexibilitatea | Abilitatile verbale | Abilitatile numerice
Sunt generate doua rapoarte:
- Raportul de Management contine sugestii specifice, individualizate de management, pentru eficientizarea activitatii fiecarui angajat din subordine si pentru cresterea satisfactiei in munca a acestora.
- Raportul Individual furnizeaza feedback-ul necesar persoanei evaluate - informatii si idei pentru autocunoastere si autodezvoltare profesionala
- Utilizari: selectie si recrutare, imbunatatirea performantei, indrumare si auto-perfectionare, dezvoltarea angajatilor
- Masoara: abilitatile specifice de customer service si concordanta dintre politica de customer service a companiei si atitudinea individului fata de clienti
- Timpul de aplicare: 25-30 minute
- Administrare: online sau creion/hartie
- Obtinerea rezultatelor: instantaneu
Pentru a vizualiza datele companiei
S****************************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
LoginS****************************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
PRODUSE ASEMANATOARE CU CUSTOMER SERVICE PERSPECTIVE
Sistem de Evaluare a angajatilor Profile...
Sistemul de Evaluare a angajatilor ProfileXT reprezinta din punct de vedere tehnologic cel mai avansat sistem actual de ...
Profiles Indicatorul de Vanzari
Indicatorul de vanzari Profiles ofera o modalitate de selectie a persoanelor care au calitatile necesare succesului in ...
Indicatorul de Performanta
Indicatorul de Performanta reprezinta Ghidul de Utilizare al fiecarui angajat sau candidat in parte. Acest instrument de ...
Analiza Echipei
Este utilizat pentru realizarea grupurilor de munca a caror membrii rezolva sarcini impreuna. Stabileste gradul de ...
CheckPoint 360° Evaluarea management...
Checkpoint 3600 reprezinta un instrument complex de evaluare, dar mai ales de dezvoltare a competentelor si abilitatilor ...
Testul de Integritate, Onestitate si Eti...
Indicatorul de Integritate si Etica muncii – SOSII reprezinta un instrument ideal de a identifica modul in ...
Global Management Challenge (GMC)
Global Management Challenge reprezinta un program de dezvoltare a abilitatilor de strategie si management, care se ...
Diagnoza Climatului si Culturii Organiza...
DCCO este un sistem integrat online de analiza si diagnoza. Sistemul raspunde necesitatilor de identificare si ...
Diagnoza Organizationala Mangeriala
Diagnoza Organizationala Mangeriala
Aditional aplicarii Checkpoint 360° intregii echipe manageriale, este ...
CUSTOMER SERVICE PERSPECTIVE ESTE LISTAT IN:
CUSTOMER SERVICE PERSPECTIVE - PRODUSE SIMILARE