Prezentare Centrala telefonice Siemens HiPath 1100 V7 - 1120, 1150, 1190
HiPath 1100 V7 - Solutie pentru centrale telefonice performante TDM
* Solutie eficienta din punct de vedere cost / performanta pentru centrale analogice TDM
* 3 modele cu aceeasi interfata de management (1120, 1150, 1190)
* Linii acces (trunchiuri) de tip traditional (Analog / ISDN opt.)
* Acces ISDN PRI pentru HiPath 1150/1190 (TME1 / S2M)
* Functionare cu telefoane analogice, telefoane de sistem si telefoane digitale
* Aplicatii integrate - Entry Voice Mail (EVM)
* Integrare cu ADSL si LAN (router si switch 4 porturi integrat)
* Suport FAX/DID inegrat (apelare interior direct tip DISA)
* Upgrade software automat prin Internet
* Conferinta in 8 participanti
HiPath 1100 V7 - Beneficiile clientilor
* Optimizarea LCR (alegere automata ruta optima) permite utilizarea eficienta a:
o VoIP SIP ceea ce inseamna optimizarea costurilor pentru apelurile la distanta si internationale
o GSM ceea ce inseamna optimizarea costurilor pentru apelurile pe telefoanele mobile
* Centrala telefonica TDM cu set complet de facilitati pentru firme mici si mijlocii
* Costuri mici de investitie initiala
* Facilitati competitive -state of the art pentru piata SoHo, Hotel, small Enterprise
* Pregatita pentru viitor prin interfata de acces broadband ADSL
* Cartele de extindere pentru configuratii modulare
* Aplicatii integrate
* Gama completa de telefoane de sistem si analogice
* Interfata deschisa CTI-TAPI pentru solutii 3rd-Party TAPI, de exemplu: click-dial de pe desktop, screen pop-up la apeluri de intrare pentru a imbunatati eficienta la locul de munca
* Soft de taxare si contorizare cu interfata catre softuri 3rd-Party pentru analiza si controlul traficului de convorbiri si masurarea disponibilitatii clientului
* Posibilitatea de a conecta solutii hoteliere de tip entry level Hospitality Solutions
* Posibilitatea de a conecta sisteme avansate voicemail, IVR, automatic attendant
* Consola operator are cozi separate de asteptare pentru apeluri interne si externe, 5 pozitii de parcare exclusiva a apelurilor si display imbunatatit pentru vizualizarea apelurilor de intrare.
* Interaction Center Smart, software optional de contact center pentru monitorizare de catre supervizor, urmarire si rapoarte de evenimente intr-o configuratie call-center
Persoana de contact: George Suciu
Fax: 0040-21-3323005
Website: www.beia.ro
Categorie principala:
Comunicatii/Telecomunicatii » VoIP
Adresa postala: Peroni 22
Localitate: Sector 1, Bucuresti
Telefon: click aici
0040-21-3323006Localitate: Sector 1, Bucuresti
Fax: 0040-21-3323005
Website: www.beia.ro
Categorie principala:
Comunicatii/Telecomunicatii » VoIP
PRODUSE ASEMANATOARE CU CENTRALA TELEFONICE SIEMENS HIPATH 1100 V7 - 1120, 1150, 1190
Centrala telefonica Siemens voip
Comercializare, instalare, upgrade si service centrala telefonica SIEMENS (Hicom, HiPath, EurosetLine) / centrala ...
Distribuitor si instalare centrale telef...
Comercializare, instalare si service centrale telefonice SIEMENS (Hicom, HiPath, EurosetLine) / centrale telefonice ...
Telstra (Quark 5101D) - Instalatie de se...
- 4 linii analogice sau 2 accese ISDN
- Maxim 8 telefoane de sistem (MASTER & BASIC) extensibila cu 4 terminale ...
Service centrale telefonice Alcatel si S...
Service centrale telefonice - service Alcatel, service Siemens
Activitati service centrale telefonice
Plecand ...
SIEMENS EUROSET 5005 - Telefon fix analo...
SIEMENS EUROSET 5005
Telefon fix analogic
Facilitati :
* Tasta Mute
* Compatibil cu dispozitivele ...
CENTRALA TELEFONICE SIEMENS HIPATH 1100 V7 - 1120, 1150, 1190 ESTE LISTAT IN:
CENTRALA TELEFONICE SIEMENS HIPATH 1100 V7 - 1120, 1150, 1190 - PRODUSE SIMILARE