Prezentare SINCRON HR
Sincron este un instrument pentru managementul inteligent al procesului de recrutare dezvoltat de compania Senior Software.
Una dintre cele mai avansate aplicatii informatice de management al procesului de recrutare pe piata romaneasca.
Structurat pe module relationale, Sincron ofera accesul rapid la lista de CV-uri, cautari complexe in baza de date si o utilizare ergonomica.
Arhitectura Sincron permite utilizatorului sa intervina in adaptarea aplicatiei pentru cerintele reale aparute in procesul de recrutare.
Sincron este o aplicatie usor de folosit. Utilizatorul are la dispozitie o interfata intuitiva, pentru a folosi aplicatia fara suport tehnic suplimentar.
AVANTAJELE SINCRON
MANAGEMENTUL RESURSELOR
* Posibilitatea administrarii facile a unor volume foarte mari de informatii, datorita tehnologiilor performante utilizate
* Introducerea rapida si facila a datelor esentiale despre candidati (o medie de 3 minute pentru un candidat)
* Sistem performant de organizare, memorare, transfer si prelucrare a informatiilor
* Gestionarea performanta a resurselor firmei: capital uman, informational, financiar, material si de timp
MANAGEMENTUL PROCEDURILOR
* Unificarea metodelor de lucru pentru toti utilizatorii Sincron
* Baza de date unitara si centralizata, disponibila pentru toti utilizatorii sistemului
* Accelerarea proceselor de descentralizare, definire a obiectivelor si delegare, prin alocarea uniforma a sarcinilor catre utilizatori
* Calitate superioara a comunicarii interne si cresterea vitezei de informare pe orizontala si verticala intre consultantii si operatorii HR
MANAGEMENTUL PROIECTELOR
* Posibilitatea reactivarii informatiilor colectate de-a lungul timpului in baza de date, pentru proiecte noi de recrutare
* Vizualizarea instantanee si permanenta a activitatii, pe orice perioada de timp, pentru motivarea si evaluarea consultantilor si operatorilor HR
* Reducere semnificativa a costurilor procesului de recrutare
* Cresterea vitezei de reactie in relatia cu clientii
* Eficienta in utilizare prin cresterea productivitatii
Sincron opereaza pe baza unei arhitecturi de proces structurata pe niveluri multiple:
CANDIDAT
PROIECT
RAPORT
ESTIMARE
CALENDAR
COMUNICARE
CONFIGURARE
POLITICA DE LICENTIERE REVOLUTIONARA
Sincron propune o modalitate de licentiere revolutionara, versatila, bazata pe
viitoarele standarde ale platformelor de tip WEB 2.0.Aplicatia poate fi utilizata
prin achizitionarea unei licente dar si pe baza unui abonament on line, ce ofera
flexibilitate si acces web on demand, noul standard in oferirea de aplicatii
informatice pentru managementul afacerilor.
ACHIZITIONAREA UNEI LICENTE
Sincron ofera posibilitatea acizitionarii unei licente de functionare in vederea utilizarii produsului, in functie de numarul de utilizatori. Odata achizitionata licenta de functionare, aplicatia este instalata in sistemul clientului, si poate fi folosita de utilizatorii locali.
ACHIZITIONAREA UNUI ABONAMENT
Datorita platformei tehnice pe care este dezvoltat, Sincron ofera posibilitatea utilizarii produsului prin achizitionarea unui abonament online. Acesta ofera acces la aplicatie prin internet, baza de date fiind gazduita pe un server oferit de Senior Software. Aceasta versiune nu necesita instalarea aplicatiei in sistemul utilizatorului. Utilizatorii pot beneficia de mobilitatea si flexibilitatea Internetului, accesul putand fii efectuat virtual din orice loc.
Pentru mai multe detalii va rugam vizitati site-ul nostru.
Persoana de contact: Eleodor Ghenoiu
Fax: 021-410.24.42
Website: www.seniorsoftware.ro
Categorie principala:
Computere/Soft/Internet » Software aplicatii diverse
Adresa postala: Str. Samuil Vulcan nr. 8-10, sect. 5
Localitate: Bucuresti, Bucuresti
Telefon: click aici
021-410.24.40Localitate: Bucuresti, Bucuresti
Fax: 021-410.24.42
Website: www.seniorsoftware.ro
Categorie principala:
Computere/Soft/Internet » Software aplicatii diverse
PRODUSE ASEMANATOARE CU SINCRON HR
Senior ERP Suite
Senior.ERP Suite
Senior.ERP Suite este o solutie tip ERP Bussines & Management, adaptata analizelor ...