Inscrie firma »
S**************************** Prezentare firma Produsele firmei Contact
Economia mass-media, autor Raluca-Nicoleta Radu

Economia mass-media, autor Raluca-Nicoleta Radu

Producator: Polirom
 

Prezentare Economia mass-media, autor Raluca-Nicoleta Radu

O firma de media poate sa dea faliment sau sa fie prospera, se poate extinde de la nivel local la nivel international sau poate deveni ineficienta. Volumul explica de ce uneori un ziar local este mai profitabil decit unul central, de ce o institutie de presa care nu ii aduce profit proprietarului este tinuta in viata si de ce, in unele tari, publicul accepta sa sustina financiar o afacere mass-media. Expunerile teoretice sint ilustrate cu numeroase exemple ce prezinta cazurile unor firme cunoscute, atit romanesti (Realitatea-Catavencu, Media Pro), cit si straine (Time Warner, NBC). Prima lucrare de acest gen din Romania, Economia mass-media se adreseaza studentilor la jurnalism, jurnalistilor, managerilor institutiilor de media, proprietarilor si legislatorilor....
PREZENTARE S****************************
MEMBRU
GRATUIT
S****************************
4 037 667 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S****************************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Categorie principala:
Constructii/Amenajari/Mobilier » Mobilier de Gradina

PRODUSE ASEMANATOARE CU ECONOMIA MASS-MEDIA, AUTOR RALUCA-NICOLETA RADU

Sociologia mass-media, autor Remy RieffelSociologia mass-media, autor Remy Rieffel
Sociologia mass-media, autor Remy Rieffe...
Sinteza a cunostintelor din domeniu, lucrarea abordeaza rolul mass-media in societatile democratice, precum si relatia ...
RON 15.96
Sociologia mass-media, autor Remy RieffelSociologia mass-media, autor Remy Rieffel
Sociologia mass-media, autor Remy Rieffe...
Sinteza a cunostintelor din domeniu, lucrarea abordeaza rolul mass-media in societatile democratice, precum si relatia ...
RON 15.96
Esti COOL si daca vorbesti corect , autor Academia RomanaEsti COOL si daca vorbesti corect , autor Academia Romana
Esti COOL si daca vorbesti corect , auto...
Consumatori frecventi ai mass-media, suntem bombardati zi de zi, la televizor sau la radio, cu tot felul de informatii. ...
RON 18.4
Manual de jurnalism Vol.2, autor Mihai ComanManual de jurnalism Vol.2, autor Mihai Coman
Manual de jurnalism Vol.2, autor Mihai C...
Prima colectie romaneasca de lucrari in domeniul mass-media este inaugurata prin volumul coordonat de prof. dr. Mihai ...
RON 7.99
Discursul jurnalistic si manipularea, autor Alina CaprioaraDiscursul jurnalistic si manipularea, autor Alina Caprioara
Discursul jurnalistic si manipularea, au...
Cartea este expresia unui efort de clarificare, intemeiere si argumentare a iluziei conform careia, chiar si intr-un ...
RON 31.5
Jurnalismul sportiv, autor Phil AndrewsJurnalismul sportiv, autor Phil Andrews
Jurnalismul sportiv, autor Phil Andrews
Sportul, domeniul cu cea mai rapida dezvoltare in mass-media, nu mai este exilat in ultimele pagini ale ziarelor. ...
RON 3.99
Productia textului jurnalistic, autor Luminita  RoscaProductia textului jurnalistic, autor Luminita  Rosca
Productia textului jurnalistic, autor Lu...
Cum prind „chip“ ideile in mass-media? Cum se descrie situatia de comunicare jurnalistica? Ce relatie exista ...
RON 19.96
Productia textului jurnalistic, autor Luminita  RoscaProductia textului jurnalistic, autor Luminita  Rosca
Productia textului jurnalistic, autor Lu...
Cum prind „chip“ ideile in mass-media? Cum se descrie situatia de comunicare jurnalistica? Ce relatie exista ...
RON 19.96
Criza si media, autor Mirela AbrudanCriza si media, autor Mirela Abrudan
Criza si media, autor Mirela Abrudan
Volumul de fata urmareste prezentarea si aplicarea uneia dintre cele mai noi teorii din domeniul cercetarii efectelor ...
RON 20

ECONOMIA MASS-MEDIA, AUTOR RALUCA-NICOLETA RADU ESTE LISTAT IN: