Inscrie firma »
S**************************** Prezentare firma Produsele firmei Contact
Discursul religios in mass-media, autor Liliana Naclad

Discursul religios in mass-media, autor Liliana Naclad

Producator: Institutul European
 

Prezentare Discursul religios in mass-media, autor Liliana Naclad

Volumul de fata reprezinta incununarea unui efort doctoral de lunga durata, din care a rezultat un studiu foarte serios si atent documentat. Autoarea pleaca de la premisa ca evenimentele din decembrie 1989 au marcat, in Romania, inceputul unei perioade de evidenta libertate care tine mai degraba de sfera spiritualului decat de realitatea concreta, cea din urma implicand remodelarea in timp indelungat a mentalitatii si practicilor sociale. Ea isi propune sa analizeze pe larg acele aspecte ale discursului religios care au fost semne indeosebi ale libertatii spirituale, experimentata ca atare si in sistemul totalitar, dar devenind evidenta in comunicarea rituala propriu-zisa, din spatiul bisericilor, si in comunicarea formala/informala din spatiul mass-media....
PREZENTARE S****************************
MEMBRU
GRATUIT
S****************************
4 037 667 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S****************************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Categorie principala:
Constructii/Amenajari/Mobilier » Mobilier de Gradina

PRODUSE ASEMANATOARE CU DISCURSUL RELIGIOS IN MASS-MEDIA, AUTOR LILIANA NACLAD

Discursul jurnalistic si manipularea, autor Alina CaprioaraDiscursul jurnalistic si manipularea, autor Alina Caprioara
Discursul jurnalistic si manipularea, au...
Cartea este expresia unui efort de clarificare, intemeiere si argumentare a iluziei conform careia, chiar si intr-un ...
RON 31.5
Sociologia mass-media, autor Remy RieffelSociologia mass-media, autor Remy Rieffel
Sociologia mass-media, autor Remy Rieffe...
Sinteza a cunostintelor din domeniu, lucrarea abordeaza rolul mass-media in societatile democratice, precum si relatia ...
RON 15.96
Sociologia mass-media, autor Remy RieffelSociologia mass-media, autor Remy Rieffel
Sociologia mass-media, autor Remy Rieffe...
Sinteza a cunostintelor din domeniu, lucrarea abordeaza rolul mass-media in societatile democratice, precum si relatia ...
RON 15.96
Productia textului jurnalistic, autor Luminita  RoscaProductia textului jurnalistic, autor Luminita  Rosca
Productia textului jurnalistic, autor Lu...
Cum prind „chip“ ideile in mass-media? Cum se descrie situatia de comunicare jurnalistica? Ce relatie exista ...
RON 19.96
Productia textului jurnalistic, autor Luminita  RoscaProductia textului jurnalistic, autor Luminita  Rosca
Productia textului jurnalistic, autor Lu...
Cum prind „chip“ ideile in mass-media? Cum se descrie situatia de comunicare jurnalistica? Ce relatie exista ...
RON 19.96
Relatiile publice: principii si strategii, autor Cristina ComanRelatiile publice: principii si strategii, autor Cristina Coman
Relatiile publice: principii si strategi...
Rezultat al unei activitati didactice universitare, lucrarea defineste conceptele si principiile fundamentale ale ...
RON 15.96
Relatiile publice: principii si strategii, autor Cristina ComanRelatiile publice: principii si strategii, autor Cristina Coman
Relatiile publice: principii si strategi...
Rezultat al unei activitati didactice universitare, lucrarea defineste conceptele si principiile fundamentale ale ...
RON 15.96
150 de experimente pt manipulare mediatica, autor Sebastien Bohler150 de experimente pt manipulare mediatica, autor Sebastien Bohler
150 de experimente pt manipulare mediati...
Comportamentul consumatorului de televiziune, radio sau presa scrisa are la baza o serie de mecanisme inconstiente, ...
RON 19.96
Comunicarea prin imagini, autor Alain JoannComunicarea prin imagini, autor Alain Joann
Comunicarea prin imagini, autor Alain Jo...
Imaginile de marca, logourile, modul de prezentare a unor produse, jocurile sint forme de comunicare vizuala. Succesul ...
RON 23.96

DISCURSUL RELIGIOS IN MASS-MEDIA, AUTOR LILIANA NACLAD ESTE LISTAT IN: