Inscrie firma »

Produse ale Stupului Certificat de Notificare nr.8293/09.02.2015

ASIGURA REPLICAREA CORECTA A ADN-ului

REPARA DEFECTELE GENETICE DIN ADN

ASIGURA EVOLUTIA CORECTA A CELULELOR STEM PROGENITOARE si ADULTE

ADN-ul (Acid DezoxiriboNucleic) reprezinta amprenta genetica a fiecaruia din noi deoarece in ADN este codificat genomul uman (informatia genetica). Fiecare individ are genomul lui specific care face sa fim diferiti unul de celalat. Informatia genetica din ADN este cea care determina functionalitatea fiecarei celule din organism si la scara mai mare functionalitatea fiecarui organ. Asa numitele “defecte genetice” sunt anormalitati ale ADN-ului care se produc fie in-situ fie in timpul replicarii ADN-ului in diviziunea celulara, defecte care conduc la o functionare defectuaosa a anumitor organe sau predispozitia la sau inducerea unor boli, inclusiv cancerele.

Repararea ADN-ului (DNA Repair) este o secventa de procese prin care celula identifica isi corecteaza defectele moleculei de ADN in care este codificat genomul. Defectele sau leziunile ADN-ului pot sa apara din cauze interne in urma unuor procese metabolice anormale sau din cauze externe (radiatii inclusiv prin radioterapie, toxine, chimicale, medicamente de sinteza, chimoterapie, expuneri la raze ultraviolete etc). Aceste leziuni cauzeaza defecte structurale ale ADN-ului care altereaza sau elimina complet capacitatea celulei de a transcrie materialul genetic in ADN. Alte leziuni conduc la mutatii periculoase in genomul celular care afecteaza supravietuirea celulei “fiica” dupa mitoza acesteia. Mitoza este procesul din cadrul diviziunii celulare prin care cromozomii din nucleul celulei se separa in doua seturi de cromozomi identici. Diviziunea celulara este un proces esential de ‘inoire” a organismului si este foarte important ca cromozomii sa fie identici pentru a mentine nealterat genomul. Aparitia de cromozomi cu defecte conduce la crearea premisei unei imbolnaviri.

Rata de reparare a ADN-ului depinde de multi factori incluzand tipul de celula, varsta celulei si mediul extra-celular. O celula care a acumulat un numar prea mare de leziuni sau nu mai este capabila sa efectueze repararea ADN-ului poate sa:

a) intre intr-o stare dormanta de senescenta (asemantor unei celule imbatranite si la sfarsitul vietii)

b) se sinucide, fenomen cunoscut sub denumirea de apoptoza sau moarte celulara programata

c) se divide necontrolat ceea ce conduce la formarea de tumori canceroase.

Este deci foarte important ca toate celulele din organism sa posede o capacitate maxima de reparare a ADN-ului.

KONIG DNA Repair (Reparatorul de ADN) reprezinta un produs unic continand o serie de nutraceutice care mentin capacitatea celulei de a repara ADN-ul dar si capacitatea celulelor stem atat progenitoare cat si adulte de a evolua in celule diferentiate.

ARN (Acid RiboNucleic)care transmite informatia genetica pe parcursul diviziunii celulare prin codarea, decodarea, reglarea si expresiei genelor, practic copiind ADN-ul si apoi replicandu-l prin transcriptia inversa

ADN (Acid Dezoxiribonucleic) extras din testicule de somon Oncorhynchus keta, contine peptidele care sunt “caramizile” din care este alcatuit ADN-ul.

Mai multe studii clinice au conclus ca extractul de Uncaria tomentosa mareste capacitatea de reparare a ADN-ului, raspunsul mitogenic si recuperarea leucocitelor atat la subiectii sanatosi cat si la bonavii supusi la chimoterapie (Ref. 1, 2, 3) COMPOZITIE:

Acid Ribonucleic (ARN).........................................50 mg

Acid Dezoxiribonucleic (ADN)...............................25 mg

Uncaria tomentosa 4:1 PE....................................125 mg

(echivalentul a 500 mg)

Vitamin E (alfa-tocoferol)........................................10 mg (AT)

ADMINISTRARE (adulti): 1 capsula de 2 ori pe zi (de preferinta pe stomacul gol)

ASOCIATII SINERGICE cu: STEMULIN, PQQ si REVITAL-TA

Bibliografie:

Y. Sheng, L. et al., DNA repair enhancement of aqueous extracts of Uncaria tomentosa in a human volunteer study; Phytomedicine 2001, Vol. 8(4), pp. 275"282 Yezhou Sheng et al., Enhanced DNA repair, immune function and reduced toxicity of C-MED-100™, a novel aqueous extract from Uncaria tomentosa; Journal of Ethnopharmacology 69 (2000) 115"126 I. L. G. Farias et al., Uncaria tomentosa for Reducing Side Effects Caused by Chemotherapy in Colono Rectal Ccancer Patients: Clinical Trial; Evidence-Based Complementary and Alternative Medicine Volume 2012, Article ID 892182,

PREZENTARE S*********************
MEMBRU
GRATUIT
S*********************
57 187 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S*********************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Activitate firma: produse naturiste - tratamente naturiste - remedii naturiste

PRODUSE ASEMANATOARE CU REPARARE ADN 60 CAPS

STEMULIN- Stem Cell Activator Celule Stem 90 caps.STEMULIN- Stem Cell Activator Celule Stem 90 caps.
STEMULIN- Stem Cell Activator Celule Ste...