Software Call-Center
Tip produs: Software call-center | sistem call-center | call-center2% reducere pentru contactele prin clubafaceri.ro
Prezentare Software Call-Center
posibilitatea de a asculta operatorii in timp real ( spy).
posibilitatea de a inchide un apel a unui agent de catre supervisor (remote control).
posibilitatea de a deloga un agent .
posibilitatea de a vizualiza timpul de conversatie a unui agent in timp real.
posibilitatea de a vizualiza ora ultimului apel preluat al unui agent .
posibilitatea de a vizualiza starea fiecarui agent in timp real . (oncall,free,pauze)
posibilitatea de a vizualiza serviciul pe care a fost sunat agentul in timp real .
2.Rapoarte generale
posibilitatea de a extrage un raport de minute si secunde pentru fiecare numar apelat ,cu filtru pe:
agent,
serviciu,
numar etc, pentru o anumita perioada de timp.
3.Definirea setarilor
posibilitatea de definire a serviciilor din interfata admin.
posibilitatea administratorilor de a crea , edita ,sterge agenti.
posibilitatea de a seta unui agent unul sau mai multe servicii , si stabilirea prioritatilor intre agenti in cadrul unui serviciu.
posibilitatea de a seta pentru un anumit numar inbound un serviciu .
din interfata admin se poate seta serviciul pentru fiecare numar inbound .
numerele inbound pot fi grupate dupa client.
Pentru a vizualiza datele companiei
B*********************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
LoginB*********************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton: