Inscrie firma »
Marketingul serviciilor

Marketingul serviciilor

Producator: Businesstech
2% reducere pentru contactele prin clubafaceri.ro
 

Prezentare Marketingul serviciilor

Harry Beckwith scrie o carte intreaga, punctata de numeroase studii de caz, pentru a convinge marketerii ca cea ce doresc cel mai mult clientii din ziua de astazi nu sunt produse sau servicii mai bune, ci relatii mai bune. Chiar companiile care se gandesc ca vand produse tangibile trebuie sa-si regandeasca modul in care planifica dezvoltarea produselor, marketingul si vanzarile propriu-zise tinand cont de acest aspect. Daca vinzi masini, de exemplu, trebuie sa fii constient ca oamenii nu cumpara o masina, ci cum se simt cand detin si folosesc acea masina. Din fericire, Beckwith ofera cu inteligenta si generozitate cifrul descifrarii marketingului modern, bazandu-se pe experienta sa din advertising si marketing. Iata doar cateva dintre conceptele cheie care se regasesc investigate: - in marketingul serviciilor trebuie sa te concentrezi pe \" a vinde\" o relatie pe termen lung; - trebuie sa faci eforturi sa identifici ceea ce vinzi cu adevarat ( nu vinzi friptura, vinzi mirosul); - cum sa conduci un chestionar si de ce un sondaj telefonic este mai eficient ca sa afli ce este cu adevarat important pentru consumator; - care este cel mai important mesaj despre afacerea ta, cel care trebuie sa unifice toate mesajele tale de marketing si, de fapt trebuie sa se regaseasca in toate actiunile tale; - cand vine vorba de mesaje de marketing, cu cat spui mai mult cu atat potentialul client aude mai putin; este nevoie de concentrare extrema si pozitionare; - este important ca angajatii sa creada in companie si sa stie ce o face speciala; contractul cu un singur angajat neconvingator poate fi interpretat ca nepasare din partea companiei. Planificarea, Cercetarea si Sondajele, Pozitionarea si Concentrarea, Denumirea si Marca, Comunicarea si Vanzarea, Fidelizarea Clientilor sunt elemente clasice pentru marketing, dar aici sunt toate privite dintr-o perspectiva pe care nu ai cum sa o sesizezi in focul evenimentelor. Harry Beckwith o face pentru tine si iti arata cu claritate si umor cum sa ajungi la portofelul clientilor. Despre autor Harry Beckwith este director strategic al Beckwith Partners, firma specializata pe strategie, branding si comunicare de marketing cu clienti pretutindeni pe teritoriul SUA si 16 tari din lume.Este autor a patru bestselleruri internationale de vanzari si marketing. A obtinut cea mai mare recunoastere acordata de Asociatia Americana de Marketing. Cartile lui au fost traduse in 24 limbi. Marketingul Serviciilor a fost timp de 36 de luni consecutive pe lista de bestselleruri intocmita de Business Week.
PREZENTARE S*******************
MEMBRU
GRATUIT
S*******************
1 535 716 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S*******************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: carti - vanzari carti - depozit de carte

PRODUSE ASEMANATOARE CU MARKETINGUL SERVICIILOR

Fundamentele marketinguluiFundamentele marketingului
Fundamentele marketingului
Fundamentele marketingului. De la ideea de comercializare la conceptul de marketing Cartea de fata nu este scrisa pentru ...
RON 8
Fundamentele marketingului.Fundamentele marketingului.
Fundamentele marketingului.
Fundamentele marketingului. De la ideea de comercializare la conceptul de marketing Cartea de fata nu este scrisa pentru ...
RON 8
Ce doresc clientii nostri. Ghid pentru dezvoltarea afaceriiCe doresc clientii nostri. Ghid pentru dezvoltarea afacerii
Ce doresc clientii nostri. Ghid pentru d...
Carte recomandata de Business Woman . Traducere de Kiki Vasilescu. Ati ales un sediu elegant si l-ati mobilat cu gust. ...
RON 25.95
Cum sa ne pastram clientiiCum sa ne pastram clientii
Cum sa ne pastram clientii
Marketingul traditional nu mai este eficient. Chiar si relatiile bine consolidate cu clientii se destrama. In mediul ...
RON 28
Ghid practic de relatii publiceGhid practic de relatii publice
Ghid practic de relatii publice
Traducere de Camelia Cmeciu. Componenta esentiala a oricarui program de marketing, relatiile publice elaboreaza ...
RON 32.95
Marketingul in era digitalaMarketingul in era digitala
Marketingul in era digitala
"De peste trei decenii, Philip Kotler este, pentru absolventii de studii economice din lumea intreaga, autoritatea ...
RON 45
Marketingul prin e-mailMarketingul prin e-mail
Marketingul prin e-mail
Un volum util specialistilor in marketing si responsabililor de vinzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum ...
RON 32.95
Noile reguli de marketing si PRNoile reguli de marketing si PR
Noile reguli de marketing si PR
Cum sa ajungi direct la clienti prin retelele de socializare, bloguri, comunicate de presa, site-uri video si marketing ...
RON 46.75
Guerrilla marketing fara costuriGuerrilla marketing fara costuri
Guerrilla marketing fara costuri
Levinson, neobosit promotor al marketingului de gherila este ca intotdeauna cu un pas inaintea celorlalti si iti ofera ...
RON 19.9

MARKETINGUL SERVICIILOR ESTE LISTAT IN: