Inscrie firma »
Irational in mod previzibil. Fortele ascunse care ne influeneaza deciziile

Irational in mod previzibil. Fortele ascunse care ne influeneaza deciziile

Producator: Publica
2% reducere pentru contactele prin clubafaceri.ro
 

Prezentare Irational in mod previzibil. Fortele ascunse care ne influeneaza deciziile

Suntem cu totii mult mai putin rationali decat presupune teoria economica standard. In plus, aceste manifestari irationale de care noi dam dovada nu sunt nici intamplatoare, nici absurde. Ele sunt sistematice si, din moment ce le repetam iar si iar, sunt previzibile. Prin urmare, nu vi s‑ar parea logic sa modificam teoria economica standard, s‑o scoatem din spatiul psihologiei naive (care adesea pica proba gandirii rationale, a introspectiei si " cel mai important " a unei atente examinari empirice)? Exact acesta este lucrul pe care incearca sa‑l realizeze domeniul in formare al economiei comportamentale " precum si cartea de fata, ca mica parte din acest demers. Dan Ariely O carte splendida, care te si pune pe ganduri, te si amuza, vorbind despre o multime de lucruri: incepand cu forta remediilor placebo si terminand cu placerile unui pahar de Pepsi. Ariely da in vileag festele subtile, dar redutabile, pe care ni le joaca propria minte si ne arata cum putem sa nu ne lasam pacaliti. Jerome Groopman, profesor, Facultatea de Medicina Harvard Dan Ariely este un geniu al intelegerii comportamentului uman. Niciun economist nu reuseste mai bine sa dea la iveala si sa explice ratiunile ascunse ale alegerilor noastre bizare, pe piata si in afara ei. Irational in mod previzibil ne va remodela, o data pentru totdeauna, felul in care vedem lumea si pe noi insine. James Surowiecki, autorul cartii The Wisdom of Crowds Irational in mod previzibil este nebunesc de originala. Ne arata de ce " mult mai adesea decat ne place sa recunoastem " oamenii fac greseli prostesti, uneori dezastruoase. Ariely nu doar ca ne ofera o lectura fascinanta, ci ne face si mult mai intelepti. George Akerlof, laureat al Premiului Nobel pentru economie in 2001 si profesor de economie la University of California, Berkeley Cu tolba plina de experimente istete, idei interesante si anecdote incantatoare, Dan Ariely este un ghid intelept si amuzant in intelegerea metehnelor, a erorilor si a gafelor comise de oameni in luarea deciziilor de zi cu zi. Daniel Gilbert, profesor de psihologie la Harvard University
PREZENTARE S*******************
MEMBRU
GRATUIT
S*******************
1 552 626 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S*******************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: carti - vanzari carti - depozit de carte

PRODUSE ASEMANATOARE CU IRATIONAL IN MOD PREVIZIBIL. FORTELE ASCUNSE CARE NE INFLUENEAZA DECIZIILE

Irationalitatea beneficaIrationalitatea benefica
Irationalitatea benefica
Avantajele neasteptate ale sfidarii logicii la serviciu si acasa. > De ce bonusurile mari ii pot face pe directori mai ...
RON 46.75
NumeratiNumerati
Numerati
Fa cunostinta cu Numerati, ei deja te cunosc. In fiecare zi, lasam urme lungi de informatii personale doar prin simplul ...
RON 41.65
Psihologia superstitieiPsihologia superstitiei
Psihologia superstitiei
De ce e atat de raspandit comportamentul superstitios? Cum se constituie si se intretine acest comportament? Exista o ...
RON 31.2
Intelepciunea multimilorIntelepciunea multimilor
Intelepciunea multimilor
In aceasta fascinanta carte, James Surowiecki, editorialist pe zona de business la The New Yorker exploreaza o idee ...
RON 41.65
De ce oamenii destepti fac greseli prostestiDe ce oamenii destepti fac greseli prostesti
De ce oamenii destepti fac greseli prost...
Din fericire, mintile noastre isi fac treaba in 90% din ocazii. Dar ce se intampla in acele cazuri in care tragem ...
RON 28
De ce oamenii destepti fac greseli prostestiDe ce oamenii destepti fac greseli prostesti
De ce oamenii destepti fac greseli prost...
Din fericire, mintile noastre isi fac treaba in 90% din ocazii. Dar ce se intampla in acele cazuri in care tragem ...
RON 35
EmotionomicsEmotionomics
Emotionomics
Cum sa castigi inimile si mintile oamenilor. Timp indelungat, emotiile au fost ignorate si la mare pret au fost ratiunea ...
RON 50.15
InfernoInferno
Inferno
Robert Langdon, profesorul de simbolistica de la Harvard, se trezeste la miezul noptii intr-un spital. Dezorientat si ...
RON 58.65
Puncte fierbintiPuncte fierbinti
Puncte fierbinti
Secretul companiilor care debordeaza de energie si inovatie. Punctele Fierbinti sunt o marca a companiilor de succes. ...
RON 41.65

IRATIONAL IN MOD PREVIZIBIL. FORTELE ASCUNSE CARE NE INFLUENEAZA DECIZIILE ESTE LISTAT IN: