Comunicarea directa: o noua frontiera. Studiu extins de caz: compania �Electra� � liderul pietei romanesti de interfoane - Cezar Caluschi-973-46-0147-4
Telefon: click aicinoneProducator: Polirom
Prezentare Comunicarea directa: o noua frontiera. Studiu extins de caz: compania �Electra� � liderul pietei romanesti de interfoane - Cezar Caluschi-973-46-0147-4
�Din mers, Cezar a creat propriul �sistem integrat de comunicare si PR�. L-a implementat in mai multe companii, l-a imbunatatit continuu si a functionat. Imaginea omului de afaceri de succes Marian Berdan si a companiei sale, �Electra�, care constituie studiul de caz din acest volum, reprezinta dovada reusitei sale. Pas cu pas, de la cap la coada, cartea daruieste pilda unei revelatii, dar si a unui adevar crud: armele reclamei incep sa se toceasca. Nu disperati insa: comunicarea directa pare sa fie noua frontiera a relatiilor publice.� (Stefan Prutianu)
Editura: Polirom
An de aparitie: 2006
Numar de pagini: 256
Format: 130X200 mm
ISBN: 973-46-0147-4
Cuprins: Comunicarea directa: arma secreta a comunicarii � Increderea este arma victoriei � Comunicarea directa � �Comunicom� � Primul pas: analiza organizatiei � Parteneri, nu clienti � Contact direct, la baioneta � Canalele de comunicare � Fisa de contact. Intretinerea fisei de contact � Comunicarea cu angajatii: lucrul cu oamenii � Comunicarea locala � Tirgurile si expozitiile internationale
Persoana de contact: Departament Vanzari
Activitate firma: magazin online - cumparaturi online - comert electronic
Adresa postala: Bcucuresti
Localitate: Bucuresti, Bucuresti
Telefon: click aici
noneLocalitate: Bucuresti, Bucuresti
Activitate firma: magazin online - cumparaturi online - comert electronic
PRODUSE ASEMANATOARE CU COMUNICAREA DIRECTA: O NOUA FRONTIERA. STUDIU EXTINS DE CAZ: COMPANIA �ELECTRA� � LIDERUL PIETEI ROMANESTI DE INTERFOANE - CEZAR CALUSCHI-973-46-0147-4
Relatiile publice si mass-media (editie ...
Cartea este rezultatul unei activitati didactice universitare si se sprijina pe o bibliografie de specialitate de ...
Comunicare si resurse umane - Viorica Au...
Pentru orice organizatie, cea mai importanta resursa o reprezinta oamenii, iar toate elementele necesare functionarii ...
Relatiile publice: principii si strategi...
Rezultat al unei activitati didactice universitare, lucrarea defineste conceptele si principiile fundamentale ale ...
Arta de a influenta. Analiza tehnicilor ...
Psihologia cognitiva reprezinta o analiza detaliata a sistemului cognitiv uman (memorie, gindire, limbaj, perceptie etc) ...
Campania de relatii publice - Bernard Da...
Cartea prezinta principiile care trebuie sa ghideze orice demers avind drept scop realizarea unui plan de campanie, ...
Mass-media. O istorie sociala. De la Gut...
Fiecare nou mod de comunicare provoaca dezbateri aprinse despre repercusiunile sale sociale si morale. Astazi ne ...
Totul despre relatiile publice - Doug Ne...
Conceputa ca un manual destinat atit practicienilor experimentati, cit si studentilor din domeniu, cartea prezinta ...
Relatii publice din perspectiva internat...
Odata cu prabusirea regimurilor comuniste, tarile est-europene au intrat intr-un proces de restructurare socio-politica ...
Productia textului jurnalistic - Luminit...
Cum prind chip ideile in mass-media? Cum se descrie situatia de comunicare jurnalistica? Ce relatie exista intre ...