Inscrie firma »
Mini sistem cu program de gestiune Sedona Cloud

Mini sistem cu program de gestiune Sedona Cloud

Tip produs: solutii amp sisteme complete
3% reducere pentru contactele prin clubafaceri.ro
 
Produsul nu mai este de actualitate

Prezentare Mini sistem cu program de gestiune Sedona Cloud

Informatii produs Startul perfect pentru un magazin automatizat. La cumpararea acestui sistem beneficiati de asistenta de la distanta pentru implementare; optional cu deplasare la sediul clientului.
Programul de gestiune pastreaza informatiile in siguranta, tip "cloud", cu functionare "off-line" cand conexiunea la internet este intrerupta.
Sistemul nu include computer. Pretul contine discount la achizitionarea intregului pachet.

Sistemul include:

Datecs DP150. Livrare si fiscalizare gratuite in Mun. Bucuresti, jud. Ilfov, jud. Constanta. Pentru alte judete pot interveni costuri suplimentare de fiscalizare.
Cititor coduri de bare Motorola LS1203. FIabilitate crescuta, tehnologie laser cu scanare de la 20-30 cm. Garantie 2 ani. Stand inclus. Livrare gratuita.
Program Sedona Cloud - varianta Gestiune, licenta 1 an. Contine: vanzare pe casa de marcat; facturare; rapoarte de vanzare; nomenclator de produse; nomenclator de clienti; gazduirea bazei de date in siguranta, in server cloud; vanzare din browser sau din aplicatie desktop ce permite functionarea offline; gestiune stocuri; rapoarte de contabilitate primara. Din anul 2 pretul anual al variantei Gestiune este de 450 Lei.
Asistenta tehnica pentru toate componentele sistemului, prin sistem de ticketing FreshDesk si la call-center-ul Sedona 021-3278727.


Servicii de instalare si instruire de la distanta, prin telefon si internet. Optional serviciile pot fi asigurate la sediul clientului.


Dintre avantajele programului Sedona Cloud:

Update-uri gratuite, automate.
Descarcarea rapoartelor cu jurnalul electronic necesar ANAF.
Cerintele hardware fiind scazute, programul poate fi instalat pe aproape orice tip de computer (laptop, desktop, POS), nou sau reconditionat. In cazul in care nu detineti un computer, puteti alege din oferta noastra.
Compatibil cu toate modelele de case de marcat din oferta curenta Sedona, dar si alte modele. Pentru conectarea casei de marcat este necesara instalarea aplicatiei desktop Windows sau instalarea unui plug-in pentru browser (Mozilla).
Nu necesita driver pentru conectarea casei de marcat.
Conectare la cantar (este necesara instalarea aplicatiei desktop).
Conectare la terminal de plata - daca protocolul terminalului si al bancii nu au fost deja implementate pot aparea costuri suplimentare si durata de asteptare.
Functii API pentru conectare la magazine online si alte software.
Tiparire de bonuri nefiscale la casele de marcat: facturi, chitante, cupoane promotionale.
Adaugare in retea a mai multor puncte de vanzare sau puncte de lucru.
Tablou de bord cu rapoarte intuitive.
Asistenta gratuita 30 de zile.

Mai multe despre program pe SedonaCloud.ro . Testare gratuita.

Optionale recomandate:

Computer reconditionat format din unitate desktop Dell, monitor TFT 17”, licenta Windows Refurbished la 800 Lei, tva inclus.
Computer nou format din unitate desktop, monitor TFT 19” wide, licenta Windows 7, la 1900 Lei, tva inclus.
Sertar de bani Mediu, metalic, la 175 Lei, tva inclus. Sertarul se deschide automat la emiterea bonurilor sau manual din cheie.
Cantar cu conectare la computer, precum Cas PR Plus 15kg la 440 Lei.
Contract de asistenta ce ofera acces la sistemul de tichete FreshDesk si la call-center-ul Sedona 021-3278727.


Avantajele sistemului:

Pret redus fata de cumpararea separata a componentelor.
Casa de marcat fiabila, ce functioneaza cu rola de 40m lungime si 57mm latime.
Cititor de coduri fiabil, cu garantie 2 ani; stand inclus. Se instaleaza automat prin conectarea cablului USB la computer.
Programul permite conectarea unui cantar pentru preluarea automata a greutatii.
Placute gratuite cu inscriptiile obligatorii “Pastrati bonul” si “Protectia consumatorilor”.

Servicii incluse - Instalare si instruire rde la distanta
- Asistenta tehnica pe intreaga perioada de utilizare.
- Gazduire baza de date in server cloud, in siguranta.
- Livrare in 24 de ore (in zile lucratoare), in toate localitatile principale. Va rugam sa ne contactati pentru detalii.
- Fiscalizarea casei de marcat la sediul clientului - pentru Mun. Bucuresti, jud. Ilfov si jud. Constanta. Pentru celelalte judete fiscalizarea se face contra cost, prin intermediul colaboratorilor de service.
- Gratuit semne obligatorii: Pastrati bonul fiscal , Numar OPC. Placutele se livreaza la comanda.

CONTRACT DE SERVICE:
- Pentru Mun. Bucuresti si Mun. Constanta: 39 Lei / luna. 3 deplasari lunare incluse. Se factureaza minim 3 luni. La 5 luni achitate in avans, a 6-a este Gratuita.
- Pentru jud. Ilfov si jud. Constanta: 49 Lei / luna. O deplasare inclusa. Se factureaza minim 3 luni. La 5 luni achitate in avans, a 6-a este Gratuita.
- Fara deplasari incluse (interventii la sediul Sedona): 190 Lei / an.

SERVICII OPTIONALE:
- Instalare si instruire la sediul clientului: 600 - 1000 Lei, in functie de localitate
- Obtinere numar fiscal pentru casa de marcat de la DGFP si declarare fiscalizare ANAF: 180 Lei
- Contract de asistenta: 120 Lei / luna


PROCEDURI SI CERERI:
Pentru a afla toti pasii fiscalizarii si a descarca cererile necesare CLICK AICI
PREZENTARE S*************
MEMBRU
GRATUIT
S*************
340 070 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S*************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: case de marcat - cititoare coduri bare - program gestiune

MINI SISTEM CU PROGRAM DE GESTIUNE SEDONA CLOUD ESTE LISTAT IN:

MINI SISTEM CU PROGRAM DE GESTIUNE SEDONA CLOUD - PRODUSE SIMILARE