Inscrie firma »
A******************************** Prezentare firma Produsele firmei Contact
Consultanta privind implementarea sistemului  de management al calitatii SR EN ISO 9001: 2001

Consultanta privind implementarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001: 2001

3% reducere pentru contactele prin clubafaceri.ro
 

Prezentare Consultanta privind implementarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001: 2001

Se adreseaza tuturor companiilor ce doresc sa-si imbunatateasca performanta si competitivitatea pe piata nationala si internationala.

Beneficiile sunt:
a.de ordin intern: se asigura aplicarea sistemului de management al calitatii in mod permanent;
b.de ordin extern: cresterea increderii clientilor, imbunatatirea imaginii, imbunatatirea pozitiei pe piata, identificarea unor instrumente eficiente de marketing, etc.

SR EN ISO 9001: 2001 este un standard ce stabileste cerintele pentru un sistem de management al calitatii, care prevede:
a.identificarea proceselor desfasurate, a modului de desfasurare si a legaturilor dintre ele (procese de management, de asigurare a resurselor, de realizare a serviciilor si de monitorizare);
b.documentarea Sistemului de Management al Calitatii prin Manualul Calitatii, proceduri de sistem, proceduri si instructiuni de lucru;
c.stabilirea modului de elaborare, verificare, aprobare a documentelor si nivelele de responsabilitate implicate, precum si a regulilor de difuzare si retragere a documentelor;
d.stabilirea regulilor de efectuare a modificarilor in documente si date;
stabilirea regulilor privind documentele externe;
e.cerinte referitoare la identificarea, pastrarea, protectia, retragerea si arhivarea inregistrarilor calitatii, a caror mentinere demonstreaza functionarea Sistemului de Management al Calitatii.

Responsabilitatea managementului are in vedere:
a.definirea politicii conducerii privind calitatea, obiectivele si tintele de atins;
b.orientarea politicii organizatiei catre client, in scopul satisfacerii cerintelor acestuia;
c.organizarea functionala cu responsabilitati pe nivele ierarhice bine definite;
d.definirea functiilor specifice de supraveghere a Sistemului de Management al Calitatii;
e.definirea proceselor de comunicare in interiorul organizatiei si analiza periodica a functionarii Sistemului de Management al Calitatii.

Standardul SR EN ISO 9001:2001 promoveaza adoptarea unei abordari a managementului calitatii bazata pe proces in elaborarea, implementarea si imbunatatirea eficacitatii sistemului de management al calitatii, in vederea cresterii satisfactiei clientului prin indeplinirea cerintelor acestuia.
Daca se doreste ca o organizatie sa functioneze cat mai bine, eficient, atunci ea trebuie sa-si identifice si administreze totalitatea proceselor interne si externe intercorelate, astfel accentuandu-se importanta:
a.identificarii si satisfacerii cerintelor;
b.nevoii de a evalua procesele in functie de valoarea adaugata;
c.obtinerii de rezultate in ceea ce priveste performanta si eficacitatea fiecarui proces;
d.imbunatatirii continue a proceselor pe baza unor evaluari obiective.

Pentru ca o organizatie sa fie administrata si sa functioneze cat mai bine, este necesar ca aceasta sa fie coordonata si verificata in mod sistematic si transparent. Succesul poate rezulta din implementarea si mentinerea unui sistem de management care este proiectat in vederea imbunatatirii continue a performantei luand in considerare nevoile tuturor partilor interesate.
Astfel, cele opt principii de management al calitatii trebuie sa devina instrumente manageriale esentiale in buna administrare a unei afaceri:

1. Orientarea catre client
Principala preocupare a unei organizatii este sa incerce sa satisfaca si sa depaseasca mereu asteptarile clientului privind produsele si serviciile furnizate acestuia si implica:
a.intelegerea tuturor nevoilor si asteptarilor clientilor cu privire la produse si servicii, caracterisiticile acestora, pret, etc;
b.asigurarea unui echilibru intre modul de abordare a nevoilor clientilor si a celorlalte parti interesate( proprietari, personalul organizatiei, furnizori, comunitatea locala, societatea in general);
c.comunicarea cestor nevoi si astepari in intrega organizatie;
d.evaluarea satisfactiei clientilor pentru imbunatatirea continua a rezultatelor;
e.managementul relatiilor cu clientii.

2. Leadership
Liderii vor fundamenta unitatea intre scopul si orientarea strategica a unei organizatii, vor trebui sa creeze si mentina mediul intern in vederea implicarii totale a personalului in realizarea tuturor obiectivelor si implica:
a.existenta unor persoane care accepta o directionare, orientare din partea liderilor;
b.distributia inegala a puterii de decizie intre membrii grupului condus si lider, in favoarea acestuia din urma;
c.abilitatea de a utiliza diferite forme de exercitare a puterii decizionale pentru a influenta membrii grupului in comportamentul lor si in desfasurarea activitatilor

3. Implicarea personalului
Angajatii de la toate nivelurile reprezinta elementul central al unei organizatii si implicarea lor totala permite ca abilitatile lor sa fie valorificate pentru maximizarea beneficiilor oraganizatiei si implica:
a.asumarea raspunderii in rezolvarea problemelor;
b.implicarea activa in identificarea oportunitatilor de imbunatatire;
c.punerea in valoare a competentelor, cunostintelor si experientei;
d.concentrarea asupra satisfacerii nevoilor clientilor;

4. Abordarea bazata pe proces
Atunci cand toate activitatile si resursele organizatiei sunt conduse ca procese, rezultatele vor fi optime si presupune:
a.definirea proceselor si identificarea datelor de intrare si iesire;
b.identificarea interferentelor proceselor cu entitatile functionale ale organizatiei;
c.evaluarea riscurilor posibile, a consecintelor si impactului proceselor asupra clientilor, furnizorilor si altor parti interesate;
d.stabilirea clara a responsabilitatilor si autoritatilor privind managementul proceselor

5. Abordarea managementului ca sistem
presupune identificarea, intelegerea si conducerea sistemului de procese intercorelate ale organizatiei in realizarea obiectivelor stabilite contribuie la asigurarea eficacitatii si eficientei acesteia.

6. Imbunatatirea continua a produselor si serviciilor ca obiectiv permanent al organizatiei , va fi posibila numai prin imbunatatirea continua a proceselor organizatiei, din fiecare etapa a ciclului de viata al produsului/serviciului, incepand cu studiile de marketing pentru identificarea cerintelor clientilor si pana la asigurarea utilizarii corespunzatoare a produselor/serviciilor.Rolul esential va reveni angajatilor care trebuie sa se preocupe permanent de imbunatatirea activitatilor pe care le desfasoara.

7. Abordarea bazata pe fapte in luarea deciziilor eficiente se realizeaza prin analiza datelor si informatiilor, incepand cu etapa identificarii clientilor si a cerintelor de produs si pana la evaluarea satisfactiei acestora.

8. Relatii reciproc avantajoase cu furnizorul, prin politica sa in domeniul calitatii, organizatia trebuie sa-si defineasca "principiile coordonatoare" pe care le promoveaza in relatiile cu toti partenerii sai, in incercarea tuturor partilor de a crea plus-valoare.

Pretul este negociabil in functie de marimea, complexitatea si domeniul de activitate al societatii aflate in consultanta si incepe de la 1000 EURO pentru un sistem certificat pe un singur standard de referinta (ex. calitate conform ISO 9001; mediu conform ISO 14001; securitate si sanatate ocupationala conform OHSAS 18001, siguranta alimentului conform ISO 22000) iar in cazul in care se doreste un sistem de management integrat (ex. calitate-mediu; calitate-mediu-securitate si sanatate ocupationala; calitate-siguranta alimentului; etc.) oferim discount de 50% incepand cu cel de-al doilea standard certificat in cadrul sistemului, ex:
a. calitate-mediu 1500 EURO;
b. calitate-mediu-securitate si sanatate ocupationala 2000 EURO;
c. calitate-siguranta alimentului 1500 EURO.
PREZENTARE A********************************
MEMBRU
GRATUIT
A********************************
13 195 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
A********************************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Categorie principala:
Servicii/Consultanta » Consultanta ISO

PRODUSE ASEMANATOARE CU CONSULTANTA PRIVIND IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITATII SR EN ISO 9001: 2001

Oferta elaborare, implementare, certificare, mentinere si imbunatatire sisteme de management integrat calitate-mediu-  securitate si sanatate ocupationala-siguranta alimentuluiOferta elaborare, implementare, certificare, mentinere si imbunatatire sisteme de management integrat calitate-mediu-  securitate si sanatate ocupationala-siguranta alimentului
Oferta elaborare, implementare, certific...
Consultanta ISO de care veti beneficia, finalizata prin obtinerea certificarii ISO 9001, ISO 14001, HACCP, OHSAS 18001 ...
Consultanta privind implementarea sistemului  de management de mediu SR EN ISO 14001: 2004Consultanta privind implementarea sistemului  de management de mediu SR EN ISO 14001: 2004
Consultanta privind implementarea sistem...
Standardul SR EN ISO 14001 acopera o paleta de 5 directii de actiune: 1. Sisteme de management de mediu; 2. Audit de ...
Consultanta privind implementarea sistemului  de management al securitatii si sanatatii ocupationale OHSAS 18001: 2004Consultanta privind implementarea sistemului  de management al securitatii si sanatatii ocupationale OHSAS 18001: 2004
Consultanta privind implementarea sistem...
Implementarea pe termen lung a bunelor practici in materie de securitate, sanatate si mediu a muncii, la toate ...
Consultanta privind implementarea sistemului  de management al sigurantei alimentului SR EN ISO 22000: 2004 (HACCP)Consultanta privind implementarea sistemului  de management al sigurantei alimentului SR EN ISO 22000: 2004 (HACCP)
Consultanta privind implementarea sistem...
Ce este HACCP? HACCP reprezinta abrevierea pentru "Hazard Analysis and Critical Control Point" HACCP este un sistem de ...

CONSULTANTA PRIVIND IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITATII SR EN ISO 9001: 2001 ESTE LISTAT IN:

CONSULTANTA PRIVIND IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITATII SR EN ISO 9001: 2001 - PRODUSE SIMILARE