Prezentare ISO 9001:2001
Avantajul de a fi mai competititiv in raport cu societatile concurente: Peste 70% dintre societatile certificate ISO 9001 beneficiaza de un avantaj competitiv major, concretizat prin castigarea de noi afaceri. Pe piata exista concurenta, iar in multe domenii 30-40% dintre concurenti sunt certificati ISO 9001 sau sunt in curs de certificare. Nu-i dati acest avantaj concurentei, ci fiti cu un pas inainte. De asemenea, peste 30% din societatile certificate ISO 9001, constata cresterea cererii produselor/serviciilor proprii din partea clientilor. Aceasta inseamna de fapt cresterea cifrei de afaceri - deziderat urmarit de catre toate societatile, insa atins doar de catre cele competitive;
Atragerea de noi clienti: Dupa certificare, aceasta realizare va fi facuta publica si va genera o serie de avantaje, fiind inclusi in bazele de date ale firmelor certificate, care va fi consultata si folosita de multe societati ca sursa si criteriu de selectare a partenerilor de afaceri si veti putea astfel beneficia de importante oportunitati de afaceri, crescand astfel in mod semnificativ impactul societatii dvs pe piata. Odata inceputa procedura de implementare a Sistemului de Management al Calitatii (S.M.C.) veti constata cresterea credibilitatii societatii dvs, dat fiind faptul ca multe societati lucreaza doar cu parteneri certificati ISO 9001 sau ii prefera pe acestia.
Armonizarea legislativa si a mediului de afaceri cu reglementarile legale nationale, internationale si cu standardele UE. Dovedind existenta unui S.M.C. conform ISO 9001, accesul la sursele de finantare rambursabile si/sau nerambursabile va fi sensibil favorizat. De asemenea, veti avea un avantaj in a fi calificati - pentru incheierea de contracte cu institutiile publice si participarea la licitatii. Astfel, o serie de institutii bugetare si nu numai - vor dori sa incheie contracte de colaborare cu societati certificate ISO 9001.
S-a dovedit faptul ca existenta S.M.C. degreveaza Managerul General de cca 30% din problemele sale curente. Acest fapt reprezinta o realitate, deoarece Sistemul Calitatii este in esenta sa un sistem organizatoric ce procedureaza cele mai importante activitati desfasurate in cadrul firmei.
Persoana de contact: Serban Dorin
Fax: 0268-250335
Website: www.piramidal.ro
Categorie principala:
Servicii/Consultanta » Managementul calitatii
Adresa postala: Vulturului 10
Localitate: Codlea, Brasov
Telefon: click aici
0268-250335Localitate: Codlea, Brasov
Fax: 0268-250335
Website: www.piramidal.ro
Categorie principala:
Servicii/Consultanta » Managementul calitatii
PRODUSE ASEMANATOARE CU ISO 9001:2001
ISO 14001:1997
Managementul de Mediu reprezinta o problema de actualitate a tuturor managerilor. Sistemul de Management al Mediului ...
HACCP
HACCP (Hazard Analysis and Critical Point)- Analiza Riscului si Punctele Critice de Control.
Companiile care produc, ...
ISO 9001:2001 ESTE LISTAT IN:
ISO 9001:2001 - PRODUSE SIMILARE