Imbunatatirea continua si managementul variatiilor pentru cresterea performantei
3% reducere pentru contactele prin clubafaceri.roPrezentare Imbunatatirea continua si managementul variatiilor pentru cresterea performantei
Editura: IRECSON
An aparitie: 2005
Categoria: Economie
Nr. pagini: 228
Format: 16,5 x 23,5 cm
ISBN: 973-87304-4-9
Pret: 39,30 lei
Cartea se adreseaza in principal managerilor, conducatorilor de organizatii si nu in ultimul rand conducatorilor de afaceri, dar este utila tuturor.
Cartea se adreseaza incepatorilor, nu expertilor in imbunatatirea continua. Se adreseaza si managerilor, care trebuie sa inteleaga despre ce este vorba, in dorinta de a fi atrasi catre aceasta cale pentru reusita.
Aceasta lucrare a aparut in intentia de a prezenta si altora experienta unei organizatii care, avand cultura pentru calitate, si-a pus problema de a tine pasul cu cei mari din domeniul ei de activitate.
Toate metodologiile moderne in domeniul calitatii, teoretizate, documentate si apoi aplicate pe scara larga, nu au fost concepute in laboratoare. Ele au pornit de la aplicatii practice care au beneficiat de minti novatoare, de sustinerea unor manageri deosebiti, capabili sa-si asume riscuri dedicate progresului.
Cartea reflecta abordarea unor practicanti, de aceea este foarte utila celor care lupta in linia intai. Nu putine au fost situatiile in care proiecte frumoase pe hartie au esuat in practica. Aceasta lucrare incearca evitarea unor astfel de situatii.
CUPRINS
Introducere
- Cum a aparut cartea
- Conditii, documentare
1. Necesitatea imbunatatirii continue
- Mediul concurential
- Scopurile organizatiei
- Performantele organizatiei, eficacitatea si eficienta
- Mod de lucru, filozofie a companiilor de succes
- Impunere prin standarde
2. Calitatea ca nivel de satisfacere a clientilor
- Calitatea si conformitatea
- Definirea produselor / serviciilor
3. Abordarea bazata pe procese a managementului si a fabricatiei
- Definirea proceselor
- Abordarea bazata pe procese
- Functiile organizatiei, tendinta de operare independenta
- Perceptia clientilor
- Obiectivele, ca iesiri ale unor procese
4. Situatia actuala in majoritatea organizatiilor
- Cultura organizatiei
- Lucrul in echipa
- Abordarea schimbarilor
- Binele colectivului fata de binele individual, al organizatiei fata de cel al functiei
- Folosirea datelor (selectare, culegere, prelucrare)
5. Principii si baze teoretice
- Variatiile, principala problema
- Performante si costuri
- Caracteristicile cheie
- Evaluarea performantelor proceselor / caracteristicilor
- Imbunatatirea continua
6. Metodologii de imbunatatire
- Scurt istoric
- Six Sigma, exemple de reusite
- Sistemul Avansat de Calitate (AQS)
- Controlul statistic al proceselor
7. Metodologia de imbunatatire continua si managementul variatiilor
- Ce este metodologia de imbunatatire continua si managementul variatiilor?
- De ce este necesara?
- Imbunatatirea continua si managementul variatiilor, ca strategie
8. Lansarea proiectelor, tipuri de proiecte
- Abordarea problemelor
- Identificarea necesitatilor
- Selectarea proiectelor
- Tipuri de proiecte
9. Echipele multidisciplinare aferente proiectelor
- Componenta echipelor
- Selectarea membrilor echipelor
10. Fluxul de imbunatatire continua si managementul variatiilor
- Prezentarea fluxului
- Prezentarea celor 10 etape
11. Tehnici aplicabile in derularea proiectelor
- Tehnici folosibile, criterii de selectare
- Prezentarea a 27 tehnici
- Instrumente pentru lucrul in echipa
12. Rolul managementului
- Imbunatatirea continua si managementul variatiilor in strategia organizatiei
- Model de strategie
- Resursele
- Sustinerea, evaluarile periodice
13. Exemple
- Proces de management
- Proces de fabricatie
- Instrumente ajutatoare
14. Definitii
Bibliografie
Pentru a vizualiza datele companiei
E**************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
LoginE**************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Educatie/Training/Media » Carti
PRODUSE ASEMANATOARE CU IMBUNATATIREA CONTINUA SI MANAGEMENTUL VARIATIILOR PENTRU CRESTEREA PERFORMANTEI
Proiectarea fiselor de post, evaluarea p...
Autor: Horia D. Pitariu
Editura: IRECSON
An aparitie: 2006
Categoria: Resurse Umane
Nr. pagini: 344
Format: 18 x ...
Abordari practice in finantele firmei
Autor: Victor Dragota, Mihaela Dragota, Laura Obreja, Lucian Tatu, Anamaria Ciobanu, Anda Racsa
Editura: IRECSON
An ...
Abordari practice in finantele firmei
Autor: Victor Dragota, Mihaela Dragota, Laura Obreja, Lucian Tatu, Anamaria Ciobanu, Anda Racsa
Editura: IRECSON
An ...
Psihologia marketingului si a comunicari...
Autor: Daniele Trevisani
Editura: IRECSON
An aparitie: 2007
Categoria: Marketing
Nr. pagini: 272
Format: 18 x 26 ...
Ghidul trainerului
Autor: Doru Curteanu, Iulia Chivu, Ion Popa
Editura: IRECSON
An aparitie: 2006
Categoria: Formare profesionala
Nr. ...
Manual de tehnici operationale in activi...
Manual de tehnici operationale in activitatea de turism
Autor: Ruxandra Andrei, Lidia Dragnea, Mihai ...
Audit financiar 2006. Standarde & Codul ...
Autor: Federatia Internationala a Contabililor, Camera Auditorilor Financiari din Romania
Editura: IRECSON
An ...
Fiscalitate . controverse si solutii
Fiscalitate . controverse si solutii
Autor: Grigorie N. Lacrita
Editura: IRECSON
An ...
Dictionar explicativ de termeni comercia...
Dictionar explicativ de termeni comerciali
Roman-Englez si Englez-Roman
Autor: Walter Goode
Traducere autorizata de ...
IMBUNATATIREA CONTINUA SI MANAGEMENTUL VARIATIILOR PENTRU CRESTEREA PERFORMANTEI ESTE LISTAT IN:
IMBUNATATIREA CONTINUA SI MANAGEMENTUL VARIATIILOR PENTRU CRESTEREA PERFORMANTEI - PRODUSE SIMILARE
management performantei
- managementul performantei
- exemple de imbunatatirea continua
- sistem management al performantei
- variator cur continu
- imbunatatirea sistemului management calitatii
- produs pentru imbunatatirea sistemului imunitar
- otel pentru imbunatatire
- lant pentru variator
- variatoare tensiune pentru lampadar