Inscrie firma »
S************************** Prezentare firma Produsele firmei Contact
Introducere in comunicarea politica

Introducere in comunicarea politica

Producator: Polirom
 

Prezentare Introducere in comunicarea politica

Lucrare recomandata de: Traducere de Claudiu Veres.Constienti de importanta mijloacelor de comunicare in dezbaterea publica, actorii politici isi supravegheaza atent mesajul transmis catre cetateni, intrucit de receptarea acestuia depind succesul sau esecul demersului lor. Luind ca repere Statele Unite si Marea Britanie, volumul analizeaza relatia dintre politica, mass-media si democratie in contexte extrem de variate precum actiunile sindicale, campaniile electorale si cele organizate de grupurile de presiune, amenintarea venita din partea al-Qaida si implicatiile zilei de 11 septembrie asupra comunicarii politice internationale.

Cuprins:Politica in era mediatizarii - Opinia publica si sfera publica - Democratia si mijloacele de comunicare - Efectele comunicarii politice - Comportamentul de vot - Efectul publicitatii politice - Nevoia de stiri - Partidele si comunicarea politica - Sociologia strategiilor adoptate de gruparile politice marginale - Grupurile de presiune - Terorismul si oxigenul publicitatii - Conflictele internationale si comunicarea politica

AUTOR: Brian McNair COLECTIE: COLLEGIUM.Relatii publice si publicitate ANUL APARITIEI: 2007 NUMAR PAGINI: 320 FORMAT: 160x235
PREZENTARE S**************************
MEMBRU
GRATUIT
S**************************
1 065 686 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S**************************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: Librarie - Carti - carte

PRODUSE ASEMANATOARE CU INTRODUCERE IN COMUNICAREA POLITICA

Sociologia mass-mediaSociologia mass-media
Sociologia mass-media
Traducere de Ileana BusuiocSinteza a cunostintelor din domeniu, lucrarea abordeaza rolul mass-media in societatile ...
RON 26.95
Sociologia comunicarii si a spatiului publicSociologia comunicarii si a spatiului public
Sociologia comunicarii si a spatiului pu...
O abordare a comunicarii ca fenomen social, din perspectiva relatiei actorului social cu sfera publica, imaginarul ...
RON 29.95
Relatii Publice InternationaleRelatii Publice Internationale
Relatii Publice Internationale
Relatii publice internationale. Negocierea culturii, a identitatii si a puterii ofera prima abordare critic-culturala a ...
RON 32
Strategii de relatii publiceStrategii de relatii publice
Strategii de relatii publice
Cuvint inainte de Anne GregoryTraducere de Miruna AndriescuVolumul abordeaza modelele si teoriile managementului ...
RON 24.95
Totul despre relatiile publice Editia a II-a, revazuta si adaugitaTotul despre relatiile publice Editia a II-a, revazuta si adaugita
Totul despre relatiile publice Editia a ...
Traducere coordonata de Cristina Coman Editia a II-a revazuta si adaugita Adaptarea permanenta la noile tehnologii ...
RON 64
Criza celor douazeci de ani (1919-1939): o introducere in studiul relatiilor internationaleCriza celor douazeci de ani (1919-1939): o introducere in studiul relatiilor internationale
Criza celor douazeci de ani (1919-1939):...
Traducere de Catalin Dracsineanu O lucrare clasica in domeniul relatiilor internationale, Criza celor douazeci de ani ...
RON 24.95
Relatii publice. Strategii si tacticiRelatii publice. Strategii si tactici
Relatii publice. Strategii si tactici
Bonus: CD video-interviu cu Dennis Wilcox Relatii publice - Strategii si tactici, cea mai cunoscuta lucrare ...
RON 199
Analiza politicilor publice. O introducereAnaliza politicilor publice. O introducere
Analiza politicilor publice. O introduce...
In primul rand, trebuie remarcat aspectul de proces. Sute de actori (individuali sau corporatisti) din diverse zone ale ...
RON 47.95
Comunicarea. Perspective actualeComunicarea. Perspective actuale
Comunicarea. Perspective actuale
Traducere de Luminita Rosca si Romina Surugiu De la conversatiile obisnuite la discursul mediatic, de la discutiile cu ...
RON 32.95

INTRODUCERE IN COMUNICAREA POLITICA ESTE LISTAT IN:

INTRODUCERE IN COMUNICAREA POLITICA - PRODUSE SIMILARE