Inscrie firma »
S************************** Prezentare firma Produsele firmei Contact
Relatii publice. Strategii si tactici

Relatii publice. Strategii si tactici

Producator: Curtea Veche
 

Prezentare Relatii publice. Strategii si tactici

Bonus: CD video-interviu cu Dennis Wilcox Relatii publice - Strategii si tactici, cea mai cunoscuta lucrare internationala academica de introducere in relatii publice, ce contine cel mai amplu set de studii de caz, este editata in Romania printr-un parteneriat intre revista COMUNIC@TII Mobile si Curtea Veche Publishing. Lucrare fundamentala pentru studentii la facultatile de relatii publice si comunicare, dar si necesar instrument de lucru pentru practicienii din domeniile relatiilor publice, jurnalismului, comunicarii, diplomatiei, politicii, managementului si afacerilor, cartea reprezinta o privire de ansamblu asupra principiilor, conceptelor si metodelor relatiilor publice. Abordarea ce combina conceptele fundamentale cu studiile de caz ajuta cititorii sa relationeze teoria cu practica actuala din domeniu si demonstreaza modalitatile prin care relatiile publice joaca un rol vital in economia globala si in dezbaterea publica a problematicilor contemporane. Structurata in cinci parti (Rolul relatiilor publice - Procesul de relatii publice - Strategia de relatii publice - Aplicatii ale relatiilor publice - Tactici de relatii publice), Relatii publice. Strategii si tactici face parte din bibliografia de baza a peste 350 de facultati si universitati americane si a fost publicata in numeroase alte tari: China, Estonia, Lituania, Letonia, Grecia, Spania, Rusia. Dennis L. Wilcox este profesor de Relatii Publice si director al School of Journalism & Mass Communication din cadrul Universitatii San Jose, cea mai cunoscuta facultate americana de profil din California de Nord. Face parte din consiliul editorial al prestigioaselor reviste universitare Public Relations Review si Journal of Public Relations Research si este membru acreditat al PRSA (Public Relations Society of America), al International Public Relations Association (IPRA), International Association of Business Communicators (IABC) si al Association for Education in Journalism & Mass Communications (AEJMC). In 1984, D.L. Wilcox a devenit „profesor emerit“ in SUA, titlu decernat de PRSA. In 2000, revista PRWeek l-a clasat pe Wilcox intre primii zece profesori din SUA. Dennis L. Wilcox este perfect convins ca relatiile publiice sunt acum mai importante decat au fost vreodata in sfera managementului. Intrebat care a fost partea cea mai grea in elaborarea acestei lucrari, Dennis L. Wilcox ne-a precizat ca in 2005 chiar a avut o dezbatere despre diferenta dintre a scrie o carte si un articol. O carte este un maraton, fata de o cursa de 100 de metri, cat reprezinta redactarea unui articol. Cartea e o cursa mult mai lunga. In primul rand, cartea de fata are 22 de capitole. Deci cand pornesti la scrierea unei carti trebuie sa fii un adevarat maratonist, raportat la un alergator de cursa scurta. Problema e ca si atunci cand ai o carte de 250.000 de cuvinte, intotdeauna ramai fara spatiu. Un alt aspect provocator in elaborarea unei carti e design-ul acesteia. Trebuie sa ai intotdeauna in vedere curgerea fireasca a textului, partea grafica, partea cu exemplele, rezumatele referintele. In viziunea lui Wilcox, cuvintele cheie ce definesc relatiile publice sunt cele de gandire strategica, functie de consiliere, nu doar tactica popularizarii. Cele mai mari talente manageriale stiu ca lucrurile trebuie comunicate oamenilor si stiu si metodele necesare. Asadar, partea strategica si cea de consiliere sunt foarte importante in relatiile publice. Segmentarea publicurilor e un alt concept cheie pentru ca in relatiile publice nu se opereaza cu publicul de masa. Alte concepte si cuvinte cheie ar fi segmentarea demografica, lifestyle, pentru ca toate acestea arata de ce tip de informatie are nevoie fiecare. Dupa cum globalizarea inseamna azi media personalizate, Mobile Media si comunicatiile mobile reprezinta deja directiile de actiune ale viitorului. Astfel, comunicatiile mobile sunt directia viitorului! Ceea ce este interesant in cazul comunicatiilor mobile e faptul ca nu mai e nevoie de autostrazi, poti trece peste munti si vai si nu mai exista „ambuteiaje“ de trafic. Comunicatiile mobile devin niste drumuri esentiale, fiind „noua autostrada a viitorului“, chiar si in domeniul relatiilor publice. Profesorul Dennis L. Wilcox crede ca cititorii romani vor aprecia lucrarea de fata pentru ca este scrisa foarte clar, are cate un rezumat la sfarsitul fiecarui capitol, fiecare concept important fiind explicat foarte bine si ofera o imagine de ansamblu asupra managementului modern. Proportia intre teorie si exemple practice in lucrarea de fata este de 65% exemple si sfaturi practice si 35% teorie.
PREZENTARE S**************************
MEMBRU
GRATUIT
S**************************
1 064 114 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S**************************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: Librarie - Carti - carte

PRODUSE ASEMANATOARE CU RELATII PUBLICE. STRATEGII SI TACTICI

Relatii publice din perspectiva internationalaRelatii publice din perspectiva internationala
Relatii publice din perspectiva internat...
Odata cu prabusirea regimurilor comuniste, tarile est-europene au intrat intr-un proces de restructurare socio-politica ...
RON 22.95
Totul despre relatiile publice Editia a II-a, revazuta si adaugitaTotul despre relatiile publice Editia a II-a, revazuta si adaugita
Totul despre relatiile publice Editia a ...
Traducere coordonata de Cristina Coman Editia a II-a revazuta si adaugita Adaptarea permanenta la noile tehnologii ...
RON 64
Ghid practic de relatii publiceGhid practic de relatii publice
Ghid practic de relatii publice
Traducere de Camelia Cmeciu.Componenta esentiala a oricarui program de marketing, relatiile publice elaboreaza ...
RON 34.95
Strategii de relatii publiceStrategii de relatii publice
Strategii de relatii publice
Cuvint inainte de Anne GregoryTraducere de Miruna AndriescuVolumul abordeaza modelele si teoriile managementului ...
RON 24.95
Relatiile publice si mass-media (editie revazuta si adaugita)Relatiile publice si mass-media (editie revazuta si adaugita)
Relatiile publice si mass-media (editie ...
„Cartea este rezultatul unei activitati didactice universitare si se sprijina pe o bibliografie de specialitate de ...
RON 26.95
Relatii Publice InternationaleRelatii Publice Internationale
Relatii Publice Internationale
Relatii publice internationale. Negocierea culturii, a identitatii si a puterii ofera prima abordare critic-culturala a ...
RON 32
Tehnici de relatii publice. Comunicarea cu mass-mediaTehnici de relatii publice. Comunicarea cu mass-media
Tehnici de relatii publice. Comunicarea ...
„Volumul ofera cititorilor posibilitatea familiarizarii cu tehnicile de producere a mesajelor, pe diferite tipuri ...
RON 29.95
Managementul public ca arta, stiinta si profesieManagementul public ca arta, stiinta si profesie
Managementul public ca arta, stiinta si ...
In capitolul I al volumului se defineste baza pentru dezvoltarea intelectuala a managementului public: o dinamica ...
RON 13
Planificarea si managementul campaniilor de relatii publicePlanificarea si managementul campaniilor de relatii publice
Planificarea si managementul campaniilor...
Traducere de Ioana Manole Succesul unei campanii de relatii publice este asigurat de o buna planificare si de un ...
RON 24.95

RELATII PUBLICE. STRATEGII SI TACTICI ESTE LISTAT IN: