De la publicitate la consumator. Ce merge, ce nu merge si mai ales de ce
Producator: PoliromPrezentare De la publicitate la consumator. Ce merge, ce nu merge si mai ales de ce
Nr pagini:384
Format:160x235 Traducere de Aurelia Ana Vasile Conform statisticilor, petrecem un an si jumatate din viata urmarind reclame. Ce anume atrage atentia consumatorului? Cum puteti crea o reclama de succes? Pornind de la exemple practice – reclame celebre, campanii de succes in media –, De la publicitate la consumator analizeaza impactul mesajului publicitar asupra publicului si va invata ce trebuie sa faceti pentru ca reclamele dumneavoastra sa fie eficiente, adica sa vinda produsul/serviciul pe care il promoveaza. Cartea se adreseaza atit specialistilor din domeniu, agentiilor de profil, firmelor care doresc sa-si faca publicitate, cit si consumatorilor obisnuiti. Cuprins: Limitele publicitatii - Monitorizarea continua: sinteti oare urmariti? - Eficacitatea reclamelor amuzante - Publicitatea de sezon - De ce nu ne amintim reclamele radio - Internetul: publicitatea intr-o noua era - Evaluarea efectelor publicitatii asupra memor
PRODUSE ASEMANATOARE CU DE LA PUBLICITATE LA CONSUMATOR. CE MERGE, CE NU MERGE SI MAI ALES DE CE
Metode de publicitate testate
Edi?ia I 2008Traduc?tor: Oana-Alexandra Petre14.5 x 20.5 cm391 paginiIat? "biblia" tehnicilor publicitare ...
RON 54
Strategia creativa in publicitate
Traducere de Gloria-Mona Sauciuc si Felicia RadulescuStrategia creativa in publicitate prezinta etapele elaborarii unei ...
RON 36.95
Introducere in creativitatea publicitara
O sinteza remarcabila a principiilor teoretice si a aplicatiilor practice ale creativitatii publicitare expuse in ...
RON 24.95
Strategii publicitare. De la studiul de ...
Traducere de Elisabeta Gheorghe.Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de ...
RON 42.92
Publicitatea. De la planificarea strateg...
Editia a II-a revazuta si adaugita Intr-o societate in plina schimbare, publicitatea se confrunta tot mai des cu ...
RON 29.95
Limbajul publicitatii
Traducere de Bianca Pop si Albert Borbely. Referent stiintific: Sorin Psatta. Reclamele pot fi privite ca un joc de ...
RON 22.95
Limbajul publicitatii
Traducere de Bianca Pop si Albert Borbely. Referent stiintific: Sorin Psatta. Reclamele pot fi privite ca un joc de ...
RON 22.95
Buzz marketing.Fa lumea sa vorbeasca des...
Edi?ia I 2008Traduc?tor: Smaranda Nistor14.5 x 20.5 cm300 paginiCompaniile americane cheltuiesc pe marketing mai mul?i ...
RON 49
DRUMUL LA ZID
Editura Ideea Europeana Una dintre capodoperele brebaniene. „Un producator neobosit de surprize, in spatiul ...
RON 87.2
DE LA PUBLICITATE LA CONSUMATOR. CE MERGE, CE NU MERGE SI MAI ALES DE CE ESTE LISTAT IN:
DE LA PUBLICITATE LA CONSUMATOR. CE MERGE, CE NU MERGE SI MAI ALES DE CE - PRODUSE SIMILARE