Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
Producator: PoliromPrezentare Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de publicitate si clientii lor: cum pot fi intelese si aplicate strategiile de marketing ale intreprinderii, cum pot fi apreciate instrumentele geomarketingului, cum poate fi determinata calitatea unei optiuni creative a agentiei de publicitate sau ce suporturi mediatice sint utile mesajului publicitar pentru a optimiza vinzarile firmei. Aspectele expuse, teoretice si practice, sint sustinute de exemple concludente din sfera publicitatii internationale. Strategii publicitare se adreseaza studentilor in comunicare si publicitate, precum si tuturor celor interesati de aspectele politicii de marketing.
Cuprins: Clientul agentiei de publicitate si piata sa - Consumatorul - Mediul - Strategiile de comunicare - Planul media - Canalele mediatice - Reclama non-media - Planul de campanie
AUTOR: Luc Marcenac, Alain Milon, Serge-Henri Saint-Michel COLECTIE: COLLEGIUM.Relatii publice si publicitate ANUL APARITIEI: 2006 NUMAR PAGINI: 456 FORMAT: 160x235
PRODUSE ASEMANATOARE CU STRATEGII PUBLICITARE. DE LA STUDIUL DE MARKETING LA ALEGEREA DIFERITELOR MEDIA
Publicitatea. De la planificarea strateg...
Editia a II-a revazuta si adaugita Intr-o societate in plina schimbare, publicitatea se confrunta tot mai des cu ...
RON 29.95
Ghid practic de relatii publice
Traducere de Camelia Cmeciu.Componenta esentiala a oricarui program de marketing, relatiile publice elaboreaza ...
RON 34.95
Strategia creativa in publicitate
Traducere de Gloria-Mona Sauciuc si Felicia RadulescuStrategia creativa in publicitate prezinta etapele elaborarii unei ...
RON 36.95
Strategii de relatii publice
Cuvint inainte de Anne GregoryTraducere de Miruna AndriescuVolumul abordeaza modelele si teoriile managementului ...
RON 24.95
Marketingul direct multicanal. Prospecta...
Traducere de Elena GirleaMarketingul direct si-a largit in ultimii ani cimpul de actiune apelind, pe linga canalele ...
RON 32.95
Inteligenta Marketing Plus (Editia a II-...
„Ciclul de viata al produselor ajunge in puncte de inflexiune, pietele se segmenteaza, comportamentul ...
RON 24.95
Limbajul publicitatii
Traducere de Bianca Pop si Albert Borbely. Referent stiintific: Sorin Psatta. Reclamele pot fi privite ca un joc de ...
RON 22.95
Limbajul publicitatii
Traducere de Bianca Pop si Albert Borbely. Referent stiintific: Sorin Psatta. Reclamele pot fi privite ca un joc de ...
RON 22.95
Forta brandului
Companiile cheltuiesc miliarde de dolari in fiecare an, in incercarea lor de a curta consumatorii. Investesc in forme ...
RON 15
STRATEGII PUBLICITARE. DE LA STUDIUL DE MARKETING LA ALEGEREA DIFERITELOR MEDIA ESTE LISTAT IN:
STRATEGII PUBLICITARE. DE LA STUDIUL DE MARKETING LA ALEGEREA DIFERITELOR MEDIA - PRODUSE SIMILARE