Inscrie firma »
Informatie si comunicare. In cautarea logicii sociale

Informatie si comunicare. In cautarea logicii sociale

Producator: Polirom
2% reducere pentru contactele prin clubafaceri.ro
 

Prezentare Informatie si comunicare. In cautarea logicii sociale

Traducere de Adrian Staii Sinteza a unei bogate bibliografii in domeniu, volumul lui Bernard Miege ofera o privire de ansamblu asupra progreselor pe care stiintele informatiei si ale comunicarii le-au inregistrat constant in ultimele decenii, ajungind sa se bucure de legitimitate si recunoastere generala. Autorul evita riscurile generalizarilor abuzive si face o analiza aplicata, sustinuta cu numeroase argumente, a \"informatiei-comunicare\", concept care ii permite reunirea celor doua discipline. Adresata specialistilor in comunicare si studentilor de la facultatile de profil, lucrarea are in vedere patru dimensiuni fundamentale: relatia dintre informatie si comunicare, identificarea logicilor sociale ale comunicarii, o teorie a actiunii centrata pe actiunea comunicationala, precum si promovarea interdisciplinaritatii in abordarea domeniului. Cuprins: Dinamica ambigua a comunicarii Capitalismul si comunicarea: o noua epoca in evolutia societatii sau accentuarea unor tendinte de durata\" Industriile culturale si revolutia informationala O metoda euristica: logica sociala a comunicarii Fundamentele modelelor de actiune comunicationala Pertinenta indoielnica a teoriilor generale ale comunicarii
PREZENTARE S*******************
MEMBRU
GRATUIT
S*******************
1 554 261 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S*******************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: carti - vanzari carti - depozit de carte

PRODUSE ASEMANATOARE CU INFORMATIE SI COMUNICARE. IN CAUTAREA LOGICII SOCIALE

Psihologia comunicarii. Teorii si metodePsihologia comunicarii. Teorii si metode
Psihologia comunicarii. Teorii si metode
Traducere de Luminita si Florin Botosineanu. Conceputa in termeni simpli si accesibili, lucrarea prezinta diferite ...
RON 24.95
Comunicarea sociala a emotiilorComunicarea sociala a emotiilor
Comunicarea sociala a emotiilor
Spectacolul emotiilor produce un interes considerabil. Cel care traieste o emotie se grabeste sa vorbeasca despre ea. ...
RON 39.2
Comunicarea sociala a emotiilor.Comunicarea sociala a emotiilor.
Comunicarea sociala a emotiilor.
Spectacolul emotiilor produce un interes considerabil. Cel care traieste o emotie se grabeste sa vorbeasca despre ea. ...
RON 49
Arta de a comunica. MetodeArta de a comunica. Metode
Arta de a comunica. Metode
Traducere de Giuliano Sfichi, Gina Puica si Marius Roman O sinteza remarcabila a rezultatelor obtinute dupa un secol de ...
RON 26.95
ComunicareaComunicarea
Comunicarea
In paginile acestor doua volume masive intitulate simplu si laconic Comunicarea, cu un subtitlu academic Paradigme si ...
RON 60
Puterea Cuvantului si Vindecarea SpiritualaPuterea Cuvantului si Vindecarea Spirituala
Puterea Cuvantului si Vindecarea Spiritu...
Cartea de fata reprezinta o parte din rezultatul studiului comunicarii umane si al comunicarii cu Divinitatea. Fie ca ...
RON 14.45
Comunicarea eficienta in relatiile publice. Crearea mesajelor si relatiile socialeComunicarea eficienta in relatiile publice. Crearea mesajelor si relatiile sociale
Comunicarea eficienta in relatiile publi...
Cuvint inainte de Anne Gregory Traducere de Iulia Iordache Succesul comunicarii in relatiile publice presupune ...
RON 29.95
Comunicarea. Perspective actualeComunicarea. Perspective actuale
Comunicarea. Perspective actuale
Traducere de Luminita Rosca si Romina Surugiu De la conversatiile obisnuite la discursul mediatic, de la discutiile cu ...
RON 32.95
Perspective asupra teoriilor comunicarii de masaPerspective asupra teoriilor comunicarii de masa
Perspective asupra teoriilor comunicarii...
Traducere de Madalina Paxaman si Maria Paxaman Cartea analizeaza principalele teorii si concepte de a caror cunoastere ...
RON 39.95

INFORMATIE SI COMUNICARE. IN CAUTAREA LOGICII SOCIALE ESTE LISTAT IN:

INFORMATIE SI COMUNICARE. IN CAUTAREA LOGICII SOCIALE - PRODUSE SIMILARE