Inscrie firma »
Perspective asupra teoriilor comunicarii de masa

Perspective asupra teoriilor comunicarii de masa

Producator: Polirom
2% reducere pentru contactele prin clubafaceri.ro
 

Prezentare Perspective asupra teoriilor comunicarii de masa

Traducere de Madalina Paxaman si Maria Paxaman Cartea analizeaza principalele teorii si concepte de a caror cunoastere depinde intelegerea actului de comunicare. Prin modul in care este structurat, prin numeroase exemple si teme de discutie, volumul este o lectura fundamentala pentru cei care studiaza domeniul comunicarii de masa. Cuprins: Un peisaj mass media in schimbare Metode stiintifice si modelele comunicarii de masa Rolul perceptiei in comunicare Masurarea lizibilitatii Abordarea socio-psihologica Teoriile persuasiunii Grupurile si comunicarea Mass media si comunicarea interpersonala Ipoteza decalajului cunoasterii Efectele comunicarii de masa Utilizarile mass media Mass media in societatea moderna
PREZENTARE S*******************
MEMBRU
GRATUIT
S*******************
1 556 142 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S*******************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: carti - vanzari carti - depozit de carte

PRODUSE ASEMANATOARE CU PERSPECTIVE ASUPRA TEORIILOR COMUNICARII DE MASA

Sociologia mass-mediaSociologia mass-media
Sociologia mass-media
Traducere de Ileana Busuioc Sinteza a cunostintelor din domeniu, lucrarea abordeaza rolul mass-media in societatile ...
RON 24.95
Psihologia comunicarii. Teorii si metodePsihologia comunicarii. Teorii si metode
Psihologia comunicarii. Teorii si metode
Traducere de Luminita si Florin Botosineanu. Conceputa in termeni simpli si accesibili, lucrarea prezinta diferite ...
RON 24.95
Relatiile publice si mass-media (editie revazuta si adaugita)Relatiile publice si mass-media (editie revazuta si adaugita)
Relatiile publice si mass-media (editie ...
"Cartea este rezultatul unei activitati didactice universitare si se sprijina pe o bibliografie de specialitate de ...
RON 19.95
Comunicarea prin imagini. Cum sa-ti pui in valoare comunicarea prin intermediul dimensiunii vizualeComunicarea prin imagini. Cum sa-ti pui in valoare comunicarea prin intermediul dimensiunii vizuale
Comunicarea prin imagini. Cum sa-ti pui ...
Traducere de Ioana Manole Imaginile de marca, logourile, modul de prezentare a unor produse, jocurile sint forme de ...
RON 32.95
Relatiile publice: principii si strategiiRelatiile publice: principii si strategii
Relatiile publice: principii si strategi...
Rezultat al unei activitati didactice universitare, lucrarea defineste conceptele si principiile fundamentale ale ...
RON 22.95
Sociologia ComunicariiSociologia Comunicarii
Sociologia Comunicarii
Ca sociolog de profesie, autoarea face apel, in mod direct si explicit, la principala caracteristica a scriiturii ...
RON 40
Comunicarea eficientaComunicarea eficienta
Comunicarea eficienta
Editia a III-a, revazuta si adaugita "Prin comunicare, omul modern se analizeaza pe sine si analizeaza pe cei cu care se ...
RON 39.95
Introducere in sistemul mass-mediaIntroducere in sistemul mass-media
Introducere in sistemul mass-media
Editia a III-a revazuta si adaugita. O noua editie, adusa la zi, a unei carti intrate in bibliografia studentilor la ...
RON 37.95
Tehnici de relatii publice. Comunicarea cu mass-mediaTehnici de relatii publice. Comunicarea cu mass-media
Tehnici de relatii publice. Comunicarea ...
Recomandat de: "Volumul ofera cititorilor posibilitatea familiarizarii cu tehnicile de producere a mesajelor, pe ...
RON 29.95

PERSPECTIVE ASUPRA TEORIILOR COMUNICARII DE MASA ESTE LISTAT IN:

PERSPECTIVE ASUPRA TEORIILOR COMUNICARII DE MASA - PRODUSE SIMILARE