Inscrie firma »
Un adevarat om de afaceri stie sa pretuiasca si sa valorifice
Un adevarat om de afaceri stie sa pretuiasca si sa valorifice Membru Premium Silver: Anda Racsa
Firma: ABC Training Consulting
Domeniu de activitate: Servicii de training si consultanta pentru managementul afacerii

Am infiintat firma ABC Training Consulting in septembrie 2004. In primele luni am promovat firma prin diferite canale: pliante trimise prin posta, vizite sau telefoane catre potentiali clienti. Dar mi-am dat seama ca aceste mijloace de promovare a afacerii nu sunt suficiente, avand in vedere ca sunt consumatoare de timp, iar timpul este o resursa limitata si irecuperabila.

In luna mai 2005, am dezvoltat pagina web a firmei ABC Training Consulting, pentru a intra mai rapid in contact cu potentialii clienti. Dar aceasta comunicare, fie ea si "virtuala" nu este de ajuns. Trebuie sa fie dezvoltata constant si atunci am cautat pe Internet care sunt cele mai dinamice portaluri de afaceri si asa am descoperit ClubAfaceri.ro.

Cred ca firmele care au o pagina web si promoveaza comunicarea online au sanse mai mari de a a-si gasi parteneri de afaceri: clienti, furnizori, asociati sau angajati daca au o mare vizibilitate. Marele avantaj al comunitatii online este vizibilitatea pe care ti-o ofera, la care se adauga si alte avantaje cum ar fi: gasirea de informatii, identificarea de oportunitati de afaceri si incheierea tranzactiilor intr-un timp foarte scurt.

Un adevarat om de afaceri stie sa pretuiasca si sa valorifice foarte bine timpul, informatiile si banii.

Avand in vedere si obiectul nostru de activitate, servicii de training si consultanta pentru managementul afacerii, suntem extrem de interesati de evolutia mediului de afaceri si de aceea utilizam zilnic Internet-ul.

Dupa inscrierea firmei la ClubAfaceri.ro am testat serviciile din perioada trial (gratuit) si am fost foarte multumita. Cand am avut probleme cu administrarea contului, am primit toata asistenta necesara. Dupa expirarea perioadei gratuite, am achizitionat un pachet de servicii platite si am facut o investitie buna.

Gradul de vizibilitate a crescut si implicit si numarul de contacte. Chiar daca nu toate contactele au avut ca finalitate incheierea unor tranzactii, a fost foarte importanta comunicarea, interesul manifestat si opiniile exprimate. Cu ocazia acestor contacte, am identificat diverse nevoi ale mediului de afaceri (cursuri pentru elaborarea unui plan de afaceri, cursuri de contabilitate pentru manageri) si ne-am extins oferta de servicii initiale (management strategic, operational si financiar). Cand faci parte dintr-o comunitate de afaceri (portal de afaceri) partenerii incep sa te cunoasca si stiu unde pot sa te gaseasca.

In cadrul portalului ClubAfaceri.ro, publicam periodic oferta noastra de servicii de training si consultanta privind managementul afacerii. Prin aceasta activitate, reusim sa ne mentinem constant in atentia membrilor ClubAfaceri.ro

Dupa tot acest timp, in care firma s-a dezvoltat, pot spune ca mediul cel mai bun de promovare este cel online: actualizarea paginei web cu informatii de ultima ora, inscrierea in portaluri de afaceri, prezentarea ofertei de servicii, promovarea firmei si a serviciilor prin bannere sau reclame text, elaborarea de comunicate de presa. De ce am ales acesta optiune? Pentru ca am gasit un raport optim intre costuri (timp si bani) si rezultate (contacte de afaceri).

In ceea ce ne priveste si in acest an ne vom concentra pentru promovarea online a firmei si portalul ClubAfaceri.ro va fi in continuare partenerul nostru in afaceri.

Celor care inca nu au incercat, le recomand sa incerce si sa se convinga singuri ca au facut o alegere buna prin inscrierea la ClubAfaceri.ro. Internetul este de partea celor care actioneaza.