Publicitate prin E-mail, Facebook si Twitter
Tip produs: publicitate prin e mail | facebook si twitterProducator: Novell SRL
Prezentare Publicitate prin E-mail, Facebook si Twitter
E-mail marketing este o forma de marketing direct care utilizeaza posta electronica ca un mijloc de comunicare a mesajelor comerciale sau de colectare de fonduri pentru o audienta.�In sensul cel mai larg, fiecare e-mail trimis catre un potential sau actual client ar putea fi considerat de e-mail marketing.
� � � Avantaje
E-mail marketing este popular din mai multe motive:
�
O lista de adrese ofera posibilitatea de a distribui informatii, pentru o gama larga de produse specifice, clientilor potentiali la un cost relativ scazut.
�In comparatie cu alte investitii mass-media, cum ar fi marketingul direct sau buletine informative tiparite, e-mail marketing este mai putin costisitor
�Timpul de livrare pentru un mesaj e-mail este scurt in comparatie cu timpul pe care o reclama expediata ajunge la destinatar
�Mesajele e-mail sunt usor de urmarit.�Un agent de publicitate poate urmari utilizatorii prin intermediul autoresponderelor , web bugs, mesaje Bounce, cereri de dezabonare, faceti clic-aici, etc..
Aceste mecanisme pot fi folosite pentru a masura ratele de deschidere, de raspunsuri pozitive sau negative, si de a le corela cu vanzarile de marketing.
�Agentii de publicitate pot genera afaceri repetate si la preturi accesibile in mod automat.
� Agentii de publicitate pot ajunge la un numar substantial de abonati de e-mail care au optat pentru a primi e-mail de comunicatii pe teme de interes pentru ei. E-mail marketingul este \"verde\" (\" fara hartie \")
N********************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton: