Great Minds - William the Conqueror's Antler Puzzle
3% reducere pentru contactele prin clubafaceri.roPrezentare Great Minds - William the Conqueror's Antler Puzzle
Rezolvarea problemelor, oricare ar fi natura lor, presupune logica, concentrare, comunicare, perseverenta si rabdare.
Puzzle-ul este cel cele mai educativ joc pe care l-ar putea avea un copil, un cadou inspirat de fiecare data, indiferent de varsta!
O jucarie clasica, dar care nu-si pierde niciodata din puterea de a-i fascina pe cei care-si doresc o provocare a mintii. Rezolva puzzle-ul si apoi provoaca-i pe cei din jur!
Seria Great Minds include cele mai renumite puzzle-uri din toate timpurile si creeaza o legatura intre ele si cele mai importante personalitati istorice.
Pe langa jocul tip puzzle pachetul include si informatii istorice din viata Geniului pe care-l reprezinta, ce pot folosi drept indicii in gasirea solutiei.
William Cuceritorul (William I al Angliei sau William de Normandia) a fost rege al Angliei din 1066 pana in 1087. Descendent al vikingilor, el a fost Duce de Normandia din 1035 sub numele de William al II-lea. Dupa o lupta lunga pentru a-si stabiliza puterea in Normandia, el s-a lansat in cucerirea Angliei. Restul vietii sale a fost marcat de lupte pentru a-si consolida puterea asupra Angliei si a pamanturilor sale continentale.
Puzzle-ul propus spre rezolvare simbolizeaza reusita prin lupta si perseverenta chiar daca solutia, pentru multi este imposibil de gasit.
Obiectiv 1: Separa cele 2 ancore.
Obiectiv 2: Imbina ancorele, la fel cum au fost initial
Rezolvarile le puteti afla vizionand filmuletele de la rubrica \"Video\".
Varsta recomandata: 4-99 ani fiecare pachet are incluse 4 puzzle-uri diferiteS*********************************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton: