Cum gindesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata
Producator: PoliromPrezentare Cum gindesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata
Nr pagini: 456
Format: 130x200
Carte recomandata de revista Target
Traducere de Cristina Popa.
In ciuda sumelor imense alocate studiilor de piata, aproape 80% dintre produsele noi sint sortite esecului.
Scenariul a devenit clasic: clientii declara ca isi doresc un anumit produs, companiile il pun la punct, dar imediat ce produsul devine disponibil, nu-si mai gaseste cumparatori.
Gerald Zaltman, cunoscut economist american si profesor de marketing, pune la dispozitia celor interesati un set de solutii pentru rezolvarea dilemei: intrebari eficiente pentru anchetele de piata, evaluarea reactiilor consumatorilor la stimulii de piata sau construirea „diagramelor de consens”.
Avind la baza cercetari din diverse discipline (neurologie, sociologie, analiza literara, stiinta cognitiva), lucrarea realizeaza o analiza comprehensiva a gindirii consumatorului ce reflecteaza la nevoile sale si evalueaza produsele pe care companiile i le ofera.
Cuprins:
Sa intelegem ce se intimpla la nivel mental. Inconstientul cognitiv al consumatorilor - Cum sa „citim” gindirea pietei. Utilizarea diagramelor de consens - Puterea fragila a memoriei - Marcile si povestile lor - Stimulente pentru gindirea creativa
PRODUSE ASEMANATOARE CU CUM GINDESC CONSUMATORII. ASPECTE ESENTIALE PENTRU STUDIILE DE PIATA
Inconstientul cognitiv: modele teoretice...
Editia a IIâa revazuta si adaugita Prefata de Mircea Miclea In functionarea mentala, inconstientul are un rol ...
RON 32.95
Psihologie cognitiva
Psihologia cognitiva reprezinta o analiza detaliata a sistemului cognitiv uman (memorie, gindire, limbaj, perceptie etc) ...
RON 37.95
Gen si interese politice. Teorii si prac...
Cuvint inainte de Mihaela Miroiu „Ce vor cetatenii de la politici? In ce mod gindesc ei alocarea bunurilor ...
RON 22.95
Psihologie interculturala
Disciplina integrativa care exploreaza realitatile sociale prin intermediul tiparelor culturale, psihologia ...
RON 34.95
Sistemele internationale in istoria lumi...
Traducere de Simona SoareConceputa ca un manual, lucrarea reconfigureaza studiul relatiilor internationale prin analiza ...
RON 42.95
100 CAI SPRE FERICIRE GSP
Unii spun ca a gindi tot timpul “pozitiv” nu este o atitudine realista… Psihologia pozitiva nu este, ...
RON 13.99
Don Quijote in Est
Prefata de Sanda Cordos„Don Quijote in Est este, intii de toate, o carte complexa si foarte nuantata despre ...
RON 34.95
Tehnici de analiza in managementul strat...
In prima parte, dedicata conceptelor, sint analizate citeva subiecte de mare interes pentru practicieni si pentru ...
RON 29.95
Postmodernismul in antropologia cultural...
Volum premiat in cadrul concursului de debut „Ioan Petru Culianu” pe 2005.Lucrarea evoca influenta pe care a ...
RON 22.9