Inscrie firma »
S************************** Prezentare firma Produsele firmei Contact
Comunicarea prin imagini. Cum sa-ti pui in valoare comunicarea prin intermediul dimensiunii vizuale

Comunicarea prin imagini. Cum sa-ti pui in valoare comunicarea prin intermediul dimensiunii vizuale

Producator: Polirom
 

Prezentare Comunicarea prin imagini. Cum sa-ti pui in valoare comunicarea prin intermediul dimensiunii vizuale

Traducere de Ioana Manole Imaginile de marca, logourile, modul de prezentare a unor produse, jocurile sint forme de comunicare vizuala. Succesul acestui tip de comunicare este asigurat de coerenta dintre continuturi, simboluri, imagini si suporturile utilizate, care faciliteaza receptarea, intelegerea si memorarea mesajelor de catre destinatari. Utilizat in comunicarea interna si externa a unei organizatii, limbajul imaginilor se supune unor coduri culturale si trebuie sa se adapteze in acelasi timp constringerilor comunicarii. Lucrarea va ajuta sa alegeti tipurile de imagini corespunzatoare diverselor publicuri – parteneri ai firmei, clienti, colaboratori, mass-media –, fiind un ghid util pentru toti profesionistii imaginii si ai comunicarii: agentii de comunicare, directori de comunicare, machetatori, graficieni etc.
Cuprins: Cunoasterea potentialului imaginilor - Crearea imaginii de marca - Concentrarea asupra diversitatii - Structurarea unui sistem de identitate vizuala - Mitologii contemporane - Metafore dinamice - Retete pentru imagini eficiente - Cum prind glas culorile - Opt moduri de a fi ale imaginii - Ecranele prind viata
PREZENTARE S**************************
MEMBRU
GRATUIT
S**************************
651 132 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S**************************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: Librarie - Carti - carte

PRODUSE ASEMANATOARE CU COMUNICAREA PRIN IMAGINI. CUM SA-TI PUI IN VALOARE COMUNICAREA PRIN INTERMEDIUL DIMENSIUNII VIZUALE

Comunicare si resurse umaneComunicare si resurse umane
Comunicare si resurse umane
Aparitie:2006 Nr pagini:312 Format:160x235 Pentru orice organizatie, cea mai importanta resursa o reprezinta oamenii, ...
RON 29.95
Imperiul lacrimilor vol.II Jaful de la palatul de varaImperiul lacrimilor vol.II Jaful de la palatul de vara
Imperiul lacrimilor vol.II Jaful de la p...
Nr pagini:576Extraordinara saga Imperiul lacrimilor se continua in cel de-al doilea volum cu aparitia neasteptata a ...
RON 34.9
Comunicarea eficientaComunicarea eficienta
Comunicarea eficienta
Autor: Ion-Ovidiu Panisoara Anul aparitiei: 2008 Numar pagini: 432 Format : 160x235 Domeniu:Pedagogie, stiintele ...
RON 39.95
Comunicarea eficientaComunicarea eficienta
Comunicarea eficienta
Autor: Ion-Ovidiu Panisoara Anul aparitiei: 2008 Numar pagini: 432 Format : 160x235 Domeniu:Pedagogie, stiintele ...
RON 39.95
Planul de comunicare. Cum sa-ti definesti si sa-ti organizezi strategia de comunicarePlanul de comunicare. Cum sa-ti definesti si sa-ti organizezi strategia de comunicare
Planul de comunicare. Cum sa-ti definest...
Traducere de Aliza PeltierPlanul de comunicare reprezinta concretizarea strategiei de marketing a unei firme: indica ...
RON 25.95
Arta de a comunica. Metode, forme si psihologia situatiilor de comunicareArta de a comunica. Metode, forme si psihologia situatiilor de comunicare
Arta de a comunica. Metode, forme si psi...
Aparitie:2005 Nr pagini:264 Format:130x200 Traducere de Giuliano Sfichi, Gina Puica si Marius Roman O sinteza ...
RON 24.95
Antrenamentul abilitatilor de comunicare. Limbaje ascunseAntrenamentul abilitatilor de comunicare. Limbaje ascunse
Antrenamentul abilitatilor de comunicare...
Buna relationare cu partenerii – de afaceri, de conversatie, de prietenie sau de cuplu – reprezinta cheia ...
RON 29.95
Sociologia comunicarii si a spatiului publicSociologia comunicarii si a spatiului public
Sociologia comunicarii si a spatiului pu...
O abordare a comunicarii ca fenomen social, din perspectiva relatiei actorului social cu sfera publica, imaginarul ...
RON 29.95
Psihologia marketingului si a comunicariiPsihologia marketingului si a comunicarii
Psihologia marketingului si a comunicari...
Cu o impresionanta incarcatura inovatoare, volumul abordeaza tema competitivitatii psihologice a produsului / ...
RON 20

COMUNICAREA PRIN IMAGINI. CUM SA-TI PUI IN VALOARE COMUNICAREA PRIN INTERMEDIUL DIMENSIUNII VIZUALE ESTE LISTAT IN: