Caderea advertising-ului si asecensiunea PR-ului
Producator: BrandbuildersPrezentare Caderea advertising-ului si asecensiunea PR-ului
Numar pagini: 352
Format carte: 13X20CM
Data publicarii: 01-2006
Traducator: Liana Tomescu
Situatie stoc: In stoc
"Sfarsitul erei dominatiei advertisingului a sosit. Astazi, marile branduri se construiesc cu ajutorul relatiilor publice.”RICHARD W. EDELMAN, DIRECTOR EXECUTIV EDELMAN PR WORLDWIDE
Prin analiza profunda a unor campanii de PR de succes, precum si a unora mai putin norocoase, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului dovedeste cu argumente imposibil de contestat faptul ca advertisingul nu poate indeplini rolul care i-a fost atribuit cu obstinatie de-a lungul timpului - acela de a construi branduri - si ca acest rol ii revine in exclusivitate PR-ului. Asta se intampla deoarece advertisingul nu are credibilitate, ingredientul principal necesar la construirea unui brand. Numeroase branduri de succes - printre care Starbucks, The Body Shop, Wal-Mart, Red Bull si Zara - au fost construite fara advertising. Pe de alta parte, advertisingului ii revine misiunea de a intretine un brand, o data ce acesta a fost consacrat cu ajutorul PR-ului.
Indrazneata si accesibila, Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului este o carte menita sa zguduie din temelii lumea actuala a marketingului.
PRODUSE ASEMANATOARE CU CADEREA ADVERTISING-ULUI SI ASECENSIUNEA PR-ULUI
PR cu buget restrans
Managerii se confrunta din ce in ce mai mult cu situatia in care notorietatea brandului sau a companiei pe care o ...
RON 100
PR cu buget restrans
Managerii se confrunta din ce in ce mai mult cu situatia in care notorietatea brandului sau a companiei pe care o ...
RON 100
Relatii publice
Doriti sa se vorbeasca despre firma dumneavoastra in mijloacele de comunicare? Doriti sa dialogati cu ...
RON 14.9
Marketingul adresat femeilor
Numar pagini: 400 Format carte: 13 x 20 Data publicarii: 05-2007 Traducator: Cristina Ionita; Raluca Andrei Femeile nu ...
RON 55
Sfarsitul advertisingului asa cum il sti...
Edi?ia I 2008Traduc?tor: Oana-Alexandra Petre14.5 x 20.5 cm320 paginiFelul in care companiile fac afaceri in ziua de azi ...
RON 62
Succesul in vanzarea cu amanuntul - RETA...
Autor: George WhalinNumar pagini: 271Format carte: 13 x 20Data publicarii: 11-2006Traducator: Raluca Andrei; Renata ...
RON 49
13.99 LEI
Frederic Beigbeder a scris acest roman intre 1997 si 2000, cand lucra ka agentia de publicitate Young & Rubicam. ...
RON 13.99
Scrisori de vanzare eficiente
Esti pregatit pentru redactarea unei scrisori de vanzare de marketing direct care sa iti uimeasca cu adevarat ...
RON 70
Scrisori de vanzare eficiente
Esti pregatit pentru redactarea unei scrisori de vanzare de marketing direct care sa iti uimeasca cu adevarat ...
RON 70
CADEREA ADVERTISING-ULUI SI ASECENSIUNEA PR-ULUI ESTE LISTAT IN:
CADEREA ADVERTISING-ULUI SI ASECENSIUNEA PR-ULUI - PRODUSE SIMILARE