Inscrie firma »
S************************** Prezentare firma Produsele firmei Contact
Branding Romania

Branding Romania

Producator: Curtea Veche
 

Prezentare Branding Romania

„Salut cu entuziasm aparitia acestei carti, atat din postura de ambasador, care opereaza permanent cu imaginea propriei tari, cat si din aceea de pionier al diplomatiei publice in Romania, care se bucura ca, dupa ani de zile in care s-a perorat enorm si (aproape) inutil despre brandul tarii noastre, apare, in sfarsit, o carte de referinta, lucida si pragmatica. Poate asa vom intelege ca fiecare dintre noi este constructor de imagine si ca e timpul sa ne unim energiile creative in a promova o imagine coerenta, demna si reprezentativa a Romaniei.“
Simona-Mirela Miculescu,
Ambasador al Romaniei la ONU
„Un adevarat tur de forta. Cea mai complexa abordare teoretica si practica din spatiul editorial romanesc, comparativa ca valoare cu orice abordare internationala. O lectura obligatorie pentru toti cei interesati de branding de tara si diplomatie publica.“
Dr. Dorina Gutu,
Facultatea de Comunicare si Relatii Publice, SNSPA
„Branding Romania” este prima carte dedicata campaniilor de promovarea a imaginii tarii in strainatate. Nu se vrea o lectie despre brand si nici o culegere de bune practici pentru crearea unui brand de tara pentru Romania. „Branding Romania” propune un lucru mult mai onest si anume un punct de plecare, in urma unei analize atente a ceea ce s-a facut timp de 20 de ani de la revolutia identitara si politica a Romaniei. Demersul de a inventaria si de a analiza campaniile de branding de tara poate parea unul destul de usor la prima vedere. Insa nu mica le-a fost mirarea autoarelor cand au descoperit ca singura modalitate de a afla mai multe detalii despre majoritatea campanilor (uneori chiar perioada de timp in care s-au desfasurat) era recompunerea lor din articolele aparute in presa. De abia pentru campaniile din 2007 si 2008 a fost posibila o descriere detaliata plecand de la comunicatele de presa difuzate de institutiile organizatoare. De altfel, lipsa de informatii despre campaniile implementate de-a lungul timpului de autoritatile romane este si unul dintre motivele pentru care autoarele au decis sa publice aceasta carte.
Campaniile din 2008 ar trebui sa devina un reper pentru demersurile viitoare - guvernamentale sau non-guvernamentale - din care sa se pastreze elemente de succes, precum strategia integrata, si care sa apeleze cu mai mult curaj la altele noi, precum noile media si comunicarea mesajelor si catre publicul din tara. De fapt, cheia succesului, in opinia autoarelor, o poate reprezenta informarea corecta a cetatenilor propriei tari si obtinerea sustinerii din partea acestora. Constructia unui brand de tara trebuie sa inceapa cu romanii „de acasa”.
Multe dintre exemplele oferite de autoare vor fi familiare pentru unii cititori, interesati de noile media. Biblioteca Digitala Europeana si Bucurestiul virtual din Second Life sunt deja proiecte de notorietate, despre care s-a scris si in media traditionale si in blogosfera. Cu toate acestea, putini sunt cei care constientizeaza ca astfel de proiecte pot si chiar contribuie intr-un fel sau altul la conturarea imaginii Romaniei.

Numar pagini: 232 / Format: 13×20 cm
PREZENTARE S**************************
MEMBRU
GRATUIT
S**************************
1 062 638 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S**************************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: Librarie - Carti - carte

PRODUSE ASEMANATOARE CU BRANDING ROMANIA

Branding de tara. RomaniaBranding de tara. Romania
Branding de tara. Romania
„Brandingul de tara” se refera la ce trebuie facut pentru ca „produsul Romania” si imaginea sa ...
RON 23
Branding de tara. RomaniaBranding de tara. Romania
Branding de tara. Romania
Aparitie:2008Nr pagini:240„Brandingul de þarã” se referã la ce trebuie fãcut pentru ca „produsul ...
RON 20
Relatii Publice InternationaleRelatii Publice Internationale
Relatii Publice Internationale
Relatii publice internationale. Negocierea culturii, a identitatii si a puterii ofera prima abordare critic-culturala a ...
RON 32
Strategii de relatii publiceStrategii de relatii publice
Strategii de relatii publice
Cuvint inainte de Anne GregoryTraducere de Miruna AndriescuVolumul abordeaza modelele si teoriile managementului ...
RON 24.95
CALATORII IN INFERNCALATORII IN INFERN
CALATORII IN INFERN
Infernul continua sa existe intr-o lume in care democratia si imaginea cosmetizata a unei prospere societati moderne ...
RON 26
Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marciNoul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci
Noul branding: cum sa construiesti capit...
Traducere de Sorin Psatta (coord.), Alice Tataru, Dan Sendroiu, Stefan Chiritescu Destinat practicienilor din domeniul ...
RON 27.95
Plicul negru Editia a V-a (cartonat)Plicul negru Editia a V-a (cartonat)
Plicul negru Editia a V-a (cartonat)
Editia a cincea Postfata de Matei Calinescu Norman Manea este autorul romanului Intoarcerea huliganului - Premiul ...
RON 39.95
Sarada de la serviciu: descifrarea atitudinilor si construirea relatiilorSarada de la serviciu: descifrarea atitudinilor si construirea relatiilor
Sarada de la serviciu: descifrarea atitu...
(Julie Hay), 280 pag.Cartea se bazeaza pe analiza tranzactionala, un set amplu de teorii si tehnici intemeiate pe ...
RON 35
Sarada de la serviciu: descifrarea atitudinilor si construirea relatiilorSarada de la serviciu: descifrarea atitudinilor si construirea relatiilor
Sarada de la serviciu: descifrarea atitu...
(Julie Hay), 280 pag. Cartea se bazeaza pe analiza tranzactionala, un set amplu de teorii si tehnici intemeiate pe ...
RON 35

BRANDING ROMANIA ESTE LISTAT IN:

BRANDING ROMANIA - PRODUSE SIMILARE