Inscrie firma »
S************************** Prezentare firma Produsele firmei Contact
150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media

150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media

Producator: Polirom
 

Prezentare 150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media

Traducere de Dana-Maria Cimpoi

Comportamentul consumatorului de televiziune, radio sau presa scrisa are la baza o serie de mecanisme inconstiente, cunoscute de producatorii din mass-media. Asa-numitele „retete de succes” nu sint de multe ori decit tentative de manipulare a telespectatorului, radio-ascultatorului sau cititorului de ziare. Cartea prezinta 150 de experimente care analizeaza fenomenul manipularii si explica metodele folosite de mass-media pentru influentarea atitudinii, gusturilor si preferintelor noastre.

Cuprins: Mass-media si convingerile - Euristica disponibilitatii - Reflexul de orientare si dependenta televizuala - Expunerea selectiva a informatiei - Vinovatie si altruism - Mass-media si politica - Efectul simplei expuneri - Influenta sociala - Transferul simbolic - Incertitudine si placere - Publicitatea in mass-media - Activarea cognitiva - Antropomorfismul in publicitate - Impactul marcilor asupra copilului - Muzica si conditionarea asociativa - Divertismentul - Jocurile de lumini si intimidarea - Culorile si perceptia timpului - Reactia si autosuficienta
PREZENTARE S**************************
MEMBRU
GRATUIT
S**************************
1 062 638 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S**************************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: Librarie - Carti - carte

PRODUSE ASEMANATOARE CU 150 DE EXPERIMENTE PENTRU A INTELEGE MANIPULAREA MEDIATICA. PSIHOLOGIA CONSUMATORULUI DE MASS-MEDIA

Sociologia mass-mediaSociologia mass-media
Sociologia mass-media
Traducere de Ileana BusuiocSinteza a cunostintelor din domeniu, lucrarea abordeaza rolul mass-media in societatile ...
RON 26.95
Cate ceva despre mass-mediaCate ceva despre mass-media
Cate ceva despre mass-media
Aparitie:2001Nr pagini:176Nimeni nu poate scãpa de influenþa mass-media. Zilnic ne uitãm ore intregi la televizor, ...
RON 14
Productia textului jurnalisticProductia textului jurnalistic
Productia textului jurnalistic
Cum prind „chip” ideile in mass-media? Cum se descrie situatia de comunicare jurnalistica? Ce relatie exista ...
RON 24.95
Sociologia comunicarii si a spatiului publicSociologia comunicarii si a spatiului public
Sociologia comunicarii si a spatiului pu...
O abordare a comunicarii ca fenomen social, din perspectiva relatiei actorului social cu sfera publica, imaginarul ...
RON 29.95
Ghid practic de relatii publiceGhid practic de relatii publice
Ghid practic de relatii publice
Traducere de Camelia Cmeciu.Componenta esentiala a oricarui program de marketing, relatiile publice elaboreaza ...
RON 34.95
Relatiile publice si mass-media (editie revazuta si adaugita)Relatiile publice si mass-media (editie revazuta si adaugita)
Relatiile publice si mass-media (editie ...
„Cartea este rezultatul unei activitati didactice universitare si se sprijina pe o bibliografie de specialitate de ...
RON 26.95
Redactarea materialelor de relatii publiceRedactarea materialelor de relatii publice
Redactarea materialelor de relatii publi...
Traducere de Dana Ligia IlinCartea este o abordare practica, ce le ofera viitorilor specialisti in relatii publice ...
RON 54.95
KIOSC- GUVERNAREA DIN UMBRAKIOSC- GUVERNAREA DIN UMBRA
KIOSC- GUVERNAREA DIN UMBRA
Jim Marrs si-a inceput cariera ca jurnalist in Texas, pentru ca apoi sa lupte in razboiul din Vietnam. Este autorul ...
RON 13
Planificarea si managementul campaniilor de relatii publicePlanificarea si managementul campaniilor de relatii publice
Planificarea si managementul campaniilor...
Traducere de Ioana Manole Succesul unei campanii de relatii publice este asigurat de o buna planificare si de un ...
RON 24.95

150 DE EXPERIMENTE PENTRU A INTELEGE MANIPULAREA MEDIATICA. PSIHOLOGIA CONSUMATORULUI DE MASS-MEDIA ESTE LISTAT IN: