Inscrie firma »
Sfarsitul advertisingului asa cum il stim

Sfarsitul advertisingului asa cum il stim

Producator: Publica
2% reducere pentru contactele prin clubafaceri.ro
 

Prezentare Sfarsitul advertisingului asa cum il stim

Felul in care companiile fac afaceri in ziua de azi nu numai ca nu imbunatateste situatia actuala, ci chiar o inrautateste. In cazul advertisingului am putea spune ca lucrurile stau mult mai rau. In aceasta carte veti afla cum a murit advertisingul, ce l-a ucis si ce este de facut pentru reanimarea lui. Veti afla cum sa va analizati eforturile, cum sa va cuantificati rezultatele, sa inter-relationati cu clientii si ce sa faceti pentru ca afacerea voastra sa devina mai buna decat este in momentul de fata. Daca lucrati in domeniul publicitatii, puteti considera aceasta carte un apel la trezire, un avertisment de genul: fie iti schimbi modul de abordare, fie locul de munca. Advertisingul nu inseamna sa castigi Effie-uri sau Lei de aur. Inseamna sa faci bani pentru clientii tai, iar unii dintre ei �" cei care vor citi aceasta carte �" s-ar putea sa fie destul de iritati sa va vada pe scena tinand in maini statueta castigatoare in timp ce vanzarile lor scad. Odata ce veti fi citit aceasta carte, veti detine cunoasterea, imaginea de ansamblu, instrumentele si instructiunile necesare pentru elaborarea strategiilor de advertising functionale si pentru transformarea acestor strategii in afaceri de succes. Asa ca stati prin preajma si veti avea ce invata! Cuvintele categorice si pline de sens ale lui Zyman ar putea fi sutul-in-fund de care avea nevoie aceasta industrie. PublishersWeekly Ce pot sa spun despre Sergio Zyman? Este un geniu, atata tot! Warren Bennis Zyman se intoarce la fundamentele advertisingului, pe care le graveaza in piatra. El construieste sau reconstruieste casa advertisingului din temelii. Sir Martin Sorrell, Group Chief Executing, WPP Eu sper ca aceasta carte este citita si de CEO. Vor inceta astfel sa isi mai arunce pretiosii dolari pe reclame de 30 secunde si vor incepe sa faca marketing adevarat. Philip Kotler Sergio Zyman este dur si ireverentios. Perspectiva sa asupra evolutiei advertisingului este vitala pentru oricine vrea sa isi construiasca o afacere. John J. Dooner Jr., Presedinte si CEO al McCann-Erickson Worldgroup Sergio este unul dintre putinii oameni care considera ca problema reala a advertisingului este ca intreg sistemul este defect. Si el este singurul om din toata istoria acestei industrii destul de curajos (sau nebun) incat sa incerce sa-l schimbe. Sam Hill, cofondator al Helios Consulting Group
PREZENTARE S*******************
MEMBRU
GRATUIT
S*******************
1 535 716 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S*******************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: carti - vanzari carti - depozit de carte

PRODUSE ASEMANATOARE CU SFARSITUL ADVERTISINGULUI ASA CUM IL STIM

Hei, Whipple, Incearca astaHei, Whipple, Incearca asta
Hei, Whipple, Incearca asta
Intr-o lume a advertisingului plina cu «experti» buni de gura, mai capabili sa pregateasca un pranz decat sa scrie ...
RON 69
Adevar, minciuna si advertisingAdevar, minciuna si advertising
Adevar, minciuna si advertising
Adevar, minciuna si advertising nu este numai o carte extraordinara despre account planning, este, in acelasi timp, o ...
RON 55
Marketingul adresat femeilorMarketingul adresat femeilor
Marketingul adresat femeilor
Femeile nu reprezinta o nisa. Insumand 51% din totalul populatiei, ele constituie majoritatea. Mai mult, puterea lor de ...
RON 55
Marketingul adresat femeilorMarketingul adresat femeilor
Marketingul adresat femeilor
Femeile nu reprezinta o nisa. Insumand 51% din totalul populatiei, ele constituie majoritatea. Mai mult, puterea lor de ...
RON 55
Salturi creativeSalturi creative
Salturi creative
SALTURI CREATIVE este o introspectie de prima mana In creatiile uneia dintre cele mai mari agentii din lume: Saatchi & ...
RON 50
Managementul capitalului unui brand - Cum sa valorificam numele unui brandManagementul capitalului unui brand - Cum sa valorificam numele unui brand
Managementul capitalului unui brand - Cu...
Brandbuilders este prima colectie din Romania specializata in carte de marketing si advertising. Brandbuilders se ...
RON 55
Managementul capitalului unui brand - Cum sa valorificam numele unui brandManagementul capitalului unui brand - Cum sa valorificam numele unui brand
Managementul capitalului unui brand - Cu...
Brandbuilders este prima colectie din Romania specializata in carte de marketing si advertising. Brandbuilders se ...
RON 75
Esentialul despre promotii - Cele 10 tehnici de baza si cum sa le folosimEsentialul despre promotii - Cele 10 tehnici de baza si cum sa le folosim
Esentialul despre promotii - Cele 10 teh...
Despre carteAceasta este prima carte despre promotii in limba romana si reprezinta o lectura obligatorie pentru toti cei ...
RON 49
Esentialul despre promotii - Cele 10 tehnici de baza si cum sa le folosimEsentialul despre promotii - Cele 10 tehnici de baza si cum sa le folosim
Esentialul despre promotii - Cele 10 teh...
Despre carteAceasta este prima carte despre promotii in limba romana si reprezinta o lectura obligatorie pentru toti cei ...
RON 49

SFARSITUL ADVERTISINGULUI ASA CUM IL STIM ESTE LISTAT IN: