Inscrie firma »
Revolutia in marketing. O abordare radicala pentru o afacere de succes

Revolutia in marketing. O abordare radicala pentru o afacere de succes

Producator: Polirom
2% reducere pentru contactele prin clubafaceri.ro
 

Prezentare Revolutia in marketing. O abordare radicala pentru o afacere de succes

Traducere de Carmen Padurariu Cresterea si diversificarea ofertei, mai ales in domeniul serviciilor, schimbarile in structura demografica, precum si aparitia unui nou tip de clientela, mai exigenta, obliga companiile sa gaseasca noi modalitati de a atrage clientii si a-i pastra. Cartea ii incurajeaza pe manageri sa-si gindeasca strategiile intr-un mod revolutionar si le arata cum sa-si transforme tehnicile de marketing pastrind preocuparea pentru client si cerintele sale. Pe linga studii de caz, cei interesati vor gasi numeroase sfaturi pentru reorganizarea marketingului firmei si cresterea eficientei tehnicilor de gestionare a clientilor. Cuprins: De ce o revolutie a marketingului\" Intelegerea clientilor Revolutie prin planificare strategica si segmentare Revolutionarea marcii Managementul relatiilor cu clientii De la gindirea si planificarea revolutionara la actiune Studii de caz
PREZENTARE S*******************
MEMBRU
GRATUIT
S*******************
1 544 144 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S*******************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: carti - vanzari carti - depozit de carte

PRODUSE ASEMANATOARE CU REVOLUTIA IN MARKETING. O ABORDARE RADICALA PENTRU O AFACERE DE SUCCES

Marketingul serviciilorMarketingul serviciilor
Marketingul serviciilor
Harry Beckwith scrie o carte intreaga, punctata de numeroase studii de caz, pentru a convinge marketerii ca cea ce ...
RON 29.75
Fundamentele marketinguluiFundamentele marketingului
Fundamentele marketingului
Fundamentele marketingului. De la ideea de comercializare la conceptul de marketing Cartea de fata nu este scrisa pentru ...
RON 8
Fundamentele marketingului.Fundamentele marketingului.
Fundamentele marketingului.
Fundamentele marketingului. De la ideea de comercializare la conceptul de marketing Cartea de fata nu este scrisa pentru ...
RON 8
Cum sa ne pastram clientiiCum sa ne pastram clientii
Cum sa ne pastram clientii
Marketingul traditional nu mai este eficient. Chiar si relatiile bine consolidate cu clientii se destrama. In mediul ...
RON 28
Marketingul prin e-mailMarketingul prin e-mail
Marketingul prin e-mail
Un volum util specialistilor in marketing si responsabililor de vinzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum ...
RON 32.95
Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientuluiMarketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului
Marketingul direct multicanal. Prospecta...
Traducere de Elena Girlea Marketingul direct si-a largit in ultimii ani cimpul de actiune apelind, pe linga canalele ...
RON 32.95
Marketing direct pe intelesul tuturorMarketing direct pe intelesul tuturor
Marketing direct pe intelesul tuturor
Marketing direct pe intelesul tuturor a fost publicata pentru prima oara in anul 1982. Editia de fata include ...
RON 30.6
Planificarea de marketing prin exemplePlanificarea de marketing prin exemple
Planificarea de marketing prin exemple
In calitatea dvs. de profesionist in marketing sau de student ocupat veti constata ca acest ghid practic de planificare ...
RON 26.91
Marketingul adresat femeilorMarketingul adresat femeilor
Marketingul adresat femeilor
Femeile nu reprezinta o nisa. Insumand 51% din totalul populatiei, ele constituie majoritatea. Mai mult, puterea lor de ...
RON 55

REVOLUTIA IN MARKETING. O ABORDARE RADICALA PENTRU O AFACERE DE SUCCES ESTE LISTAT IN: