Inscrie firma »
Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci

Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci

Producator: Polirom
2% reducere pentru contactele prin clubafaceri.ro
 

Prezentare Noul branding: cum sa construiesti capitalul unei marci

Traducere de Sorin Psatta (coord.), Alice Tataru, Dan Sendroiu, Stefan Chiritescu Destinat practicienilor din domeniul publicitatii si al marketingului, volumul propune un nou tip de branding, ce integreaza mai multe modele si strategii, deplasind accentul de pe produs si caracteristicile acestuia pe companie si principiile ei de functionare. Conform brandingului conectiv, factorii esentiali in construirea unei marci de succes sint comunicarea dintre angajati, investitori si distribuitori, implicarea diferitelor departamente si strategiile sociale adoptate, care ar trebui sa garanteze beneficii atit pentru companie, cit si pentru clienti. Numeroasele studii de caz ale unor marci celebre " BMW, Google, Orange, Deutsche Bank, Siemens " fac din Noul branding un ghid indispensabil companiilor care doresc sa se reinventeze sau sa isi imbunatateasca imaginea. Cuprins: Modelul brandingului conectiv Responsabilitatea sociala corporativa: trend sau remediu? Noi strategii de abordare a fortelor pietei Model pentru construirea brandurilor conective Managementul brandului Factorii esentiali ai succesului Aplicatii practice " implicarea partenerilor Conceperea strategiei de brand Construirea echipei Imbunatatirea experientei de brand
PREZENTARE S*******************
MEMBRU
GRATUIT
S*******************
1 544 144 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S*******************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: carti - vanzari carti - depozit de carte

PRODUSE ASEMANATOARE CU NOUL BRANDING: CUM SA CONSTRUIESTI CAPITALUL UNEI MARCI

Brand SimpleBrand Simple
Brand Simple
Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate. Brandurile au fost si ele afectate de schimbarile culturale, sociale ...
RON 41.65
Tehnici de comunicare in social mediaTehnici de comunicare in social media
Tehnici de comunicare in social media
Social media este un domeniu foarte interesant pentru comunicatori, datorita imenselor avantaje oferite de noile canale ...
RON 24.95
Branding. Cum se construieste bunul cel mai de pret al unei companiiBranding. Cum se construieste bunul cel mai de pret al unei companii
Branding. Cum se construieste bunul cel ...
SA CONSTRUIESTI SI SA PROMOVEZI UN BRAND PUTERNIC SA-TI LANSEZI PROPRIUL BRAND ANTREPRENORIAL SA IDENTIFICI ...
RON 12.67
Comunicarea eficienta in relatiile publice. Crearea mesajelor si relatiile socialeComunicarea eficienta in relatiile publice. Crearea mesajelor si relatiile sociale
Comunicarea eficienta in relatiile publi...
Cuvint inainte de Anne Gregory Traducere de Iulia Iordache Succesul comunicarii in relatiile publice presupune ...
RON 29.95
Networking de la A la ZNetworking de la A la Z
Networking de la A la Z
Construirea unei retele de contacte de afaceri poate fi la fel de simpla ca invatarea alfabetului. Lucrurile mici pe ...
RON 15.3
Cele 22 de legi imuabile ale brandinguluiCele 22 de legi imuabile ale brandingului
Cele 22 de legi imuabile ale brandingulu...
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului este o carte excelenta despre branduri si branding. Profilurile facute unor ...
RON 35
Trout despre strategieTrout despre strategie
Trout despre strategie
Competitia este mult mai brutala decat a fost vreodata, iar companiile nu lupta doar pentru a castiga, ci si pentru a ...
RON 30
Strategii de relatii publiceStrategii de relatii publice
Strategii de relatii publice
Cuvint inainte de Anne Gregory Volumul abordeaza modelele si teoriile managementului strategic, evidentiaza schimbarile ...
RON 24.9
Marketingul serviciilorMarketingul serviciilor
Marketingul serviciilor
Harry Beckwith scrie o carte intreaga, punctata de numeroase studii de caz, pentru a convinge marketerii ca cea ce ...
RON 29.75

NOUL BRANDING: CUM SA CONSTRUIESTI CAPITALUL UNEI MARCI ESTE LISTAT IN: