Inscrie firma »
Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului

Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului

Producator: Polirom
2% reducere pentru contactele prin clubafaceri.ro
 

Prezentare Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului

Traducere de Elena Girlea Marketingul direct si-a largit in ultimii ani cimpul de actiune apelind, pe linga canalele mediatice clasice, si la noile tehnologii. Din dorinta de a-si gestiona mai bine relatiile cu clientii si a-si creste vinzarile, tot mai multe firme recurg la marketingul \"multicanal\". Volumul prezinta marketingul direct multicanal la toate nivelurile " tehnic, juridic, financiar, organizational " si propune metode inedite de exploatare a diferitelor canale de comunicare: presa scrisa, Internetul, MMS-ul, bus-mailingul, televiziunea interactiva etc. Carte recomadata de Cuprins: Din cuprins: Prospectarea: strategii, actiuni si factori-cheie ai succesului Obiectivele prospectarii Fidelizarea: strategii, practici si conditii de reusita Cele sapte particularitati ale fidelizarii on-line Profilul clientului Cum pot fi recistigati clientii\" Stabilirea bugetului si reducerea costurilor Suporturile marketingului direct multicanal Redactarea unui mesaj eficient
PREZENTARE S*******************
MEMBRU
GRATUIT
S*******************
1 540 172 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S*******************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: carti - vanzari carti - depozit de carte

PRODUSE ASEMANATOARE CU MARKETINGUL DIRECT MULTICANAL. PROSPECTAREA, FIDELIZAREA SI RECISTIGAREA CLIENTULUI

Marketingul prin e-mailMarketingul prin e-mail
Marketingul prin e-mail
Un volum util specialistilor in marketing si responsabililor de vinzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum ...
RON 32.95
Marketingul serviciilorMarketingul serviciilor
Marketingul serviciilor
Harry Beckwith scrie o carte intreaga, punctata de numeroase studii de caz, pentru a convinge marketerii ca cea ce ...
RON 29.75
Revolutia in marketing. O abordare radicala pentru o afacere de succesRevolutia in marketing. O abordare radicala pentru o afacere de succes
Revolutia in marketing. O abordare radic...
Traducere de Carmen Padurariu Cresterea si diversificarea ofertei, mai ales in domeniul serviciilor, schimbarile in ...
RON 34.95
Fundamentele marketinguluiFundamentele marketingului
Fundamentele marketingului
Fundamentele marketingului. De la ideea de comercializare la conceptul de marketing Cartea de fata nu este scrisa pentru ...
RON 8
Fundamentele marketingului.Fundamentele marketingului.
Fundamentele marketingului.
Fundamentele marketingului. De la ideea de comercializare la conceptul de marketing Cartea de fata nu este scrisa pentru ...
RON 8
Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea mediaPublicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media
Publicitatea. De la planificarea strateg...
Editia a II-a revazuta si adaugita Intr-o societate in plina schimbare, publicitatea se confrunta tot mai des cu ...
RON 29.95
Cum sa ne pastram clientiiCum sa ne pastram clientii
Cum sa ne pastram clientii
Marketingul traditional nu mai este eficient. Chiar si relatiile bine consolidate cu clientii se destrama. In mediul ...
RON 28
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor mediaStrategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
Strategii publicitare. De la studiul de ...
Traducere de Elisabeta Gheorghe. Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de ...
RON 42.95
Marketing direct pe intelesul tuturorMarketing direct pe intelesul tuturor
Marketing direct pe intelesul tuturor
Marketing direct pe intelesul tuturor a fost publicata pentru prima oara in anul 1982. Editia de fata include ...
RON 30.6

MARKETINGUL DIRECT MULTICANAL. PROSPECTAREA, FIDELIZAREA SI RECISTIGAREA CLIENTULUI ESTE LISTAT IN: