Inscrie firma »
Confesiunile unui om de publicitate

Confesiunile unui om de publicitate

Producator: Humanitas
2% reducere pentru contactele prin clubafaceri.ro
 

Prezentare Confesiunile unui om de publicitate

\"Am scris cartea in timpul vacantei mele de vara din 1962 si i-am cedat drepturile de autor fiului meu in ziua cand a implinit 21 de ani. Credeam ca o sa se vanda 4000 de exemplare. Spre mirarea mea, a fost un bestseller de durata si mai apoi a fost tradusa in paisprezece limbi. Pana acum s-au vandut cam un milion de exemplare. De ce am scris-o? Mai intai, ca sa atrag noi clienti pentru agentia mea de publicitate. In al doilea rand, pentru a ne creste cotatiile la bursa. In al treilea rand, ca sa devin mai cunoscut in lumea afacerilor. Cartea si-a atins toate cele trei obiective... Am primit scrisori din partea unor necunoscuti imi multumeau pentru cresterile majore ale vanzarilor in urma aplicarii ideilor din aceasta carte. M-am intalnit cu multe personalitati din lumea marketingului care spuneau ca isi datoreaza cariera faptului de a fi citit candva Confesiunile . Daca vi se pare ca ati simtit un usor iz de ingamfare in carte, trebuie sa stiti ca ingamfarea mea este selectiva. Sunt incompetent in orice alt domeniu cu exceptia publicitatii. Nu sunt in stare sa fac un bilant, sa lucrez la computer, sa schiez, sa joc golf, sa pictez sau sa navighez. Dar, cand vine vorba de publicitate, Advertising Age spune ca sunt \"regele creativitatii in publicitate\". Atunci cand Fortune a publicat un articol despre mine intitulat \"Este David Ogilvy un geniu?\", i-am cerut avocatului meu sa-i dea in judecata pentru semnul intrebarii din titlu.\" (David OGILVY) David Ogilvy, maestrul de necontestat al publicitatii americane moderne, a fost, de fapt, britanic get-beget: un scotian de vita veche, scolit la Oxford. Intreaga viata i-a fost calauzita de spiritul de aventura si de incapatanarea proverbiala mostenita de la stramosii sai. A abandonat studiile de istorie, atras de mirajul Parisului, apoi a batut drumurile de tara din Scotia carand o servieta de comis-voiajor, a trecut Oceanul pentru a lucra in cercetare cu legendarul George Gallup, a participat la elaborarea strategiilor de razboi psihologic in cadrul serviciilor secrete britanice. Nimic nu prevestea insa ca, la varsta de 38 de ani, aventurierul Ogilvy avea sa se transforme intr-un copywriter de geniu. Agentia de publicitate pe care a infiintat-o in 1949 cu numai 6000 de dolari este acum una dintre cele mai mari retele de comunicare din lume, cu peste 450 de filiale in 120 de tari. In portofoliul ei se afla corporatii precum American Express, BAT, BP, Cisco, Coca-Cola, Ford, Gillette, IBM, Johnson & Johnson, Kodak, Kraft, Lenovo, Motorola, Nestl\", Unilever sau Yahoo. \"
PREZENTARE S*******************
MEMBRU
GRATUIT
S*******************
1 535 716 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S*******************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: carti - vanzari carti - depozit de carte

PRODUSE ASEMANATOARE CU CONFESIUNILE UNUI OM DE PUBLICITATE

Viata mea in publicitate. Publicitate stiintificaViata mea in publicitate. Publicitate stiintifica
Viata mea in publicitate. Publicitate st...
Marketing de piata. Sampling pe baza de cupoane. Cercetare asupra sloganelor. Toate acestea sunt practici standard in ...
RON 32
Marketing direct pe intelesul tuturorMarketing direct pe intelesul tuturor
Marketing direct pe intelesul tuturor
Marketing direct pe intelesul tuturor a fost publicata pentru prima oara in anul 1982. Editia de fata include ...
RON 30.6
Metode de publicitate testateMetode de publicitate testate
Metode de publicitate testate
Iata "biblia" tehnicilor publicitare verificate, acum complet revizuita si actualizata pentru a reflecta piata ...
RON 27
Clientul care m-a schimbatClientul care m-a schimbat
Clientul care m-a schimbat
Relatari despre transformarile personale ale terapeutilor (De autorii bestsellerului Mumia de la masa din sufragerie) 23 ...
RON 31.2
13,9913,99
13,99
"Lucrez in publicitate: ei da, poluez universul. Sunt tipul care vinde rahat. Ala de va face sa visati la lucruri pe ...
RON 9
Secretele succesului in era digitalaSecretele succesului in era digitala
Secretele succesului in era digitala
In lumea contemporana, caracterizata de aparitia retelelor de socializare, dominatia e-mailului si inlocuirea ...
RON 23.8
Scrisori catre fiul meuScrisori catre fiul meu
Scrisori catre fiul meu
O noua carte a lui Gabriel Liiceanu pe firul confesiv al Usii interzise (40 000 de exemplare vandute) Un tata ii scrie, ...
RON 31.45
Brand SimpleBrand Simple
Brand Simple
Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate. Brandurile au fost si ele afectate de schimbarile culturale, sociale ...
RON 41.65
Motive pentru a zambiMotive pentru a zambi
Motive pentru a zambi
Fiecare dintre noi are nevoie de un cuvant bun, de sustinere, pentru a putea trece peste dificultatile cotidiene. Cartea ...
RON 20.4

CONFESIUNILE UNUI OM DE PUBLICITATE ESTE LISTAT IN:

CONFESIUNILE UNUI OM DE PUBLICITATE - PRODUSE SIMILARE