Inscrie firma »
Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu. Editia a II-a - Stefan Prutianu, Tudor Jijie-973-46-0056-7

Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu. Editia a II-a - Stefan Prutianu, Tudor Jijie-973-46-0056-7

Telefon: click aicinone
Producator: Polirom
Persona Contact:
Departament Vanzari
  Trimite un mesaj acestei firme

Prezentare Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu. Editia a II-a - Stefan Prutianu, Tudor Jijie-973-46-0056-7

Cercetarea de marketing nu este o stiinta exacta, dar nici un fel de firma, fie ea de stat sau privata, nu poate exista fara un departament de marketing viabil. Fara a se pretinde infailibila, cercetarea de marketing reduce considerabil riscul deciziilor. �Spioneaza� oameni, cu hatisul lor de dorinte, mofturi si hachite pentru ca nu e destul sa identifici doar nevoile, ci e mai usor sa vinzi oamenilor ce-si doresc decit ce le trebuie.
Volumul de fata ne face cunoscute principiile, etapele dezvoltarii si reusitei unui astfel de departament. In linii strict generale, cercetarea de marketing ii intereseaza pe toti practicienii din domeniu. Indiferent de pozitia lor, de la operatorul de interviu si pina la managerul de proiect sau companie, fiecare practician va gasi aici o solutie la problema sa.

Editura: Polirom
An de aparitie: 2005
Numar de pagini: 264
Format: 160x235 mm
ISBN: 973-46-0056-7
Cuprins: Farmecul testelor de marketing � Cum gasesti agentia de publicitate potrivita? � Raportul de cercetare � Sondajul de piata � Ancheta de piata � Evaluarea conjuncturii de piata � Analiza datelor de marketing � Experimentul de marketing � Studiul produsului prin analiza si ingineria valorii � Studiul pretului psihologic � Internetul in cercetarea de marketing
PREZENTARE RoMedia
LIGHT
MEMBER
RoMedia
4 370 419 accesari
Persoana de contact: Departament Vanzari
Adresa postala: Bcucuresti
Localitate: Bucuresti, Bucuresti
Telefon: click aici none
Activitate firma: magazin online - cumparaturi online - comert electronic

PRODUSE ASEMANATOARE CU CERCETAREA DE MARKETING. STUDIUL PIETEI PUR SI SIMPLU. EDITIA A II-A - STEFAN PRUTIANU, TUDOR JIJIE-973-46-0056-7

Inteligenta Marketing Plus (Editia a II-a) - Stefan Prutianu, Corneliu Munteanu, Cezar Caluschi-973-681-533-1Inteligenta Marketing Plus (Editia a II-a) - Stefan Prutianu, Corneliu Munteanu, Cezar Caluschi-973-681-533-1
Inteligenta Marketing Plus (Editia a II-...
„Ciclul de viata al produselor ajunge in puncte de inflexiune, pietele se segmenteaza, comportamentul consumatorului se ...
Marketing international (editia a III-a revazuta si adaugita) - Constantin Sasu-973-46-0160-1Marketing international (editia a III-a revazuta si adaugita) - Constantin Sasu-973-46-0160-1
Marketing international (editia a III-a ...
Cartea este utila pentru familiarizarea cititorului – student, profesor, economist, om de afaceri – cu deprinderile ...
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media - Luc Marcenac, Alain Milon-973-46-0042-7Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media - Luc Marcenac, Alain Milon-973-46-0042-7
Strategii publicitare. De la studiul de ...
Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de publicitate si clientii lor: cum ...
Analiza de continut - Mircea Agabrian-973-681-888-8Analiza de continut - Mircea Agabrian-973-681-888-8
Analiza de continut - Mircea Agabrian-97...
Fundamentarea teoretica a comunicarii pune bazele analizei de continut moderne, utilizata in mod curent intr-o arie ...
Comunicarea directa: o noua frontiera. Studiu extins de caz: compania „Electra” – liderul pietei romanesti de interfoane - Cezar Caluschi-973-46-0147-4Comunicarea directa: o noua frontiera. Studiu extins de caz: compania „Electra” – liderul pietei romanesti de interfoane - Cezar Caluschi-973-46-0147-4
Comunicarea directa: o noua frontiera. S...
Un nou sistem de comunicare, bazat pe relatii publice si comunicare directa, e gata sa revolutioneze marketingul ...
Studiul de caz. Designul, colectarea si analiza datelor - Robert K. Yin-973-681-919-1Studiul de caz. Designul, colectarea si analiza datelor - Robert K. Yin-973-681-919-1
Studiul de caz. Designul, colectarea si ...
Foarte utila cercetatorilor si studentilor care folosesc studiul de caz ca metoda riguroasa de cercetare (cei de la ...
Bazele microeconomiei intreprinderii - Radu Vranceanu , Marc Guyot-973-681-450-8Bazele microeconomiei intreprinderii - Radu Vranceanu , Marc Guyot-973-681-450-8
Bazele microeconomiei intreprinderii - R...
Acest manual propune o analiza a strategiilor intreprinderilor, facind apel cu precadere la teorii care si-au dovedit ...
Marketingul politic - Cristina Pripp-973-569-532-4Marketingul politic - Cristina Pripp-973-569-532-4
Marketingul politic - Cristina Pripp-973...
Pentru politicieni nu existã nimic mai pasionant decât politica...Politica si politicienii scot la vedere ceea ce este ...
Istoria intelectuala a liberalismului - Manent Pierre-973-50-0375-9Istoria intelectuala a liberalismului - Manent Pierre-973-50-0375-9
Istoria intelectuala a liberalismului - ...
Fundamentarea teoretica a comunicarii pune bazele analizei de continut moderne, utilizata in mod curent intr-o arie ...

CERCETAREA DE MARKETING. STUDIUL PIETEI PUR SI SIMPLU. EDITIA A II-A - STEFAN PRUTIANU, TUDOR JIJIE-973-46-0056-7 ESTE LISTAT IN: