Inscrie firma »
Bazele microeconomiei intreprinderii - Radu Vranceanu , Marc Guyot-973-681-450-8

Bazele microeconomiei intreprinderii - Radu Vranceanu , Marc Guyot-973-681-450-8

Telefon: click aicinone
Producator: Polirom
Persona Contact:
Departament Vanzari
  Trimite un mesaj acestei firme

Prezentare Bazele microeconomiei intreprinderii - Radu Vranceanu , Marc Guyot-973-681-450-8

Acest manual propune o analiza a strategiilor intreprinderilor, facind apel cu precadere la teorii care si-au dovedit valoarea si a caror utilitate este pe deplin recunoscuta. Textul combina claritatea rationamentului neoclasic si intuitia, folosindu-se de numeroase exemple. Aceste baze teoretice ii vor permite cititorului sa analizeze el insusi diferitele situatii concrete cu care va fi confruntat si vor servi ca suport in abordarea altor domenii circumscrise economiei generale (economie publica, macroeconomie, economie internationala). Majoritatea metodelor prezentate in aceasta lucrare constituie, de asemenea, instrumente deosebit de utile si pentru alte discipline, precum finantele, strategia, marketingul sau resursele umane.

Editura: Polirom
Traducator: Alexandru Bartic
An de aparitie: 2004
Numar de pagini: 304
Format: 160x235 mm
ISBN: 973-681-450-8
Cuprins: Originea, natura si frontierele firmei contemporane � Intreprinderea si restrictiile tehnologice � Functia de cost � Teoria consumatorului � Functia cererii de marfuri � Introducere in analiza structurilor de piata � Piata concurentiala � Piata de monopol � Analiza comportamentelor strategice � Oligopol si duopol � Strategia de diferentiere � Relatia intre manager si actionari � Strategiile internationale ale firmelor
PREZENTARE RoMedia
LIGHT
MEMBER
RoMedia
4 368 494 accesari
Persoana de contact: Departament Vanzari
Adresa postala: Bcucuresti
Localitate: Bucuresti, Bucuresti
Telefon: click aici none
Activitate firma: magazin online - cumparaturi online - comert electronic

PRODUSE ASEMANATOARE CU BAZELE MICROECONOMIEI INTREPRINDERII - RADU VRANCEANU , MARC GUYOT-973-681-450-8

O analiza critica a tranzitiei - Catalin Zamfir-973-681-753-9O analiza critica a tranzitiei - Catalin Zamfir-973-681-753-9
O analiza critica a tranzitiei - Catalin...
Cind se va incheia tranzitia? Mergem in directia buna? Ce va fi „dupa”? Iata doar citeva dintre intrebarile la care ...
Informatica. Culegere de probleme pentru liceu - Emanuela Cerchez-973-681-088-7Informatica. Culegere de probleme pentru liceu - Emanuela Cerchez-973-681-088-7
Informatica. Culegere de probleme pentru...
Cartea isi propune sa contribuie la formarea viitorilor informaticieni, modelind gindirea algoritmica prin proiectarea ...
Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media - Luc Marcenac, Alain Milon-973-46-0042-7Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media - Luc Marcenac, Alain Milon-973-46-0042-7
Strategii publicitare. De la studiul de ...
Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de publicitate si clientii lor: cum ...
Practici de management strategic. Metode si studii de caz - Bogdan Bacanu-973-46-0279-9Practici de management strategic. Metode si studii de caz - Bogdan Bacanu-973-46-0279-9
Practici de management strategic. Metode...
Volumul ofera, alaturi de fundamentele teoretice ale managementului strategic, o bogata metodologie de punere in ...
Analiza de continut - Mircea Agabrian-973-681-888-8Analiza de continut - Mircea Agabrian-973-681-888-8
Analiza de continut - Mircea Agabrian-97...
Fundamentarea teoretica a comunicarii pune bazele analizei de continut moderne, utilizata in mod curent intr-o arie ...
Institutii si organizatii - W. Richard Scott-973-681-445-9Institutii si organizatii - W. Richard Scott-973-681-445-9
Institutii si organizatii - W. Richard S...
Analiza fundamentala pentru stiinta organizationala, cartea cuprinde o trecere in revista sistematica a abordarilor ...
O introducere in arta argumentarii. Pledarea si respingerea argumentelor - Karyn C. Rybacki, Donald J. Rybacki-973-681-591-9O introducere in arta argumentarii. Pledarea si respingerea argumentelor - Karyn C. Rybacki, Donald J. Rybacki-973-681-591-9
O introducere in arta argumentarii. Pled...
Aflata deja la a cincea editie in Statele Unite, cartea poate servi drept manual de argumentare la nivel liceal si ...
Campania de relatii publice - Bernard Dagenais-973-681-267-7Campania de relatii publice - Bernard Dagenais-973-681-267-7
Campania de relatii publice - Bernard Da...
Cartea prezinta principiile care trebuie sa ghideze orice demers avind drept scop realizarea unui plan de campanie, ...
O noua provocare: dezvoltarea sociala - Catalin Zamfir, Laura Stoica-973-46-0278-0O noua provocare: dezvoltarea sociala - Catalin Zamfir, Laura Stoica-973-46-0278-0
O noua provocare: dezvoltarea sociala - ...
Teoria si metodologia dezvoltarii sociale constituie obiectul de dezbatere al acestui volum, care reuneste studiile a ...

BAZELE MICROECONOMIEI INTREPRINDERII - RADU VRANCEANU , MARC GUYOT-973-681-450-8 ESTE LISTAT IN:

BAZELE MICROECONOMIEI INTREPRINDERII - RADU VRANCEANU , MARC GUYOT-973-681-450-8 - PRODUSE SIMILARE