Bazele microeconomiei intreprinderii - Radu Vranceanu , Marc Guyot-973-681-450-8
Telefon: click aicinoneProducator: Polirom
Prezentare Bazele microeconomiei intreprinderii - Radu Vranceanu , Marc Guyot-973-681-450-8
Editura: Polirom
Traducator: Alexandru Bartic
An de aparitie: 2004
Numar de pagini: 304
Format: 160x235 mm
ISBN: 973-681-450-8
Cuprins: Originea, natura si frontierele firmei contemporane � Intreprinderea si restrictiile tehnologice � Functia de cost � Teoria consumatorului � Functia cererii de marfuri � Introducere in analiza structurilor de piata � Piata concurentiala � Piata de monopol � Analiza comportamentelor strategice � Oligopol si duopol � Strategia de diferentiere � Relatia intre manager si actionari � Strategiile internationale ale firmelor
Persoana de contact: Departament Vanzari
Activitate firma: magazin online - cumparaturi online - comert electronic
Adresa postala: Bcucuresti
Localitate: Bucuresti, Bucuresti
Telefon: click aici
noneLocalitate: Bucuresti, Bucuresti
Activitate firma: magazin online - cumparaturi online - comert electronic
PRODUSE ASEMANATOARE CU BAZELE MICROECONOMIEI INTREPRINDERII - RADU VRANCEANU , MARC GUYOT-973-681-450-8
O analiza critica a tranzitiei - Catalin...
Cind se va incheia tranzitia? Mergem in directia buna? Ce va fi dupa? Iata doar citeva dintre intrebarile la care ...
Informatica. Culegere de probleme pentru...
Cartea isi propune sa contribuie la formarea viitorilor informaticieni, modelind gindirea algoritmica prin proiectarea ...
Strategii publicitare. De la studiul de ...
Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de publicitate si clientii lor: cum ...
Practici de management strategic. Metode...
Volumul ofera, alaturi de fundamentele teoretice ale managementului strategic, o bogata metodologie de punere in ...
Analiza de continut - Mircea Agabrian-97...
Fundamentarea teoretica a comunicarii pune bazele analizei de continut moderne, utilizata in mod curent intr-o arie ...
Institutii si organizatii - W. Richard S...
Analiza fundamentala pentru stiinta organizationala, cartea cuprinde o trecere in revista sistematica a abordarilor ...
O introducere in arta argumentarii. Pled...
Aflata deja la a cincea editie in Statele Unite, cartea poate servi drept manual de argumentare la nivel liceal si ...
Campania de relatii publice - Bernard Da...
Cartea prezinta principiile care trebuie sa ghideze orice demers avind drept scop realizarea unui plan de campanie, ...
O noua provocare: dezvoltarea sociala - ...
Teoria si metodologia dezvoltarii sociale constituie obiectul de dezbatere al acestui volum, care reuneste studiile a ...
BAZELE MICROECONOMIEI INTREPRINDERII - RADU VRANCEANU , MARC GUYOT-973-681-450-8 ESTE LISTAT IN:
BAZELE MICROECONOMIEI INTREPRINDERII - RADU VRANCEANU , MARC GUYOT-973-681-450-8 - PRODUSE SIMILARE