Inscrie firma »
MyCRM Plug & Play

myCRM Plug & Play

Tip produs: vanzare | crestere vanzari | imbunatatire vanzari
 

Prezentare myCRM Plug & Play

myCRM este o aplicatie de gestiune a relatiilor cu clientii accesibila, usor de instalat si utilizat de catre echipele de vanzari, marketing si suport tehnic.

myCRM va ofera flexibilitate in configurarea proceselor prin instrumente vizuale, intuitive si usor de folosit de catre angajati fara o pregatire tehnica speciala.

myCRM include un set complet de instrumente pentru automatizarea, simplificarea si gestiunea tuturor informatiilor necesare procesului de vanzare.

Acest set de instrumente ofera transparenta asupra activitatii echipelor de vanzare, a incarcarii lor sau a blocajelor de activitate. De asemenea, va ajuta in constructia unor estimari de vanzari realiste, pe baza ciclului de vanzare propriu si a etapei contului din pipeline-ul de vanzare.

Cel mai important, instrumentele dedicate vanzarilor va ajuta sa maximizati resursele de vanzare. Focalizati-va pe vanzare si nu pe cautarea informatiilor.

myCRM ofera un set integrat de instrumente de marketing care vor face ca echipele implicate in pozitionarea si promovarea produselor sau serviciilor dumeavoastra sa fie mai eficiente si mai responsabile cu fiecare suma de bani cheltuita.

Cu ajutorul acestor instrumente veti cunoaste mai bine dorintele clientilor dumeavoastra si veti putea crea campanii de marketing personalizate, focalizate pe nevoile lor specifice, cu impact direct in cresterea vanzarilor.

Instrumentele de marketing integrat myCRM va permit sa urmariti si sa gestionati oportunitatile din piata, permitand companiei sa fie proactiva in satisfacerea cerintelor clientilor.

Transparenta initiativelor de marketing catre toate echipele implicate in vanzari va permite atat o mai buna alocare a bugetului de marketing pe fiecare campanie sau eveniment in parte, dar si o estimare mai exacta a impactului acestor actiuni in vanzari. Astfel, echipele de marketing vor fi responsabilizate de atingerea cifrelor de vanzari.

Un efect indirect al integrarii tuturor interactiunilor cu clientii este o mai buna integrare si comunicare intre echipele de vanzari si marketing, precum si constructia unui proces unic, armonios, de interactiune cu clientii.
PREZENTARE M*******************
MEMBRU
GRATUIT
M*******************
1 070 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
M*******************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: CRM - cresterea vanzarilor - vanzari
MYCRM PLUG & PLAY - PRODUSE SIMILARE