Program de vanzare si gestiune Sedona Cloud - 1 an
Tip produs: programe de gestiune si servicii | sedonaProducator: Sedona
3% reducere pentru contactele prin clubafaceri.ro
Produsul nu mai este de actualitate
Prezentare Program de vanzare si gestiune Sedona Cloud - 1 an
Cea mai accesibila solutie software pentru automatizarea magazinului.
Potrivit pentru magazine si cafenele, de tip independent sau lanturi.
DISPONIBIL IN DOUA VERSIUNI:
Facturare si/sau emitere bonuri pe casa de marcat
Vanzare + Gestiune
AVANTAJE CLOUD:
Pastrarea datelor in siguranta pe server
Actualizari automate & gratuite
Centralizarea informatiilor din mai multe magazine
AVANTAJE GENERALE SI FUNCTIONALITATI:
Interfata intuitiva
Multi-language, multi-valuta
Multiple formate de documente, personalizabile inclusiv cu logo firma
Facturare din mers, de pe orice dispozitiv: laptop, telefon sau tableta
Evidenta incasari si solduri - exact ca un asistent personal
Informatii esentiale despre afacerea ta, in dashboard: vanzari vs cheltuieli, incasari vs plati, solduri de casa etc.
Grafice de vanzari/cheltuieli si rapoarte
Optiuni avansate drepturi utilizatori
Multipli si submultipli pentru unitati de masura - versiunea Gestiune.
Control al preturilor diferentiat pe magazin.
API pentru integrare cu marketplace-uri si magazine online
Emitere de bonuri fiscale pe majoritatea modelelor de case de marcat
Lucram permanent la adaugarea de noi functionalitati. In curand vom lansa aplicatie nativa pentru Android.
COMPARATIE VERSIUNI:
Sedona Cloud
Vanzare
Sedona Cloud
Vanzare & Gestiune Stocuri
Facturare si bonuri pe casa de marcat
Sincronizare date: 24/24 h (cu acces la internet)
Conectare la POS-ul bancar, case de marcat si imprimante fiscale
Integrare componente hardware (cititor coduri de bare si cantare)
Integrare componente software (program contabilitate Saga, Ciel)
Import nomenclator articole
Contine in plus functionalitatea de gestiune stocuri
Sincronizare date: 24/24 h (cu acces la internet)
Conectare la POS-ul bancar, case de marcat si imprimante fiscale
Integrare componente hardware (cititor coduri de bare si cantare)
Integrare componente software (program contabilitate Saga, Ciel)
Import nomenclator articole
Tiparire etichete
Inventar
Balanta
Raportare
Fisa
Lucru cu stoc negativ
Registru gestiune stoc
Functii de avertizare (vanzare sub pret de achizitie)
Registru de gestiune zilnic obligatoriu
Integrare cu magazinul online
250 Lei ANUAL
450Lei ANUAL
Asistenta gratuita 30 de zile de la cumparare.
Optional: Contract de asistenta software -> ideal pentru magazine cu o infrastructura complexa si un volum mai mare de trafic.
Un program usor de folosit aduce economii de bani si timp.
Testeaza GRATUIT Sedona Cloud 30 de zile
Preturile se aplica pentru 1 magazin, care poate opera mai multe case de marcat si un numar nelimitat de utilizatori si facturi. In cazul in care doriti sa comandati programul pentru mai multe magazine modificati cantitatea in cosul de cumparaturi.
Puteti comanda adaugand produsul in cos sau urmand pasii din site-ul www.SedonaCloud.ro .
Servicii incluse - Utilizare gratuita 30 de zile
- Asistenta gratuita pentru instalare remote
Pentru a vizualiza datele companiei
S*************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
LoginS*************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
PROGRAM DE VANZARE SI GESTIUNE SEDONA CLOUD - 1 AN ESTE LISTAT IN:
PROGRAM DE VANZARE SI GESTIUNE SEDONA CLOUD - 1 AN - PRODUSE SIMILARE