Contract de asistenta software – Standard - 3 luni / locatie (Tip contract - Standard)
Tip produs: programe de gestiune si servicii | sedonaProducator: Sedona
3% reducere pentru contactele prin clubafaceri.ro
Produsul nu mai este de actualitate
Prezentare Contract de asistenta software – Standard - 3 luni / locatie (Tip contract - Standard)
Daca doriti sa achitati contractul de asistenta pentru mai multe locatii (magazine, restaurante, etc.) editati cantitatea in cosul de cumparaturi.
Beneficiile contractului:
Asistenta telefonica si prin internet (remote) privind componentele software ale sistemului, nelimitat in intervalul orar 9:00 - 18:00 de Luni pana Vineri. Optional, se poate achizitiona program prelungit de luni pana duminica pana la ora 23:00.
Raspuns la mesajele adresate in platforma sedonaalm.freshdesk.com, prin formularul de contact si prin email, in maxim 24 de ore (in general: 2 ore in timpul zilei).
Up-date-uri ale programului de vanzare si gestiune.
Personalizare rapoarte - in functie de cerinte rapoartele personalizate pot fi gratuite sau contra cost.
Personalizare formate documente (facturi, avize, proforme).
Personalizare formate de etichete.
Configurare echipamente.
Asistenta este asigurata in limba romana si engleza.
Asistenta se acorda in limita a doua ore pe luna. Posibilitate achitionare ore suplimentare (70 Lei / ora).
Asistenta se acorda inclusiv pentru subiecte financiar-contabile elementare legate de functionarea unitatilor comerciale, fara contabilitate avansata sau salarizare.
Abonamentul este disponibil in orice locatie de pe teritoriul Romaniei sau international.
Servicii incluse
Asistenta telefonica si prin internet
Up-date-uri software
Personalizare formate de etichete si formate de documente (facturi, avize, etc.)
Rapoarte personalizate
Pentru a vizualiza datele companiei
S*************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
LoginS*************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton: