Contract de asistenta software – Standard - 11 + 1 luna gratuita / locatie (Tip contract - Standard)
Tip produs: programe de gestiune si servicii | sedonaProducator: Sedona
3% reducere pentru contactele prin clubafaceri.ro
Produsul nu mai este de actualitate
Prezentare Contract de asistenta software – Standard - 11 + 1 luna gratuita / locatie (Tip contract - Standard)
Daca doriti sa achitati contractul de asistenta pentru mai multe locatii (magazine, restaurante, etc.) editati cantitatea in cosul de cumparaturi.
Beneficiile contractului:
Asistenta telefonica si prin internet (remote) privind componentele software ale sistemului, nelimitat in intervalul orar 9:00 - 18:00 de Luni pana Vineri. Optional, se poate achizitiona program prelungit de luni pana duminica pana la ora 23:00.
Raspuns la mesajele adresate in platforma sedonaalm.freshdesk.com, prin formularul de contact si prin email, in maxim 24 de ore (in general: 2 ore in timpul zilei).
Up-date-uri ale programului de vanzare si gestiune.
Personalizare rapoarte (in limita a doua rapoarte pe luna).
Personalizare formate documente (facturi, avize, proforme).
Personalizare formate de etichete.
Configurare echipamente.
Asistenta este asigurata in limba romana si engleza.
Asistenta se acorda in limita a 4 ore pe luna. Posibilitate achitionare ore suplimentare (70 Lei / ora).
Asistenta se acorda inclusiv pentru subiecte financiar-contabile.
Abonamentul este disponibil in orice locatie de pe teritoriul Romaniei sau international.
Servicii incluse
Asistenta telefonica si prin internet
Up-date-uri software
Personalizare formate de etichete si formate de documente (facturi, avize, etc.)
Rapoarte personalizate
Pentru a vizualiza datele companiei
S*************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
LoginS*************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton: