Inscrie firma »
Contract de asistenta pentru sisteme - cu deplasare - 3 luni (Perioada - 6 luni)

Contract de asistenta pentru sisteme - cu deplasare - 3 luni (Perioada - 6 luni)

Tip produs: programe de gestiune si servicii | sedona
Producator: Sedona
3% reducere pentru contactele prin clubafaceri.ro
 
Produsul nu mai este de actualitate

Prezentare Contract de asistenta pentru sisteme - cu deplasare - 3 luni (Perioada - 6 luni)

Informatii produs Pentru SISTEME COMPLETE DE VANZARE SI GESTIUNE - toate componentele hardware si software - contractul ofera urmatoarele beneficii:



2 deplasari incluse la sediul clientului in decursul unei luni. Deplasarile suplimentare se factureaza cu 70 Lei, TVA inclus. Termenul de interventie este de maxim 48 de ore de la solicitare (in general, in aceeasi zi pentru solicitarile matinale, sau a doua zi lucratoare de la solicitare).


Asistenta telefonica si prin internet (remote) privind componentele sistemului, in intervalul orar 9:00 - 18:00 de Luni pana Vineri. Optional, se poate achizitiona program prelungit de luni pana duminica pana la ora 23:00.


Raspuns la mesajele adresate in platforma sedonaalm.freshdesk.com, prin formularul de contact si prin email, in maxim 24 de ore (in general: 2 ore in timpul zilei).


Personalizare rapoarte (in limita a doua rapoarte pe luna).


Personalizare formate documente (facturi, avize, proforme).


Personalizare formate de etichete.


Manopera gratuita, inclusiv predare memorie fiscala.


Up-date-uri ale programului de vanzare si gestiune.


Contractul acopera rezolvarea oricaror solicitari legate de componentele hardware si software ale sistemului, inclusiv servicii legate de casa de marcat (remediere defectiuni, re-instruire personal, aprovizionare cu consumabile, predare memorie fiscala a casei de marcat la ANAF, etc.). Programul de lucru in care se asigura asistenta si deplasari este de la 9:00 la 18:00, de Luni pana Vineri.

Asistenta este asigurata in limbile romana si engleza.

Asistenta se acorda in limita a 4 ore pe luna. Posibilitate achitionare ore suplimentare (70 Lei / ora).


Contractul indeplineste cerintele legislative cu privire la modul de notificare al unitatii de service si cu privire la achizitia de role de hartie.



La plata a 5 luni in avans, a 6-a luna este GRATUITA.

Asistenta se acorda inclusiv pentru subiecte financiar-contabile.
Acest abonament este disponibil pentru puncte de lucru aflate in Mun. Bucuresti, jud. Ilfov si jud. Constanta. Pentru alte judete puteti opta pentru Contract cu asistenta remote. Servicii incluse

Asistenta telefonica si prin internet


4 Deplasari incluse


Up-date-uri software


Personalizare formate de etichete si formate de documente (facturi, avize, etc.)


Rapoarte personalizate


Livrare consumabile


Reinstruire personal


Reparatii hardware si reconfigurare retea


Actualizari parametri in aparatul fiscal (data/ora, cote TVA)


Predare memorie fiscala

PREZENTARE S*************
MEMBRU
GRATUIT
S*************
335 785 accesari
Pentru a vizualiza datele companiei
S*************
va rugam sa va autentificati accesand urmatorul buton:
Login
Activitate firma: case de marcat - cititoare coduri bare - program gestiune

CONTRACT DE ASISTENTA PENTRU SISTEME - CU DEPLASARE - 3 LUNI (PERIOADA - 6 LUNI) ESTE LISTAT IN:

CONTRACT DE ASISTENTA PENTRU SISTEME - CU DEPLASARE - 3 LUNI (PERIOADA - 6 LUNI) - PRODUSE SIMILARE